Steven 4 modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ik hou ook van jou.quote:
Gaat nu om de muziek, niet om de films.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik hou niet zo van dat nerdjes gedoe man
Ik ben in dat moviepark in Florida geweestquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraag me niet waarom maar nu wil ik weer naar moviepark Germany
falerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb net dit shirt besteld:
[ afbeelding ]
Koel he?
Nice man.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Koel he?
Geweldig shirtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Koel he?
*proest*quote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Koel he?
The Dark Knightquote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
ik heb bijna alles van trailers enzwel nice ja deze ken ik ook alleen kan ff niet plaatsen welke film
Kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm deze is wel bekend
Gladiator gok ik...
Nee, Backdoor sluts 9quote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Young girls with big tits deel 9?
9 was de bestequote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Young girls with big tits deel 9?
Iedereen lurkt mee in het swj reltopicquote:
Wel goede muziek om bij dood te gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
het topic bloedt een beetje dood
Ik luister wel al de hele tijd hoorquote:
Ik ook!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister wel al de hele tijd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Faalfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoi daten?quote:
Traum von Amsterdamquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef trolololo het volgende:
Welk liedje ga ik om precies 20:00 door de speakers pompen
U2quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef trolololo het volgende:
Welk liedje ga ik om precies 20:00 door de speakers pompen
Nee, jij mag die zelf draaienquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traum von Amsterdam?
Speciaal voor mij?
quote:
Nog even volhoudenquote:
Als jij daar vrolijk van wordtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traum von Amsterdam?
Speciaal voor mij?
Ik doe hem aan het eindequote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ga over 5 minuten hardlopen.
Ik draai hem het volgende uur zelf wel
Dat staat al een uur in je msn lamme hontquote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ga over 5 minuten hardlopen.
Ik draai hem het volgende uur zelf wel
Neeeequote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik doe hem aan het einde
Om 21:00 ga ik roeien
Ja blame iTunes.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat staat al een uur in je msn lamme hont
24quote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef mash_ het volgende:
Toch 22 mensen die luisteren. Alleen het topic is wel dood.
je kan wel beter krijgen manquote:
Denk niet dat dat m gaat worden neequote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarschijnlijk wordt het toch niks, hardlopen met een verrekte enkelband en pees
Haha dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeee
Het is de intro van mijn showtje mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eten was echt lekker
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Slecht zegquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh en al 3 weken niet gesport, dus zal sowieso na 3 meter al moe zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:
Komt er zo weer 1 die er op lijktquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef _Fanta het volgende:
dat vorige nummer vond ik bestwel chill opzich![]()
deze is ook leuk!
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
Sugar snaps, rijst met ham en varkensvlees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eten was echt lekker
Lekker hoor
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Kip in zelfgemaakte marinadequote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sugar snaps, rijst met ham en varkensvlees?
Lekker hoor
Patjequote:
Oh, hij was zo donker, dus dacht dat het varkensvlees wasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kip in zelfgemaakte marinade
En ook ei door de rijst
Jaa, klinkt wel tof inderdaadquote:
Ohh, dit is het filmmuziekuurtje?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Film muziek is wel vetEn weer is wat anders
Heb nog maar 8 minquote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, dit is het filmmuziekuurtje?![]()
Alle nummers al geselecteerd of nog iets van ruimte over voor een suggestie?
Marinade was gemaakt van ketjap medja, sambal, chilisaus en ui, dus die kleurt vrij donkerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, hij was zo donker, dus dacht dat het varkensvlees was![]()
Ik heb ook kip opEi is ook lekker
![]()
Als jij daar vrolijk van wordtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
Bernard Herrmann - Twisted Nerve, die mag in elk uurtje
Roei je buiten of binnenquote:
Klinkt wel pittigquote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Marinade was gemaakt van ketjap medja, sambal, chilisaus en ui, dus die kleurt vrij donker
Ik vind de filmmuziek van House of Flying Daggers altijd wel tofquote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef mash_ het volgende:
Ik wil best binnenkort nog keertje film muziek draaienDus je mag me altijd pmen met goede film muziek
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef mash_ het volgende:
Ik wil best binnenkort nog keertje film muziek draaienDus je mag me altijd pmen met goede film muziek
Op zaterdag buiten en ik probeer elke dag 5 km binnen / op de ergometer te roeienquote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Roei je buiten of binnen? niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar gewoon nieuwsgierig.
bijna 17 jaar hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet al mn filmmuziek zelf weer eens gaan luisteren heb te veel muziek, ik weet niet meer wat alles is
Kan 115 dagen non stop draaien en dan is elk liedje 1x langs geweest
Ok, ik roei ook wel eens binnen. Buiten nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Op zaterdag buiten en ik probeer elke dag 5 km binnen / op de ergometer te roeien
Hoeveel TB is dat wel nietquote:
Dat is best heel veelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet al mn filmmuziek zelf weer eens gaan luisteren heb te veel muziek, ik weet niet meer wat alles is
Kan 115 dagen non stop draaien en dan is elk liedje 1x langs geweest
Wat heeft ie gedaanquote:
Dat was ook gewoon echt een oneerlijk kuttopic, Yvonne kan echt niet zomaar alles maken, puur omdat ze admin is, dat is hypocriet.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
"Omdat ik in het SwJ topic tegen Yvonne inging"
+ kloon van een gebande ofzo
House of Flying Daggers vond ik zelf tofquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef mash_ het volgende:
Wie had er nou nog goede Film muziek ? Dan ga ik het ff downloaden
ff gebruiker meldtquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi, even een vraagje, zijn er hier veel firefox gebruikers?
Ik gebruik Chromequote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik FFquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
Even downloadenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
House of Flying Daggers vond ik zelf tof
Het is wat rustiger. maar dat is niet erg. Heb wel meer rustige film muziek nummers.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is Japans trouwens, dus klinkt wel anders.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet aangeven he?
quote:
Niet als je er radio mee gaat makenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef _Fanta het volgende:
hoezo is SwJ boos dan? heb nie gevolgt..
Ik heb je al aangegevenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet aangeven he?
Waarvoor?quote:
Inderdaad ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het is wat rustiger. maar dat is niet erg. Heb wel meer rustige film muziek nummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je het antwoord?![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sharr, ik ben met biologie bezig en misschien kan je wel helpen met deze vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je het antwoord?![]()
![]()
There is a time of cumming and going.
Ik moet oppassen voor weer veel en veel teveel postsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
Wees eens wat actiever in dit topic jongens
lansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je het antwoord?![]()
oemand
laatmaar je had al ge edit
¯_(ツ)_/¯
ik heb een appelflap voor jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet oppassen voor weer veel en veel teveel posts
Ik ga je fobo wel even lurkenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet oppassen voor weer veel en veel teveel posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Computer = behekstquote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Wat is dezen, hij zegt de hele tijd dat er nieuwe updates zijn en die zijn er vervolgens niet
is geen antwoord op, al je 3x in de week naar in de mac gaat eten is kans op hartinfarct groter dan dat je dagelijks pakje peuken wegrooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je het antwoord?![]()
![]()
![]()
háár kans
Als iemand z'n post edit is het ook een update geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Wat is dezen, hij zegt de hele tijd dat er nieuwe updates zijn en die zijn er vervolgens niet
Jeeejquote:
Dat doe je sowieso toch altijd al?quote:
Ik zit op m'n ipod jonge, dan gebeuren die dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
lans
oemand
laatmaar je had al ge edit
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej
[..]
Dat doe je sowieso toch altijd al?![]()
Knap hoe je het volhoudt trouwens
KIJK HETquote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zit op m'n ipod jonge, dan gebeuren die dingen
Ook niet echt meerquote:
De kans sowieso is groter.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik sta volledig achter SwJ, hij is en blijft een held!
Mijn Wingmen
quote:
Yvonne is niet lief.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
SwJ en Yvonne zijn lief die mogen geen ruzie maken.![]()
Nu ga ik mezelf weer krassen dus als iemand Evanescense wil draaien.
Wel jonge zij is altijd liefquote:
Ben je nou 19 of 22?quote:
Ik heb beetje eht gevoel dat Yvonne denkt dat ze beter is dan onsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
SwJ en Yvonne zijn lief die mogen geen ruzie maken.![]()
Nu ga ik mezelf weer krassen dus als iemand Evanescense wil draaien.
dat interreseert niemandquote:
Sterker nogquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb beetje eht gevoel dat Yvonne denkt dat ze beter is dan ons
Jij rijdt of vliegtuig?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
[..]
Beide niet, ik ben 18
verdomd goeie crème danquote:
Vliegtuig of boot denk ikquote:
Dan wijquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb beetje eht gevoel dat Yvonne denkt dat ze beter is dan ons
bullshit.. lekkere admin ben je dan...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sterker nog
k denk dat ze dat (op FOK!) ook gewoon is
Soms heb ik zelfs nog puistjes, zo jong is mijn huidquote:
moet je tegen dr vertellen kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bullshit.. lekkere admin ben je dan...
is ze niet meer dan hitler... misbruik van macht heet zoiets..
K zag zo'n foto met Merel 22 jaar dus vandaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Soms heb ik zelfs nog puistjes, zo jong is mijn huid
Vergelijken het Hitler is net wat overdreven, maar ze kan zich wel hypocriet gedragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bullshit.. lekkere admin ben je dan...
is ze niet meer dan hitler... misbruik van macht heet zoiets..
Mijn vader reed daar eens 'normaal' de rotonde opquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vliegtuig of boot denk ik![]()
Ze rijden daar aan de andere kant van de weg, ken iemand die zich dood heeft gereden
Dat breng je even subtiel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zag zo'n foto met Merel 22 jaar dus vandaar.
En je haar is trouwens kut wat heb je ermee gedaan
klopt, Hitler scheen aardig te zijn, en deed veel goede dingen voor de infrastructuur...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vergelijken het Hitler is net wat overdreven, maar ze kan zich wel hypocriet gedragen.
Ow diequote:
Uiteraardquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef Monopoly het volgende:
Bloemkool, aardappels en een schnitzel met pittige jus
Op die foto met 22 bedoel je? Dat ben ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zag zo'n foto met Merel 22 jaar dus vandaar.
En je haar is trouwens kut wat heb je ermee gedaan
Inderdaad ja, alleen vergeten mensen dat, hij verminderde de werkeloosheid etc..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
klopt, Hitler scheen aardig te zijn, en deed veel goede dingen voor de infrastructuur...
Lekker hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef Monopoly het volgende:
Bloemkool, aardappels en een schnitzel met pittige jus
Hij kon ook erg goed opruimen schijnt hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op die foto met 22 bedoel je? Dat ben ik niet![]()
En ik heb mn haar eraf laten knippen![]()
[..]
Inderdaad ja, alleen vergeten mensen dat, hij verminderde de werkeloosheid etc..
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kon ook erg goed opruimen schijnt het
Hhaha, ik geloof dat hij daar mannetjes voor hadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij deelde gasmuntjes uitquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hhaha, ik geloof dat hij daar mannetjes voor had
Hitler was dan ook echt geen slechte Leider...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op die foto met 22 bedoel je? Dat ben ik niet![]()
En ik heb mn haar eraf laten knippen![]()
[..]
Inderdaad ja, alleen vergeten mensen dat, hij verminderde de werkeloosheid etc..
Is die gebanned?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef JApieman het volgende:
Waarom maakt Pizzalucht dan niet gewoon een nieuw account?
Hitler had Rusland niet moeten aanvallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hitler was dan ook echt geen slechte Leider...
Alleen was zijn idee van de holocaust wat verkeerd...
Stalin was een vele malen erger...
Hij ging tegen Yvonne in.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom precies? Leg het me is even uitgebreid uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |