quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet te veel lawaai maken, svp. Kom hier voor mijn rust.
Ja toen ze nog leuke muziek maakte iddquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
The Dark! 1 van de fijnere platen van Anouk imho....
oordopjes in ouwe!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
Laat ik me snel voorstellen ..
Hang hier een tijdje hier op fok maar nog niet eerder in deze topic gepost...
Ohh en echt een enorme diehard 3fm fan...
Welkom!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
haaiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
welkom! altijd leuk om nieuw bloed aan te treffenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
Ik met veel rock platen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo slecht met titels van danceplaten
Wilkommequote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
Tja wat zal ik zegen ...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom! altijd leuk om nieuw bloed aan te treffenvoorkeur of afkeer voor bepaalde dj's of programma's?
Deel 3 staat ook hier op de pcquote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
oe, the sims..ik moet deel 3 nog ergens hebben....
I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik met vooral veel oude platen. Levert me veel Ohja-momenten opquote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo slecht met titels van danceplaten
ah, nee, ik ben meer een avondluisteraar. Veenstra, Corton en vrijdagavond Ekstra en Stenders. weekend pak ik Timur meestal mee en PSradio. Op t werk staat het wel aan maar luister ik niet echt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef kres het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zegen ...
Mijn wekker (dus de radio) gaat om 05:00 af..
Meeste luister ik tussen 05:00 en 18:00 uur.
Heb niet echt een afkeur voor een bepaalde dj of programma.
Waar mijn voorkeur wel naar uit gaat is de heer Ekdom.
Welkom, kres!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef kres het volgende:
nja, ik heb die waarsch ergens op een ext hd staan...misschien maar weer eens aanslingeren. wat heb ik 1 veel gespeeldquote:
tja, we worden oud schatquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom, kres!
Ik word depressief van de MT5. Is Caught out there echt al ELF JAAR OUD? Godbewaarme.
Gisteren nog gespeeld alleen na 30 minuten was ik wel klaar met mijn familiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb die waarsch ergens op een ext hd staan...misschien maar weer eens aanslingeren. wat heb ik 1 veel gespeeld
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, we worden oud schatzal ik je dekentje over je benen even rechtleggen?
Een echte nederlander dusquote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel m'n eten even prakken, kan ik het makkelijker kauwen.
* 3rdRock prakt spruitjes met glazige aardappelen en draadjesvlees vroeger was het eten toch beter....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel m'n eten even prakken, kan ik het makkelijker kauwen.
Nou, inderdaad. Dit soort MT5's zijn een keiharde bitch slap in het gezicht...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom, kres!
Ik word depressief van de MT5. Is Caught out there echt al ELF JAAR OUD? Godbewaarme.
Vergeet de appelmoes niet!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock prakt spruitjes met glazige aardappelen en draadjesvlees vroeger was het eten toch beter....
Nou ik zit veel in de auto dus heb ik de radio echt vaak aan..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, nee, ik ben meer een avondluisteraar. Veenstra, Corton en vrijdagavond Ekstra en Stenders. weekend pak ik Timur meestal mee en PSradio. Op t werk staat het wel aan maar luister ik niet echt.
en Stenders ownt alle dj's imho
quote:
Haaaiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom, kres!
Hallo NEDERLAND!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef kres het volgende:
[..]
Nou ik zit veel in de auto dus heb ik de radio echt vaak aan..
Heb ook met regelmaat discussies waarom iedereen naar 3fm moet luisteren..![]()
Timuur pak ik ook vaak mee.. Blijft mooi om naar die twee te luisteren..
Nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef kres het volgende:
Hoe vaak zijn jullie op 3fm te horen geweest.. ? (of is iets van jullie voorgelezen)
(nee dit is niet om stoer te doen)
I heard that.. !quote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
DE BACKSTREET BOYS!
Oh oeps, dat zei ik hardop.
Om de paar maanden bij Michiel. Ik ben best goed in requestjes uitzoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef kres het volgende:
Hoe vaak zijn jullie op 3fm te horen geweest.. ? (of is iets van jullie voorgelezen)
(nee dit is niet om stoer te doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |