Minthy het koffiemonsterquote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy is geen Monster!
hoewel...ik mag graag een Monster Ripper naar binnen werken
Kook ze !quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...beef teriyaki in de microwave tyfen dan maar!
koken?? WEHEHEHEHEquote:
Je gebruikt dat ding wel vaak he?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...beef teriyaki in de microwave tyfen dan maar!
nja, ik heb nooit zin om voor mezelf te koken...misschien toch maar eens gaan doen...in t weekend probeer ik wel voor in totaal 4dg te koken, maar nu ik geen fatsoenlijke koelkast heb is dat ook niet handig...quote:
t schijnt dat die volgend jaar in boekvorm verschijnt en dat er in de voorverkoop al meer exemplaren van zijn verkocht dan van de bijbel...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Even de twitter van Roel_Jewel bijlezen.
Iedereen die alleen woont, werkt en nog iets van een leven heeft is dolblij met de uitvinding van de magnetron. Kokenquote:
reactie van Tjibbe...quote:
*heeft geen leven en houdt niet van koken* leve de microgolfoven!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen die alleen woont, werkt en nog iets van een leven heeft is dolblij met de uitvinding van de magnetron. Koken
En een wokquote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen die alleen woont, werkt en nog iets van een leven heeft is dolblij met de uitvinding van de magnetron. Koken
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die doet voornamelijk in het weekend dienst bij mij. Puik ding.quote:
quote:To make up for last night's performance, the Black Eyed Peas should write a song about partying. And also get a chick in the band.
bitches zitten aan je penis?quote:
Op dit moment niet, nee.quote:
nja, tis nu toch etenstijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik sta toch liever een half uur in de keuken dan die gore magnetronmaaltijden vreten.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met een aantal stoommaaltijden en maaltijdsalades van de Appie is niks misquote:Op maandag 7 februari 2011 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik sta toch liever een half uur in de keuken dan die gore magnetronmaaltijden vreten.
ik niet! al die moeite...pfoe....en zeker niet na een drukke werkdag. maar in t weekend wil nog wel eens 2 dagen voor 4 dagen koken....ma di weer opwarmen, wo-do magnetron of heel simpele wok en vrijdag pizzaquote:Op maandag 7 februari 2011 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik sta toch liever een half uur in de keuken dan die gore magnetronmaaltijden vreten.
goed je best doen zoon!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t schijnt dat die volgend jaar in boekvorm verschijnt en dat er in de voorverkoop al meer exemplaren van zijn verkocht dan van de bijbel...
Krijg sterk de neiging om een Ekdometje tegenaan te gooien maar ik hou me in..quote:
Ah, daar is Veenstra, de man met de zeroeskneiters en die dampende stampende producer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |