ik heb die van mij alle 3 in hun oor gebeten hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ben net uitgerekend jij helemaal geshockeerd dat ik Sjon bijt als ie mij wil bijten
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Nonneke het volgende:
ik heb die van mij alle 3 in hun oor gebeten hoor![]()
En een pak slaag, of draai om de oren moet kunnen vind ik ik ben vroeger ooit 1x in mn gezicht geslagen, en dat weten mn moeder en ik allebei nogGeheel mn eigen schuld, ze had me al maanden gewaarschuwd
Peter-Jan Rens had toen zo'n leuk grapje met de 100.000 peenspettertjes
Toen zat ze eens aan de foon, en ik had een peentje "Hey ken jij de mop van de 100000 peenspetterssss ??
" *pfffffffffffffffrrrrrrrrrrttttttt* zo dat fijn gekauwde peentje vol in dr gezicht, uit reactie zat de klap WAP in mn gezicht, heb het nooit meer gedaan
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Het loopt hier - globaal gezegd- zo ongeveer tegen etenstijd.
'Wat dacht je ervan, vrouw?'
[ afbeelding ]
(Elke dag als ik om deze tijd thuis ben dat hoofd over de leuning van de bank, op 10 cm van mijn gezicht)
Niet stressen, je gaat het vast geweldig doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Owkee, ik word ineens zenuwachtig (nu al)
Ha! Toch vaseline erop moeten doen.quote:En mn hand heeft toch een blaartje!
Grammaticaal klopt hij. Of het in de context klopt, daarvoor heb ik de rest van de tekst nodig.quote:En mede-taalnazi's, deze zin klopt toch:
"Zo bevestig je het punt van Myr en mij" ???
Mooie jongen en zo geduldigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Het loopt hier - globaal gezegd- zo ongeveer tegen etenstijd.
'Wat dacht je ervan, vrouw?'
[ afbeelding ]
(Elke dag als ik om deze tijd thuis ben dat hoofd over de leuning van de bank, op 10 cm van mijn gezicht)
Geduldig? Die mieuwen die ik mijn oor schallen zeggen wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
Hallo
[..]
Mooie jongen en zo geduldig![]()
Veel succes Tombo![]()
Wat een lekker weertje , morgen ook zo kan ik flink doorlopen met werken
Ja maar dat hoor ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geduldig? Die mieuwen die ik mijn oor schallen zeggen wat anders.
Het is wel schattig: kijk ik naar rechts, dan kijkt een heul zielig katerhoofd me aan. En verder hoor ik af en toe een zuchtje van die kant af komen.quote:
Ik ga iig mn best doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet stressen, je gaat het vast geweldig doen!
quote:Ha! Toch vaseline erop moeten doen.
grammaticaal ging het om, (in gesloten topic, maar ik wilde even kijken of ik gelijk hadquote:[..]
Grammaticaal klopt hij. Of het in de context klopt, daarvoor heb ik de rest van de tekst nodig.
En niet stressen!
LHOTP is echt gebeurd toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Snelle service van de oogarts zeg! Vroeger kreeg je meteen je bril mee, nu moet je er een week op wachten.![]()
Vroegah was alles écht beter.
Succes met het gesprek!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga iig mn best doenHeb alles wat mee moet bij elkaar geraapt, zo nog even douchen misschien nog wat eten (maag wil niet
) en ik neem maar 2 mineola's mee, t is best een ruk!
[..]
[..]
grammaticaal ging het om, (in gesloten topic, maar ik wilde even kijken of ik gelijk hadiemand zei dat het "en ik" moest zijn (en die noemde zichzelf grammarnazi
)
quote:
Volgens mij was dat hooguit een halve dag. Sleepy Eye is toch niet zo ver?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef Nonneke het volgende:
eerst 3 dagen reizen voor de oogarts is ook niet alles natuurlijk
Daar mag Q. een dagje op passen.quote:
oh dacht dat hij dat daarstraks zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(het gezin heeft echt bestaan, er is natuurlijk wel veel bij gefantaseerd voor de serie).
[..]
Volgens mij was dat hooguit een halve dag. Sleepy Eye is toch niet zo ver?![]()
Ow, en nu wordt ze gepest met haar bril.
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |