Ik heb ze voor minder gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef dragems het volgende:
iemand kompleet afbranden geeft me ook al geen notes
er zijn wel meer mensen die een note voor niks hebben gehadquote:
Inderdaad, longcat posten bijvoorbeeldquote:
Stevenmacquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
20 notes.
Ik ken iemand die heeft er 205![]()
Huppel kent hem ook
uuh jaaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
* -Datdus-zegt Dragemsssss met piepstem
nee kreeg ze omdat ik vroeg om notes... en er stond in:quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt 5 notes vast voor baggeren
daar hoopte ik al opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Dragems heeft nu sowieso binnen 10 minuten een note
Ja abonnement heeft wel voordelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee kreeg ze omdat ik vroeg om notes... en er stond in:
astublieft mevrouw.. hier heb je je zin..
toen zei ik dat ik er nog 4 bij wou anders ging ik niet kijken en betalen... gevolg
je
------
moet
---------
nog
---------
betalen
----------
en daar heb ik 4,50 voor betaald
gelukkig hou wel van fok! sponsoren
maar Friek heeft ze later weer weggehaald
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
djkoelkast
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van djkoelkast
Uit mijn eigen vinylcollectie. En voor wie anders dan voor Huppel
ja en dat terwijl ik volgens mij heulemaal niet zo braaf benquote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja abonnement heeft wel voordelen.
Maar nu heb je er dus 0?
Vinylquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Uit mijn eigen vinylcollectie. En voor wie anders dan voor Huppel
Jongens toch, eens in het PTA forum over soorten velgen had ik iemand "chrome sjaken" voorgesteld. Daar heb ik ook een note voor gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, longcat posten bijvoorbeeld
Hoeland zou het duren voordat SwJ weer mod wilt zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ach nu SwJ niet meer op ONZ en in dit topic komt zal het wel meevallen allemaal met die notes die wij krijgen
Ik moet nog eens een versie vinden met minder krasjes, dit is voor het mooie nèt te veelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinyl![]()
Hoor dat dan![]()
Mijn god wat prachtig
Ik had 2 dagen ban bij posten van goatse bij 3fm sr topicquote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kreeg een maandban en een 48 uurs ban.
nope nog steeds nietquote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Heeft toch wel ietsquote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een versie vinden met minder krasjes, dit is voor het mooie nèt te veel
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jongens toch, eens in het PTA forum over soorten velgen had ik iemand "chrome sjaken" voorgesteld. Daar heb ik ook een note voor gehad.
Jij hebt maar mazzel met je whiskersquote:
Ik een keer 4 maandenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb 3 bans gehad
Maar dan gelijk van een maand ofzo
daarvoor hadden ze je 2 maanden moeten gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een keer 4 maanden
En voor het posten van naaktpics van Yvonne kreeg ik maar 48 uur
Voor de rest maar 62 notes
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een keer 4 maanden
Uhuhquote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is echt van die neukmuziek, of ligt het aan mij
Oja sukkelquote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een keer 4 maanden
Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
Omdat ik vind.
Hoe kan je nu dan nog posten?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef utopie het volgende:
ik kreeg een permban voor het posten van naakt fotos van yvonne
hoe dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een keer met mijn relkloon iemand een maandban gegeven.
Wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een keer met mijn relkloon iemand een maandban gegeven.
Kloontjequote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef utopie het volgende:
Waarom zou je naaktpics van Yvonne hebben?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een keer 4 maanden
ik was gister weer gebanned, serieus. door remlofquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kloontje
Jij perm en ik 48 uur![]()
Om me op af te trekken, waarom anders :S :S :S ?!?!?!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou je naaktpics van Yvonne hebben?
Users die de fok.rar niet hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou je naaktpics van Yvonne hebben?
permban op FOK! is nooit echt een permbanquote:
quote:
Heel verhaal in R&P dat mijn zusje dood was ofzo, toen zei iemand in de fipo: pics van je zusje terwijl hij wist dat het mijn kloon wasquote:
Was voor mijn tijd denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die de fok.rar niet hebben
waar is 23-24?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
horizontaal de uren, verticaal het aantal procent posts
Daar zit echt een hoop shit tussenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die de fok.rar niet hebben
dan mist er nog steeds een uurquote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
23 staat rechts
0 = 24 staat helemaal links
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
23 staat rechts
0 = 24 staat helemaal links
Ik zie het niet hoorquote:
Ja geniaal welquote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar zit echt een hoop shit tussen![]()
Ik heb hem verwijderdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar zit echt een hoop shit tussen![]()
welquote:
ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eens in de zoveel jaar heeft Dragems gelijk
welquote:
Juist en die 24 staat niet op dat plaatjequote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Zijn 24 uur.
Ja zoietsquote:
Snuf, hoelang gingen jullie door met tinychat?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Snuf. het volgende:
WEL HOEVEEL PROCENT VAN DE POSTS WORDEN ER DAN TUSSEN 23 EN 24 UUR GEMACHT?
maar de stukjes er tussen zijn samen 23quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Zijn 24 uur.
It wasn't mequote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Popje-popje het volgende:
Wie vraagt dit schijtnummer nou aan?!?!!![]()
Dat komt de volgende dag op de 0 misschien?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist en die 24 staat niet op dat plaatje
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Popje-popje het volgende:
Dunno heb je nog meegekregen dat ik mijn zusje liet zien op de kamera?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snuf, hoelang gingen jullie door met tinychat?
En het uur van 11 tot 12 dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt de volgende dag op de 0 misschien?
Troll je nou Popjequote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Popje-popje het volgende:
Weer heeft ie gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef dragems het volgende:
[..]
maar de stukjes er tussen zijn samen 23
gast dat grafiekje is foutquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die 23:00 naar 00:00 niet snappen.
Hater. Hoeveel procent van de posts worden er tussen 23 en 24 geplaatst dan? VERTEL DAT EENS HE? HEE ? EHEEEquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die 23:00 naar 00:00 niet snappen.
ik heb altijd gelijkquote:
nietquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Deze hoor ik ALTIJD op mijn werk, het is zo'n teringtraag nummer, BAH!
Gewoon chill headbangen tochquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Deze hoor ik ALTIJD op mijn werk, het is zo'n teringtraag nummer, BAH!
solly popjequote:Verzoekje
Aangevraagd door:
knetter
Bericht van knetter
omdat ik vin mooi.
ik is mooien muzak nodig.
Ik ben het nodig.
Ik heb het niet nodig
Jaa...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar werk je dan dat je dit nummer zo vaak hoort?
nee die grafiek is gewoon stukquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer niet meer aanvragen als Popje er is, ik zit hier met een scheldend en vloekend Popje in huis nu
aangevraagd toen ik niet wist dat ze er was... sollyquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer niet meer aanvragen als Popje er is, ik zit hier met een scheldend en vloekend Popje in huis nu
doe iets met die woedequote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
al in vervolg eerst aan koelkast vragen of jij ook luistertquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar niet meer aanvragen
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
WAAROM STAAT LORDI NIET IN HET SYSTEEM WTF IS DIT
Hmm ik denk je werkt in een of andere alto kroeg ofzo dat je het zo vaak hoortquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jaa...![]()
Nee, hij komt zeker 1x per dag langs, elke dag!
Ik ben het nodigquote:
Een alto kroeg? haha nee verre vanquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik denk je werkt in een of andere alto kroeg ofzo dat je het zo vaak hoort
Maar ik heb dit nummer echt in tijden niet gehoord.
Zo af en toe is hij wel leuk, maar elke dag wordt vervelend ja.
Hardrock halleluja ofzo tochquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
WAAROM STAAT LORDI NIET IN HET SYSTEEM WTF IS DIT
Ja diequote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hardrock halleluja ofzo toch
Van het songfestival, uit Finland ofzo
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het nodig
Ik heb het niet nodig_!
Wellusquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik blijf het
Boerentaalquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bock = slecht
Gleuf = goed
Wat heb jij een gleuve jas!
Die schoenen zitten echt bock
En terecht! Heb 2 dagen geen oog dicht kunnen doen ze stonden op m'n netvlies gebrand.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef utopie het volgende:
uuh nee tochquote:
Niemand wil bans jwtquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
hé, de post aantallen gaan met de dag achteruit
Geen boerentaal, het zijn nieuwe bedachte termen, om het allemaal wat gleuver te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BoerentaalBuiten de Randstad sowieso
__________!
wat niet dan?quote:
Drink je nou bockbier?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bock = slecht
Gleuf = goed
Schenken is wel leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen boerentaal, het zijn nieuwe bedachte termen, om het allemaal wat gleuver te maken![]()
Net als schenken.
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Ik blijf het
en herfstbock?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is je bier dus niet te zuipen
quote:
Slipknot heeft een blauwe maandag in de Top 40 gestaan, en die vind hij nietquote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het archief 1965-2010, maar er ontbreken wel een paar plaatjes.
Als je iemand hoort zeggen "dat nummer is echt gleuf".quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bock = slecht
Gleuf = goed
Ik vind het niet erg dat dat er niet in staat hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Slipknot heeft een blauwe maandag in de Top 40 gestaan, en die vind hij niet
En ja, ik ben eens aan het kijken wat ik mis aan artiesten en nummers
hefstbock is een bockbierquote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken.
Dezen tjik begrijpt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
What would you doooooooooooo
If I sang out of tuneeeeeeeeeeeeeee
jouw pa is gleufquote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Joe Cocker toch?
Mijn pa luistert dit altijd.
Mijn pa ookquote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Joe Cocker toch?
Mijn pa luistert dit altijd.
dan is jou pa bockquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
MIJN PA IS HELEMAAL NIET KUT MAN : @ : @ : @ !!1!
gleuf is juist goehoed!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
MIJN PA IS HELEMAAL NIET KUT MAN : @ : @ : @ !!1!
Niet alles van hun is slecht of schreeuwmuziek hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat dat er niet in staat hoor
Dat is waarheid. Ik heb zelf ook altijd bazenkwaliteit. Er zijn ook DJ's met pauper krakende ruisende kut mp3 kut kwaliteit.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Hoor die goede kwaliteit van dit nummer dan![]()
Daar ben ik wel trots op, 99% van de tracks heeft een uitstekende geluidskwaliteit.
jaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Dasjonny het volgende:
Kick mijn 2 dezelfde verzoekjes eens als het kan. Mijn computer faalde hem even.
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Dasjonny het volgende:
Kick mijn 2 dezelfde verzoekjes eens als het kan. Mijn computer faalde hem even.
Mijn gedichtquote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zooo het dichten zit er voor vandaag ook weer op
Ok omgekeerde wereld dus, om het maar even op mijn niveau te zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gleuf is juist goehoed!
gewoon blijven oefenen
De hele top40 is 320kbps die hier in staatquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is waarheid. Ik heb zelf ook altijd bazenkwaliteit. Er zijn ook DJ's met pauper krakende ruisende kut mp3 kut kwaliteit.
Ik heb in de auto altijd radio veronica opstaan (of mn usb).quote:
Ik vond het wel wat hebben, maar je moet er van houden.quote:
Qua gitaar alleen top 40 + de arrow 500quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok omgekeerde wereld dus, om het maar even op mijn niveau te zeggen
Koelkast, heb je de top-100 guitar solo's trouwens al ?
Daar staan heel veel nummers op die ik door dj's veel gedraaid hoor worden.
Heb je nu ook een nummer wat je aan mij doet denken als je het hoort?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in de auto altijd radio veronica opstaan (of mn usb).
Dit nummer kwam afgelopen donderdag erop toen ik net een WhatsApp had gekregen dat ik mn banksaldo moest checken.
Toen moest ik direct janken, nu weer bijna
Ja want ik had nog niet genoeg nummers die me aan jou doen denkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je nu ook een nummer wat je aan mij doet denken als je het hoort?
Dat is best een goed plan ja, Deep Purplequote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok omgekeerde wereld dus, om het maar even op mijn niveau te zeggen
Koelkast, heb je de top-100 guitar solo's trouwens al ?
Daar staan heel veel nummers op die ik door dj's veel gedraaid hoor worden.
Rick Astley, Magnetic Man, wat nog meer dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want ik had nog niet genoeg nummers die me aan jou doen denken
jaquote:
Ik heb hem een tijd geleden gedownload maar niet gekeken. Effe een mailtje naar wat gemeenten voor mijn PWS en dan kijken denkt ikquote:
De rick rollquote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rick Astley, Magnetic Man, wat nog meer dan?
Godverdomme man, hoe lang moet ik nog wachten op mijn verzoekjesquote:De volgende twee verzoekjes zijn: Sash feat Stunt, Daft Punk vs. Garbage
Ik ga vanavond (21 tot 22) een uurtje die muziekjes draaienquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan ja, Deep Purple
Free bird
Wat heeft je pws er mee te maken? Wil je de wereld vernietigen? Of slechts een paar gemeenten?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd geleden gedownload maar niet gekeken. Effe een mailtje naar wat gemeenten voor mijn PWS en dan kijken denkt ik
Deze heb ik anderhalf uur geleden gemaakt ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Godverdomme man, hoe lang moet ik nog wachten op mijn verzoekjes
Morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Godverdomme man, hoe lang moet ik nog wachten op mijn verzoekjes
Wat leuk, ik doe dat straks van 3 tot half 5, standaardquote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga vanavond (21 tot 22) een uurtje die muziekjes draaien
Als Koelkast het wil hebben voor de muziekmachine moet hij het maar even zeggen.
Ik kan het wel op msn sturen of uploaden ofzo.
je die mis ik wel. free bird niet hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan ja, Deep Purple
Free bird
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
gleuf
Dan moet die van mij ook elk moment komenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Deze heb ik anderhalf uur geleden gemaakt ofzo.
dank uquote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand had een plaat dubbel, dus ik heb deze even naar voren geschoven
Als je toch aan het uitdelen bentquote:
Als mash niet komt gaan we gewoon door met verzoekjesquote:
De volgende twee verzoekjes zijn: Daft Punk vs. Garbage, Otis Reddingquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, staat Otis Reading er nog in voor 2 uur, zo nee.
Kan die naar voren?
Wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet die van mij ook elk moment komen
waarvoor?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
ik moet nog 1 vraag invullen en dan kan ik mijn aanmelding versturen
Maar wtf moet ik hier nou weer op antwoorden:
9. Welke (Nederlandse) televisieprogrammas hebben indruk op je gemaakt en waarom?
![]()
![]()
De grote donor show, gewoon lekker clichequote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
9. Welke (Nederlandse) televisieprogrammas hebben indruk op je gemaakt en waarom?
![]()
![]()
Precies op tijdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De volgende twee verzoekjes zijn: Daft Punk vs. Garbage, Otis Redding
telekids.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
![]()
![]()
Boer zoekt vrouw. Al die boeren, al die vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
![]()
![]()
Say whut? Moest die uitgeroosterd worden dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is zeker nog steeds niet uitgeroosterd
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Oh trouwens
Ik bedenk me net: mash_ komt helemaal niet![]()
Mijn fout. We gaan nog een uurtje door
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Oh trouwens
Ik bedenk me net: mash_ komt helemaal niet![]()
Mijn fout. We gaan nog een uurtje door
Een lekker nummerquote:
Oh ik dacht dat je niet meer ging, nu weet ik 't niet meerquote:
quote:Betogers trouwen op Tahrirplein
CAIRO - Een stel betogers is op het Tahrirplein in Caïro getrouwd. De echtelieden en hun families besloten het huwelijk ter plaatse te laten inzegenen en niet weg te gaan uit dit epicentrum van protesten in Egypte.
De twee gehuwden zeiden maandag dat alle betogers nu familie zijn. Ze werden door duizenden toegejuicht en gelukgewenst.
De Egyptische hoofdstad poogt ondertussen terug te keren naar de normale gang van zaken, maar nog steeds zijn er op het plein talrijke demonstranten tegen het bewind van president Hosni Mubarak op de been.
Veel betogers gingen maandagmorgen naar het aangrenzende, kolossale pand dat Mugamma heet. Het is het bureaucratische hart van de regering. De betogers proberen met een ring rond het gebouw te voorkomen dat de Mugamma weer normaal functioneert.
Lees alles over de situatie in Egypte op onze special
De grote donorshowquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
![]()
![]()
Dan moet je bij mash zijn, ik ga zijn dingen niet regelenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut? Moest die uitgeroosterd worden dan?
Verdomme stuur dat soort dingen dan ook per pm
[..]
Meer info please babequote:
Dan kan ik ook Nico haak horenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mash niet komt gaan we gewoon door met verzoekjes
zoveel hebben er niet 1 hoor.. tot nu toe.... wh,toon,utopie,dragems en koelkastquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je toch aan het uitdelen bent
Nou was de bedoeling dat ik niet meer op het rooster zou staan ja.. maar ik was er nog steeds niet afgehaald dus ik ging maar sociaal doen en nu toch maar even komen omdat ik er nog op stondquote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je niet meer ging, nu weet ik 't niet meer![]()
DM me even je nieuwe rooster voor deze week.
Wil je vandaag nog of niet? Ik zal je voor de rest verwijderen en dan kun je je gewoon laten inplannen wanneer het je uitkomt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou was de bedoeling dat ik niet meer op het rooster zou staan ja.. maar ik was er nog steeds niet afgehaald dus ik ging maar sociaal doen en nu toch maar even komen omdat ik er nog op stond
justice - genesisquote:
Schandaligquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Otis Reading gaat het net niet redden voor 2 uur!
Ja ik ga wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil je vandaag nog of niet? Ik zal je voor de rest verwijderen en dan kun je je gewoon laten inplannen wanneer het je uitkomt.
Idd had gisteren gelezenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Chick verpest door rukwinden
Bazentopic
Geachte heer/mevrouw,quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Hoe begin je een brief naar iemand van de gemeente?
Beste heer/mevrouw,quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
hallo aidsgasten,quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Okequote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, voor de rest ben je weg. Rooster werkte niet mee gisteren.
Yoooooo,quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
wat een waarschuwingquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Stipt 14:00u kun je er in, dat is NU
Je bent 4 seconden te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Stipt 14:00u kun je er in, dat is NU
Hij ging er wel optijd uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent 4 seconden te laat
Mag ik er nog 1quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben gedicht aan het schrijven.. tozo
Om 5u vannacht is 'ie de eerstequote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Neeeeee, gewoon echt geen Otis Reading
Dan slaap ik nog een kwartierquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om 5u vannacht is 'ie de eerste
miss later.. moet straks ook naar stagequote:
Dat is vaak het leukstequote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Oh ik heb echt helemaal niks voorbereiddus gaat nog wat worden.
ik wil er een waar ik niet dood benquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss later.. moet straks ook naar stage
Ben je er straks nog?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gedicht + rijm = gedicht + rijm terug heaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat genoteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wil er een waar ik niet dood ben
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gedicht + rijm = gedicht + rijm terug hea
quote:De vriendin van de jonge Venus zei tegen mij: Wat heb je een leuk overhemd aan. Waar ik fel op reageerde dank je, dat ik kan van jou kleren niet zeggen. Dit zei ik met een gemene glimlach, waarop zij mij een por op mijn arm gaf en gniffelde. Maar ik aimde mijn vizier niet op deze deerne, dus zei ik Heb je het bord niet gezien bij de deur? Daar staat verboden voor honden op.' Dit kon ze niet waarderen en ze liep weg. Nu kon ik mij richten op het lekkere wijf.
met popje?quote:
Ja ik las hemquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
je krijgt er zeker nog 1.. heb je de mijne voor koelkast al gelezen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Verzoekplaatjes mag je neerzetten + youtube link.
neeeeeeeequote:
black eyed peasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |