Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik had m![]()
onbewust.. maar ik had m
uhuquote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je verwacht ook nog dat als ik naar Purmerend ga ik mn kogelgat meeneem
Nobodyquote:
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor ziequote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Het irritantste aan die vorige bewoners was nog wel dat ik al hun post bleef krijgen en dat er 's avonds regelmatig enge negerts aanbelden die niet wisten dat ze verhuisd waren.
Dank uquote:
Baken dan een stuk af wat je van jezelf echt moet doen (aanrecht ofzo?). Dan hoef je niet alles te doen maar heb je wel dat gelukzalige gevoel dat je opgeruimd hebt wat je jezelf beloofd hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben ziek![]()
en toch zo echt wat gaan doen hier.. ik vind het zelf niet meer kunnen.. en dan is het erg
Ik en mijn lichtsnelheid hequote:
Zo kregen wij laatst een verkeerd bezorgde brief van een deurwaarderskantoor. Maar toch schrik je enorm als je zo'n brief vindt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor zie
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleemquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baken dan een stuk af wat je van jezelf echt moet doen (aanrecht ofzo?). Dan hoef je niet alles te doen maar heb je wel dat gelukzalige gevoel dat je opgeruimd hebt wat je jezelf beloofd hebt
Bekend verschijnsel ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleem
NU opstaan en aan de slag!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleem
Ja.. en ik maar denken: zo laat was ik toch niet met mn rekeningen???quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kregen wij laatst een verkeerd bezorgde brief van een deurwaarderskantoor. Maar toch schrik je enorm als je zo'n brief vindt.
zo heb ik een auto op mijn naam die anderen gebruiken, schrik me een ongeluk als er boetes op binnen komenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor zie
Nog 3 minuutjes.. toeeeeee????? plieeeeees???quote:
Ik krijg nog steeds post voor 2 bewoners geleden. Die woont er al meer dan 10 jaar niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Het irritantste aan die vorige bewoners was nog wel dat ik al hun post bleef krijgen en dat er 's avonds regelmatig enge negerts aanbelden die niet wisten dat ze verhuisd waren.
quote:
Sja, dat doe je zelfquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik een auto op mijn naam die anderen gebruiken, schrik me een ongeluk als er boetes op binnen komen
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog 3 minuutjes.. toeeeeee????? plieeeeees???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |