Ja, weet je hoe tof in Duitslandquote:
Die tik heeft mijn vriendin ookquote:
Woont ze in het noorden des lands? Want dan mag ze mijn wekelijkse boodschappen ook wel ophalen.quote:
Heel veel mensen die ik ken hebben die tik hoorquote:
Hmm, ja dus, en dacht aangezien het hier Culinesse heet....( culi, koken, OOO en waar haal je dan je spullen?) Juist de supermarkt.....quote:
Alles in Kröv. Norma is de aanrader!quote:Name Adresse
Lebensmittel
Getränke
Getränke Scheia
Waldemar Nilles Merowingerstr. 14 Tel.: 0 65 41 - 44 30
Raiffeisenmarkt Gewerbegebiet Tel.: 0 65 41 - 81 00 31
Nah und Gut
Helmut Groß Robert-Schuman-Str. 198 Tel.: 0 65 41 - 64 38
Norma In der Weierwies 1
Mariannes Naturkostladen
Öffnungszeiten:
Mittwoch, Donnerstag, Freitag: 9:00 - 13:00 & 15:00-18:30 Uhr
Sa: 9:00 - 13:00 Uhr
Moselweinstr. 46 Tel.: 0 65 41 - 29 06
Schlecker Markt Robert-Schuman-Str. 55
Treff Discount
Heel erg bedankt voor de moeite! Ik ga met het lijstje in de hand door Kröv lopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Alles in Kröv. Norma is de aanrader!
In de italiaanse supemarkt is het een kwestie van "zet me er maar in, en haal me om 20.00 uur maar weer op"... Daar kan ik echt dāgen rondlopen, heerlijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook gek op supermarkten. Niet zo op Duitse trouwens, ik heb liever Franse of Spaanse, of Belgische. Reaal heeft meestal grote vestigingen in Duitsland, maar ik vind dat ze er geen goede producten verkopen. Verder is de Rewe net zoals de AH, vind ik.
Maar goed, grote supermarkten zjin vooral leuk in een land waar je niet vaak komt, en de producten wat onbekend zijn. Ik ben vaak in Duitsland en kom er dus vaak in de supermarkt, dus het is niet zo bijzonder meer...
Veel plezier!
Och heer, daar word ik ook al blij van! We gaan een week, dus mijn liefje gaat het weer beleven. "Blik op oneindig, verstand op nul" zo noem ik mijn gezcht als ik loop te supermarkten. En alles vastpakken, ook zo onhebbelijk...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Sam-x het volgende:
Gevonden! Boven op de berg, bij Zell.
http://www.globus-zell.de/de/globus/index.htm
Wij gaan daar ook altijd een middag shoppen als we daar zijn. Veel plezier!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef kletsbets het volgende:
[..]
Och heer, daar word ik ook al blij van! We gaan een week, dus mijn liefje gaat het weer beleven. "Blik op oneindig, verstand op nul" zo noem ik mijn gezcht als ik loop te supermarkten. En alles vastpakken, ook zo onhebbelijk...
Nu zie ik bij deze dat er ook telefoons en zo zijn, daar stal ik hem dan hihi.
Het gaat niet zo zeer om boodschappen doen, meer om het ronddwalen in een onbekende suppermarkt en dan alle producten die ze niet kent bestuderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Emery het volgende:
[..]
Woont ze in het noorden des lands? Want dan mag ze mijn wekelijkse boodschappen ook wel ophalen.
Ik vind real echt een vreselijke supermarkt trouwens. Groot, maar groente, fruit en vlees is van echt slechte kwaliteit....quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Kilometer of 18 van Kröv ligt Wittlich, daar zit een Real
en dat voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind real echt een vreselijke supermarkt trouwens. Groot, maar groente, fruit en vlees is van echt slechte kwaliteit....
De Raifeissenmarkt is geen supermarkt. De Nah und gut een buurtwinkeltje.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Alles in Kröv. Norma is de aanrader!
Voor de verswaren moet je er niet heen, maar die koop ik sowieso niet bij een supermarkt.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind real echt een vreselijke supermarkt trouwens. Groot, maar groente, fruit en vlees is van echt slechte kwaliteit....
Alleen jammer van die bagage-regels bij Ryanair. Ik zou echt eens moeten kijken wat het kost om Railion mijn boodschappen uit de carrefour te laten bezorgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Gek op supermarkten is zo raar nog niet hoor, als ik in buitenlanden ben bezoek ik ook graag daar de winkels en de supermarkten. Carrefour op Mallorca is zowat een Ryanair vlucht waard.
Als je CentrO bedoeld, dan zit daar inderdaad geen supermarkt. Naja er zit een Lidl tegenover, dat is voor zover ik weet alles.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef kletsbets het volgende:
[..]
In de italiaanse supemarkt is het een kwestie van "zet me er maar in, en haal me om 20.00 uur maar weer op"... Daar kan ik echt dāgen rondlopen, heerlijk!
Spaanse vond ik eigenlijk tegenvallen vorig jaar.
Ik kom dus eigenlijk nooit in Duitsland, dus voor mij is het nog wel genieten, denk ik. Zo was ik onaangenaam verrast, dat er bij dat grote winkelcentrum O, geen supermarkt zat. Of ik heb hem toen niet gezien, maar dat wil ik dan liever niet weten, want dan ga ik alsnog huilen.....
CentrO is de shopping hel op aarde.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je CentrO bedoeld, dan zit daar inderdaad geen supermarkt. Naja er zit een Lidl tegenover, dat is voor zover ik weet alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |