Ik wens je heel veel succesquote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een goed voornemen, ik ga tot 1 april niks meer online kopen
Ik denk dat het me gaat lukken, tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes![]()
En eenvoor Puckzzz
Hoe laat heb je college dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik was om haf 9 opgestaan, zodat ik nog een artikel kon lezen voor school, een opdracht kon maken, nieuwe AD kon halen en dan naar college en daarna werk.
Heb ik al iets gedaan??
Ja, youtube-filmpjes gekeken, GTST gekeken, me opgemaakt, bankgehangen, gemaild.
Maar niks van wat ik van plan was
Yups Mollie jah....kan gebeuren dat er eens wat mis gaat, maar om mij nu meteen Mollie uit mijn handen te trekken vind ik niet normaalquote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ik ken het puckzzz... Toevallig ook bij mollie?
Ik moet dus ook telkens opwaarderen en 1x geen mail gehad. Naja gelukkig deden ze er hier niet zo moeilijk over; als in "ah kan een keer gebeuren".
En ik kan het telkens met de CC doen van de zaak en als ik em niet krijg dan zeg ik ook gewoon: Ahja als de servers er uit liggen, zullen de klanten wel boos bellen dan...
Dan doen krijg ik em toch vlug in mijn handen geduwd
Dat begon om kwart voor 1quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laat heb je college dan?
En foei! Het is zulks mooi weer, dat zou moeten motiveren!
't is dat je goeie cijfers haalt, maar anders zou ik jequote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat begon om kwart voor 1
Ik ga zo maar eens naar de apotheek en iets van lunch halen
Welluku?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klote van je baas Puckzz wel fijn van je vakantie![]()
Binnenkort een nieuw merk
Verkansiequote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups Mollie jah....kan gebeuren dat er eens wat mis gaat, maar om mij nu meteen Mollie uit mijn handen te trekken vind ik niet normaal![]()
@SQ: Nee we hebben gisteren besloten om toch op vakantie te gaan dit jaar. En ik heb vandaag toestemming gehad, dus meteen boeken. Wat een heerlijk vooruitzichtEn in Turkije verkopen ze ook CA
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.58 kg SQ dan blijft er weinig meer van je over![]()
Whehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is dat je goeie cijfers haalt, maar anders zou ik je
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.58 kg SQ dan blijft er weinig meer van je over
Naja, eerst maar eens 30 dan
disclaimer
58 kilo afgevallen toch.... dan kan je denk ik een enkeltje kist gaan maken ongeveerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
als ik 58 kilo ben afgevallen wil ik ook wel weer op verkansie
Nee dan leef ik nog wel, maar niet meer van harte denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
58 kilo afgevallen toch.... dan kan je denk ik een enkeltje kist gaan maken ongeveer
Dat doe je met een bmi van 17.5 al niet echt meer, kan ik je vertellenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dan leef ik nog wel, maar niet meer van harte denk ik
BMI van 16 - da's wel aan de lichte kant
ik heb een BMI van heul veulquote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn BMI maar niet mededelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |