Ik wens je heel veel succesquote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een goed voornemen, ik ga tot 1 april niks meer online kopen
Ik denk dat het me gaat lukken, tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes![]()
En eenvoor Puckzzz
Hoe laat heb je college dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik was om haf 9 opgestaan, zodat ik nog een artikel kon lezen voor school, een opdracht kon maken, nieuwe AD kon halen en dan naar college en daarna werk.
Heb ik al iets gedaan??
Ja, youtube-filmpjes gekeken, GTST gekeken, me opgemaakt, bankgehangen, gemaild.
Maar niks van wat ik van plan was
Yups Mollie jah....kan gebeuren dat er eens wat mis gaat, maar om mij nu meteen Mollie uit mijn handen te trekken vind ik niet normaalquote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ik ken het puckzzz... Toevallig ook bij mollie?
Ik moet dus ook telkens opwaarderen en 1x geen mail gehad. Naja gelukkig deden ze er hier niet zo moeilijk over; als in "ah kan een keer gebeuren".
En ik kan het telkens met de CC doen van de zaak en als ik em niet krijg dan zeg ik ook gewoon: Ahja als de servers er uit liggen, zullen de klanten wel boos bellen dan...
Dan doen krijg ik em toch vlug in mijn handen geduwd
Dat begon om kwart voor 1quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laat heb je college dan?
En foei! Het is zulks mooi weer, dat zou moeten motiveren!
't is dat je goeie cijfers haalt, maar anders zou ik jequote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat begon om kwart voor 1
Ik ga zo maar eens naar de apotheek en iets van lunch halen
Welluku?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klote van je baas Puckzz wel fijn van je vakantie![]()
Binnenkort een nieuw merk
Verkansiequote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups Mollie jah....kan gebeuren dat er eens wat mis gaat, maar om mij nu meteen Mollie uit mijn handen te trekken vind ik niet normaal![]()
@SQ: Nee we hebben gisteren besloten om toch op vakantie te gaan dit jaar. En ik heb vandaag toestemming gehad, dus meteen boeken. Wat een heerlijk vooruitzichtEn in Turkije verkopen ze ook CA
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.58 kg SQ dan blijft er weinig meer van je over![]()
Whehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is dat je goeie cijfers haalt, maar anders zou ik je
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.58 kg SQ dan blijft er weinig meer van je over
Naja, eerst maar eens 30 dan
disclaimer
58 kilo afgevallen toch.... dan kan je denk ik een enkeltje kist gaan maken ongeveerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
als ik 58 kilo ben afgevallen wil ik ook wel weer op verkansie
Nee dan leef ik nog wel, maar niet meer van harte denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
58 kilo afgevallen toch.... dan kan je denk ik een enkeltje kist gaan maken ongeveer
Dat doe je met een bmi van 17.5 al niet echt meer, kan ik je vertellenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dan leef ik nog wel, maar niet meer van harte denk ik
BMI van 16 - da's wel aan de lichte kant
ik heb een BMI van heul veulquote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn BMI maar niet mededelen....
36,7 meldt!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn BMI maar niet mededelen....
Goesso!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb een BMI van heul veul![]()
da's toch voldoende info?
wel 8 kilo kwijt trowuens
:; !quote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wist niet dat Yves Rocher ook leuke lakjes had
[ afbeelding ]
QFT!!quote:
Ik wil wel hoor maar het is vast onder schooltijdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Gofter.... model-krisis voor visagie morgen....
*kraakt hersens wie ze mee kan vragen...*
Van 2 tot half 5, dus dat denk ik wel ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor maar het is vast onder schooltijd
Ben pas om half 3 klaar helaasquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van 2 tot half 5, dus dat denk ik wel ja...
Je wilt een hele Sharana kwijt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
als ik 58 kilo ben afgevallen wil ik ook wel weer op verkansie
nee was garpjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je wilt een hele Sharana kwijt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je wilt een hele Sharana kwijt?
als je een hele spaceinvaders af wilt vallen moet je er nog 10kg bijtellenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okee okeee ... een hele sharana en nog 3kg spaceinvaders
volgens mij is bijna niemand tevredenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je een hele spaceinvaders af wilt vallen moet je er nog 10kg bijtellen
ZOMG VET ZWIJN!!!!!111quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je een hele spaceinvaders af wilt vallen moet je er nog 10kg bijtellen
had ik nog maar een papbuikjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij is bijna niemand tevredenzelfs ik vind mijn buik een papbuikje worden ...
"te zwaar" is niet met 1 of twee kilo te meten, babequote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog 2kg en dan ben ik te zwaar voor mn lengte hoor
Volgens voedingcentrum wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"te zwaar" is niet met 1 of twee kilo te meten, babe
dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die hebben alle wijsheid in pacht_!
omnomnomquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus
en papbuikje![]()
maar vanavond wel pannekoeken
Ruilen voor de groentesoep van gisteren?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus
en papbuikje![]()
maar vanavond wel pannekoeken
kom maar eten hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruilen voor de groentesoep van gisteren?
het enige wat ik denk bij pannekoeken voor avondeten is:quote:
Jaloers op jouw disciplinequote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige wat ik denk bij pannekoeken voor avondeten is:
CAAAAAAAARRRRRRRBS!!! you don't need them at 6PM!!
maargoed dat is mijn afwijking. Ik ga echt niet teveel carbs eten 's avonds, alsof ik dat er allemaal nog af ga bewegen ofzo
Vanavond lekker thaise kipfiletblokjes met rauwkostsalade
Dat is waarom je zo'n fantastisch lekker lijf hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige wat ik denk bij pannekoeken voor avondeten is:
CAAAAAAAARRRRRRRBS!!! you don't need them at 6PM!!
maargoed dat is mijn afwijking. Ik ga echt niet teveel carbs eten 's avonds, alsof ik dat er allemaal nog af ga bewegen ofzo
Vanavond lekker thaise kipfiletblokjes met rauwkostsalade
En ik heb vast 2x Mirjam's BMIquote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb een BMI van heul veul![]()
da's toch voldoende info?
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kreeg een FedEx pakketje vandaag![]()
![]()
Ze zijn mooi hequote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef DeltaCephei het volgende:
WhahaNee, ik 12 lakjes
Anchors Away
Ik ben gewoon niet zo'n snoeperd (eerder een zoeperdquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is waarom je zo'n fantastisch lekker lijf hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wist niet dat Yves Rocher ook leuke lakjes had
[ afbeelding ]
Als ze nu GVD$%#@&^%!!! niet gauw de goede polis opsturen stap ik naar een andere maatschappijquote:Beste Mariska,
Vorige week heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ik ondanks mijn mails en telefoontjes nog steeds geen polis had ontvangen. Prompt de volgende dag lag er een polis op de deurmat. Helaas is deze waarschijnlijk wat haastig ingevoerd en kloppen de data niet op deze polis. Onderstaand kun je lezen dat de ingangsdatum 27-12-2010 was maar op de polis staat 27-12-2011(!!) Hier heb ik ook direkt contact over opgenomen met een collega van je. Die gaf mij gelijk en zou meteen een nieuwe polis sturen. Nou die heb ik dus ook nog steeds niet! Maar ondertussen hebben jullie wel even ¤85,= van onze rekening afgeschreven!! Ik weet niet eens op welke periode dit bedrag betrekking heeft want ik heb geen polis, geen overzicht, factuur, acceptgiro of welke vorm van betalings/kosten overzicht dan ook. Wij hebben ook duidelijk aangegeven PER MAAND te willen betalen.
Indien ik aan het einde van deze week geen juiste polis heb ontvangen voel ik mij genoodzaakt het bedrag terug te laten storten in afwachting van een juiste afhandeling van wat inmiddels een vervelende kwestie aan het worden is.
Met vriendelijke groet,
Wat een raar dingquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
HA! Ik weet eindelijk hoe die grietjes met die enorm lange nagels zonder problemen hun kont afvegen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf...verzekeringsmaatschappijen
[..]
Als ze nu GVD$%#@&^%!!! niet gauw de goede polis opsturen stap ik naar een andere maatschappij
Ja dat zijn geen grappen meerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Even met de cavia naar de dierenarts: ¤27
Maar die zie ik niet door je dikke boobiesquote:Op maandag 7 februari 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n snoeperd (eerder een zoeperd) maar ik hoef maar een paar weekjes wat discipline te hebben en ik ben weer op het gewicht wat ik prettig vind. Da's natuurlijk wel een voordeel.
Maar ik heb deze discipline ook wel eens een jaar volgehouden en ben toen 20 kg. afgevallen. En naar dát gewicht wil ik echt niet weer terug
Ik kan het alleen niet opbrengen om te gaan sporten. Ik haat dat zo
En ik heb echt zalig gegeten daarnet hoor. Lekker wat griekse rauwkostsalade van de Jumbo, wat gesneden tomaatjes erop en daarover heen gebakken stukjes kipfilet lekker thais gekruid.![]()
[..]
![]()
zeg dat tegen mijn flubberbuik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloooo positiviteit ! Kom eens deze kant op please
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Meiske toch! In ieder geval een dikke knuffel van mij, hopelijk keert het tij snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloooo positiviteit ! Kom eens deze kant op pleaseOnce in a while, I just wanna dance and feel good
JIj en je familie kunnen wel een knuffel gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloooo positiviteit ! Kom eens deze kant op please![]()
*Straalt wat positiviteit naar Priem*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloooo positiviteit ! Kom eens deze kant op please
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat goed!! En yay voor granny *o*quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb eenn B+ gehaald voor m'n eerste toets![]()
Oma mag vandaag naar huis
Ik heb vandaag 3x aan jou gedachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge. Vroege ochtend is vroeg enzo.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3x aan jou gedacht! Want ik reed vandaag 3x langs de Taco Bell en moest steeds aan jouw personal message denken
Zitplaatsen ftw. Zolang je maar niet naast een stinkend persoon zitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Danger, danger, high voltage!
Ha, zitplaats in de trein. Daar hou ik wel van.
Mweuh das niet goed! Heb je een griepprik gehad?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Priem
Ik ben gewoon weer ziekHoofdpijn, oorpijn, kiespijn (ik vermoed de kaak) en nu zijn er hier thuis 2 zieken met buikgriep en ik heb ook maagpijn en het borrelt
![]()
Bah, hopelijk is het snel over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Priem
Ik ben gewoon weer ziekHoofdpijn, oorpijn, kiespijn (ik vermoed de kaak) en nu zijn er hier thuis 2 zieken met buikgriep en ik heb ook maagpijn en het borrelt
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:46 schreef Diconnected het volgende:
Mweuh das niet goed! Heb je een griepprik gehad?
Ik heb niet afgekloptquote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor. Moet zeggen, mijn nagels zijn recent niet meer heel kort afgebroken (misschien is al dat smeren met allerlei verzorging best effectief), ik weet nu ook niet of ik ze helemaal zou kortwieken als er 1 af zou scheuren.
oeh jakkesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Priem
![]()
't is wel een beetje een pittige huisvrouwenmontuurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.specsavers.nl/brillen/modern/bumble/ suzanne likes.
Ruim een half uur en de pauze had eigenlijk 20 minuten geleden moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een faalvak dit. Het is een derdejaarsvak, maar het gaat nu al 20 minuten over hoe je een artikel opzoekt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is wel een beetje een pittige huisvrouwenmontuur
Nice, maar ik zou hem op willen zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.specsavers.nl/brillen/modern/bumble/ suzanne likes.
Echt wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice, maar ik zou hem op willen zien.
Hoe kan het nou dat ze daar brillen voor 29 euro een complete bril kunnen leveren? wat is de catch?
@ijsdraakje gelukkig is er internet
Ouch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Een CV hebben waar "Personel Information" in staat. En WO afgestudeerd zijn
En je moet betalen als je bril krom trekt, om 'm te laten herstellen. En zo meer 'Pquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt wel.
En de catch is dat het waarschijnlijk alleen geldt voor enkelvoudige glazen. Die zijn niet zo duur in productie.
En waarschijnlijk zijn de "ingewikkelde" glazen meteen een stuk duurder ook.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Een CV hebben waar "Personel Information" in staat. En WO afgestudeerd zijn
Dat zou niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je moet betalen als je bril krom trekt, om 'm te laten herstellen. En zo meer 'P
Jouw vriendjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriendje moest natuurlijk weer een Paul Smith montuur. Met een minicoopertje op de binnenkant van het pootjeEn door zijn kleffe haarwax zijn de pootjes nu wit uitgeslagen.
en dat kreng kost verdimmes ruim 600 euromaar de optizien heeft wel een mooie marmeren balie
Anyway, ik ben erg blij met mijn economisch gunstige ogen
Zou ik ook zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriendje moest natuurlijk weer een Paul Smith montuur. Met een minicoopertje op de binnenkant van het pootjeEn door zijn kleffe haarwax zijn de pootjes nu wit uitgeslagen.
en dat kreng kost verdimmes ruim 600 euro
Anyway, ik ben erg blij met mijn economisch gunstige ogen
Da's nie handig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jouw vriendje
Ik zie dus echt bijna geen moer meer nu![]()
Da's nog best ver weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt nee! De 23ste pas oogcontrole in t ziekenhuis *zucht*
doe mijn best!quote:
Damn da's lang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik wacht al 3 maandenwas 4 maanden wachttijd!
lolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef milka82 het volgende:
Echt zooo jammer,heb je je nagels strak in de lak,helemaal tevreden en je denkt dat ze droog zijn. Besluit je het te vieren met manlief,kak,weer een buts in je duim! Ben je nagellak verslaafd als je tijdens denkt ' aaah nee,mijn nagel' haha!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef milka82 het volgende:
Echt zooo jammer,heb je je nagels strak in de lak,helemaal tevreden en je denkt dat ze droog zijn. Besluit je het te vieren met manlief,kak,weer een buts in je duim! Ben je nagellak verslaafd als je tijdens denkt ' aaah nee,mijn nagel' haha!
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens al sinds vrijdag kinky in helsinki opDAT ZIJN AL 5 DAGEN HETZELFDE LAKJE!!!
Zichtverlies door ziekte, eerst dachten ze nog door medicijnenn dus dan kon ik het nog terug krijgen maar dat is nu niet meer zo, dus de 23ste worden oogjes onderzocht in ziekenhuisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
@sharana wat heb je met je ogen dan?
Ik ook niet, maar ik had vrijdag gelakt en vanavond pas weer in Amsterdam thuis en ik had expres geen lakjes mee genomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik nietIk had twee dagen Not Like The Movies op, en ondanks dat het een supergeil lakje is MOEST er gister iets anders op
Black Label OPI's drogen echt niet trouwens
Soms is het wat erger dan normaal, 2 weken terug schade gereden aan mamma's autoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh dat is vervelend!
En is het dan vergelijkbaar met verziend of bijziend zijn, of zie je gewoon wazig?
Kun je wel normaal je leven door nu dan? 4 maanden is echt lang
Da's ook wel gewoon een geil lakje. ::9quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens al sinds vrijdag kinky in helsinki opDAT ZIJN AL 5 DAGEN HETZELFDE LAKJE!!!
PICS!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb black magic mountain op die ik gewonnen heb in de geefweg van debsterr. Interessant lakje, supershiny en ondrogend
Nooit last van gehad hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je moet betalen als je bril krom trekt, om 'm te laten herstellen. En zo meer 'P
ik had laatst ook een foto gemaakt met telefoon!quote:
ik weet wel hoe ik een foto moet maken, alleen het uploaden faalt een beetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had laatst ook een foto gemaakt met telefoon!![]()
ons verdomme beetje lekker maken, maar pics ho maar!
uitgeprint?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk mijn nagellak-database eens georganiseerd zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekje met uberfoute voorkant
[ afbeelding ]
En alle kleuren in schema. (en nog steeds niks nieuws gekocht sinds ik hem uitgeprint heb, morgen een week)
Maar zodra m'n papieren schema's kansloos worden is er ook alvast een digiversie
https://spreadsheets.goog(...)=en&authkey=CNGnrt4E
Maar goed dat de jouwe digitaal is, die arme bomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uitgeprint?
dan meot je em tig keer opnieuw printen als er wat nieuws bji komt?
Jaja, ik ben nog hoopvol dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uitgeprint?
dan meot je em tig keer opnieuw printen als er wat nieuws bji komt?
Leuk gedaan hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk mijn nagellak-database eens georganiseerd zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekje met uberfoute voorkant
[ afbeelding ]
En alle kleuren in schema. (en nog steeds niks nieuws gekocht sinds ik hem uitgeprint heb, morgen een week)
Maar zodra m'n papieren schema's kansloos worden is er ook alvast een digiversie
https://spreadsheets.goog(...)=en&authkey=CNGnrt4E
IK ZIE NIETS MEER!! GEEF SIEN MAARquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef Lindytje het volgende:
Sjaantje, als je echt bijna niks meer kan zien mag je Sien wel lenen als hulphond
Ze kan alleen niksBehalve op schoot liggen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK ZIE NIETS MEER!! GEEF SIEN MAAR
Sientje
Kom maar langs, ik denk alleen niet dat ze met je mee wil... ze is nogal een plak-hond: Liesenlindy, liesenlindy, liesenlindyyyyyyyy!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wanneer kan ik komen halen?en als ze niet meer wilt lopen plof ik wel bij jou op de bank
Wel lief, zo'n plakkert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik denk alleen niet dat ze met je mee wil... ze is nogal een plak-hond: Liesenlindy, liesenlindy, liesenlindyyyyyyyy!!!!!!!!
Raar beest
ik wurm mij er wel onder en dan mag ze de hele dag op schoot blijven ... lui zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik denk alleen niet dat ze met je mee wil... ze is nogal een plak-hond: Liesenlindy, liesenlindy, liesenlindyyyyyyyy!!!!!!!!
Raar beest
Ja, dat wel! Alleen soms ook een klein beetje vermoeiend... als het de hele dag achter je reet aan hobbeltquote:
Je mag altijd op de bank komen hangen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wurm mij er wel onder en dan mag ze de hele dag op schoot blijven ... lui zijn
mijn kittens weigeren ook om naar buiten te gaan als ik binnen ben, dan liggen ze deh ele dag op schoot en welke kamer ik ook in loop ze hobbelen altijd meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Alleen soms ook een klein beetje vermoeiend... als het de hele dag achter je reet aan hobbelt
[..]
Je mag altijd op de bank komen hangen hoor
er komen regelmatig leuke sien foto's voor bij dus je ziet dr vast snel genoegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet niet wat voor een hond Sientje is, maar ik heb voor mijn eigen beeld een sint Bernard voor ogen.
Daar worden bovenstaande posts namelijk erg grappig van
Sienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
@ Nagelschaartje:
Dit is Sien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grootte van een herder
Mijn guus is daar niets bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
@ Nagelschaartje:
Dit is Sien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grootte van een herder
Het is een kruising tussen een koningspoedel en een mechelse herder. Say whut?? Ja, echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
werkt ook goed voor de grappigheid
Wat voor een ras is het?
Ik wil ook weer een hond
Jij hebt toch ook zo een meesterlijke Teckel??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn kittens weigeren ook om naar buiten te gaan als ik binnen ben, dan liggen ze deh ele dag op schoot en welke kamer ik ook in loop ze hobbelen altijd mee
sientje is
stronteigenwijs bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo een meesterlijke Teckel??
Wat een leukerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stronteigenwijs bedoel je?
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen een koningspoedel en een mechelse herder. Say whut?? Ja, echt
Godsamme dat beest is schattig zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stronteigenwijs bedoel je?
[ afbeelding ]
Kwestie van je loopse teef niet goed aanlijnen, dan krijg je een soort kindersurprise!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Briljant!Hoe verzinnen mensen dit soort kruisingen?
4 jaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat een leukerd!
Hoe oud is hij/zij??
Bij mammaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, woont die naas bij jou of bij je ouders?
Teckels met hun gebruiksaanwijzingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mammaze slaapt op vrijdag t/m dinsdag heerlijk bij mij in bedje, en zodra ik weer in Amsterdam zit moet ze weer in dr eigen bed en dan is ze chaggie
En waar zijn de poesjes dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mammaze slaapt op vrijdag t/m dinsdag heerlijk bij mij in bedje, en zodra ik weer in Amsterdam zit moet ze weer in dr eigen bed en dan is ze chaggie
In amsterdam, die zie ik nu maar heel weinigquote:
Mijn moeder zou jaloers zijn als ze deze foto zou zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
GOGGIES !!!!
[ afbeelding ]
Wk bewust enzo
Woont jouw ex daar nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In amsterdam, die zie ik nu maar heel weiniggelukkig straks in nieuwe woning lekker veel weer met poekjes op de bank
Dat dus!! De rest van het nest had trouwens kort kaar... werden een soort zwarte herders...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kwestie van je loopse teef niet goed aanlijnen, dan krijg je een soort kindersurprise!
Bwhehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
GOGGIES !!!!
[ afbeelding ]
Wk bewust enzo
Hahahaha, dan krijg je Dikkie er bij he!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Lin; wanneer doen we een keer 'ruil je hond' weekend !!
Sien
Cute face maakt alles goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mevrouwtje ziet er schattig uit maar in de praktijk is dat heel anders hoor
Corgie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
GOGGIES !!!!
[ afbeelding ]
Wk bewust enzo
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moeten er nog meer zijn... maar ik zou zo gauw niet weten waar.....
Sientjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moeten er nog meer zijn... maar ik zou zo gauw niet weten waar.....
DIE POOTJES!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Jup een corgi !
Teckels zijn stoerrrrr !
Puppy samson !
[ afbeelding ]
@SQ: Wat een hupsiefrupsies !!
Maffe hond is mafquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was mijn mormel op zijn 15e verjaardag![]()
[ afbeelding ]
precies 5 maanden later hebben we hem in laten slapen. Dat was afgelopen juni.![]()
Hij had ook charmante momenten:
[ afbeelding ]
Zijn eerste eigenaren hebben hem als pup gekocht in volle overtuiging dat het een border collie was. Toch sneu als het dan opgroeit tot dit
Wat een afschuwelijke sitequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
De puppie van mijn ouders is 25 januari geboren
Ik kan de foto's alleen niet hotlinken
http://www.uit-het-berenbos.nl/puppys.html
Ja ach, hobbykoks zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke site. Maar de pups zijn
![]()
Ik ben niet van de grote honden, maar wat een liefiesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
De puppie van mijn ouders is 25 januari geboren
Ik kan de foto's alleen niet hotlinken
http://www.uit-het-berenbos.nl/puppys.html
Zo slecht in sites maken, die moeten wel goed honden kunnen fokkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ach, hobbykoks zullen we maar zeggen
Gelukkig geen profi sites, da's bij fokkers vaak een slecht teken
Jeetje dat beest is schattig zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hihi hij is leuk nagelschaar !
Samson op samson !
[ afbeelding ]
Ok genoeg gespamd nu
DIE OREN!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Samson op samson !
[ afbeelding ]
Ok genoeg gespamd nu
Nope, alleen een heeeeeeel klein beetje bij d'r poten en wenkbrauwen. Verder was ze pikzwart!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had Sien als pup die lichtbruine vacht nog helemaal niet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was mijn mormel op zijn 15e verjaardag![]()
[ afbeelding ]
precies 5 maanden later hebben we hem in laten slapen. Dat was afgelopen juni.![]()
Hij had ook charmante momenten:
[ afbeelding ]
Zijn eerste eigenaren hebben hem als pup gekocht in volle overtuiging dat het een border collie was. Toch sneu als het dan opgroeit tot dit
Bwhahahahahahahahahahaha Die oren, gek!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Samson op samson !
[ afbeelding ]
Ok genoeg gespamd nu
Ziet er ook echt uit als een ontzettende cutypiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oren!
[ afbeelding ]
Tong
[ afbeelding ]
Lippen
Man wat mis ik dat beest
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Lindytje het volgende:
SQ, heb nog even voor je gezocht: meer puppysien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooo, en nou ben ik klaar met sienspammen en ga ik douchen, want heb zo visagie
15 jaar is een hele leeftijd. Ik snap dat je hem mistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oren!
[ afbeelding ]
Tong
[ afbeelding ]
Lippen
Man wat mis ik dat beest
Ze zien er ook altijd zo onschuldig uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke aan Britse korthaar kittens is dat ze zo onmeunig dom uit hun schedel kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou niet verliefd op wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef milka82 het volgende:
Ik heb weinig met honden,op de foto zien ze er leuk uit!
Die zijn nog babies he, op de foto!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zien er ook altijd zo onschuldig uit(Behalve die van jou dan
*evil look* )
[..]
Hoe kun je hier nou niet verliefd op worden
[ afbeelding ]
Incl. mijn korte koppie nog
Slaapbeest slaapt overal
De mijne was ook oud, doof, algeheel verward, zag niet goed meer, last van zijn heupen enz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
15 jaar is een hele leeftijd. Ik snap dat je hem mist![]()
De Jack Russell van mijn ouders wordt dit jaar 17
[ afbeelding ]
Dit is een foto van jaren geleden. Nu is ze oud, dement doof etc
Die middelste op de middelste foto is zo typisch, met die ogen die zo uit elkaar staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke aan Britse korthaar kittens is dat ze zo onmeunig dom uit hun schedel kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig beest! Verharen corkies erg? Ik wil ooit een nieuw beest, maar zoek nu iets dat niet permanent in de rui is... (poedel heeft dan ook mijn voorkeur)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zien er ook altijd zo onschuldig uit(Behalve die van jou dan
*evil look* )
[..]
Hoe kun je hier nou niet verliefd op worden
[ afbeelding ]
Incl. mijn korte koppie nog
Slaapbeest slaapt overal
Maar jij slaapt dan in de woning van je ex?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ; Ex heeft woning in Amsterdam, daar zitten de katten. Mams heeft hondje in Alkmaar. Ik ben nu van vrijdag na het werk tot dinsdagochtend in Alkmaar, dins- wo en donderdagavond slaap ik in amsterdam ivm werk etcEn dit dus tot mijn woning klaar is
Die middelste op de 2e foto en rechtsonder op de laatstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeps tot woning klaar is, betaal ook nog gewoon huur meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij slaapt dan in de woning van je ex?
Knaknomsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kattebeest wist toen ze klein was wel hoe ze intelligent uit haar ogen moest kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nooit wat over mezelf verteld?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Knaknoms
Zeg nagelschaartje, ik ben nu wel benieuwd naar je geworden, hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijks leven enzo?
Schone katquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Holyme het volgende:
Ook maar even meedoen dan
[ afbeelding ]
O hai thar
[ afbeelding ]
Hij kan ook normaal kijken gelukkigquote:
Schele kittensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Deze foto heb ik een paar jaar geleden gemaakt
[ afbeelding ]
Seche EN drip dry, is dat niet een beetje overkill?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat de flutsIk lak als normaal Seche erna daarna doe ik altijd Opi Drip Dry en de lak begint te kreukelen
.
Zou dat kunnen omdat het een Models Own lakje is, daar zit toch meer troep in toch?
Nooit problemen meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Seche EN drip dry, is dat niet een beetje overkill?
Kan me voorstellen dat wat sneller drogende lakjes daar heel boos van worden
kak! ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die een OPI DS glamour wil voor 15 dollar? Heb er 2 gevonden op amazon
nou ... denk het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die een OPI DS glamour wil voor 15 dollar? Heb er 2 gevonden op amazon
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
OK je bent de eerste dus ik ga m NU bestellen
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Designer Series Nail Polish - DS018 Glamour cannot be shipped to the selected address.
Ik begin er ook voor te vrezen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Serieus .. .hou even op hoorhet is nu al een week onderweg!!!!
Ik ben bang voor t ergste
Kun jij m wel bestellen op amazon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wie wil die andere? Voor ¤ 14,44??
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij m wel bestellen op amazon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |