dat scheelt weer klikkenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer begonnen met series kijken op de PC, nu zelfs een reeks waarbij alles eruit is gesloopt, aftiteling, begintune etc... ideaal.
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikkenquote:
Precies. Dat soort klantvriendelijkheid vind je niet bij betaalde content.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer begonnen met series kijken op de PC, nu zelfs een reeks waarbij alles eruit is gesloopt, aftiteling, begintune etc... ideaal.
Daarom vind ik het ook zo fijn dat ik op kan nemen met mn tvdingquote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikken.
Ik merk gewoon dat ik meer en meer een hekel begin te krijgen aan reclame.
Dat is wel heel nice!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ik dat goed? Werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef JoeBravo het volgende:
Complimenten op je werk krijgen is tof
Zeker als de afzender als zeer kritisch bekend staat
Ik moet met die van mij nog eens een hartig woordje spreken. Die stopt altijd 10 minuten voor het einde van de filmquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo fijn dat ik op kan nemen met mn tvding![]()
En ook terwijl ik iets aan het kijken ben op pauze zetten, zodat ik daarna alle reclame's door kan spoelen omdat ik de tijd genomen heb om te koken tussendoor enzo
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikken.
Ik merk gewoon dat ik meer en meer een hekel begin te krijgen aan reclame.
tijdelijk, maar jaquote:
Misschien hebben ze bij afl 1 wel de tune staan. Denk dat HW wel de terugspoelknop kan vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingen
een maatje van mij doet dit met voetbal kijken... maar dan aan het begin op pauze zetten....quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ook terwijl ik iets aan het kijken ben op pauze zetten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pas op met hoge verwachtingen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bij afl 1 wel de tune staan. Denk dat HW wel de terugspoelknop kan vinden
Die ken ik inmiddels welquote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingen
Wat supertof voor je joh! Waar?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tijdelijk, maar ja
Jij ook vernam ik?
Ik word er de laatste tijd ook gek van.. vooral de latere films bij sbs (na shownieuws ofzo) die komen elke keer een half uur later ofzo..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet met die van mij nog eens een hartig woordje spreken. Die stopt altijd 10 minuten voor het einde van de film
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi![]()
Zou het lukken?mine mine mine mineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMGquote:
Ik zou dat ook wel doen.. om dan vervolgens, terwijl degene die voetbal wilde kijken rustig heeft gewacht, gewoon een zender verder te zappenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een maatje van mij doet dit met voetbal kijken... maar dan aan het begin op pauze zetten....
dan hoeft hij niet te wachten in de rust
Hij begint bij mij wel netjes op 2 minuten van te voren en dat klopt altijd. Maar dat begin kan aan mijn reet roesten. Het einde van zo'n film.. horror of romantiek.. tis kut als je het mistquote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word er de laatste tijd ook gek van.. vooral de latere films bij sbs (na shownieuws ofzo) die komen elke keer een half uur later ofzo..ik heb al voor 10 minuten en na 10 minuten langer, maar het slaat echt nergens op
dan krijg jij voortaan bij elke gelegenheid waar dat "hoort" een kaartje van mijquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
Jij bent echt zo grappig he![]()
Wat denk je zelf
Ja, maar ik wil altijd het liefste de hele film zien.. laatst bij rtl was er een nog eerder dan 10 minuten te vroeg begonnenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij begint bij mij wel netjes op 2 minuten van te voren en dat klopt altijd. Maar dat begin kan aan mijn reet roesten. Het einde van zo'n film.. horror of romantiek.. tis kut als je het mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |