Alleen het schoonmaakmiddelquote:
Ik heb de eerste keer dat ik hier schoon heb gemaakt met St.Marks en zoutzuur gewerktquote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt met een HUGE glimlach mn plee staan schoonmaken![]()
Hoe blij kan je zijn met een eigen huisje zeg
dat van die kaartjes kunnen we toch een termijn aan hangenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer bieden. Ik ken jou. Dat van die kaartjes blijft bij 1 kaart en dan is het afgelopen.
En de eerstvolgende kaart die hoort is de verjaardag van mn zoon. Jou kennende zal je daar dan ook expres een verkeerde naam op zetten ofzo
Die rode idd... is net op.. maar ik moet zo nodig schoonmaken.. maar een ander keertje dan maarquote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen het schoonmaakmiddel
Die rode.![]()
Verder heb ik een hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horenquote:
Nah ik hoefde alleen stof weg te halen, geloof dat ik een nieuwe wc pot hebquote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat ik hier schoon heb gemaakt met St.Marks en zoutzuur gewerkt
En jij denkt dat dat genoeg is?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat van die kaartjes kunnen we toch een termijn aan hangen
ik heb nog een koffieding en theeding liggen hier(van nouk
)
Ma had vorige keer voor mij die blauwe meegenomen.. die heeft echt zo'n typisch geurtje.. dus ik heb de rode weer gehaaldquote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Die rode idd... is net op.. maar ik moet zo nodig schoonmaken.. maar een ander keertje dan maar
Ze pakken Twente de volgende keer en hakken jullie dan de pan in ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horen
relaxed wel.. nee, dit was echt een smerig doorrookt hokquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik hoefde alleen stof weg te halen, geloof dat ik een nieuwe wc pot heb
Ik ben niet zo moeilijk met kijken, bewegende beelden voldoet meestalquote:
Heb ik nu ook, maar ik wil de rode terugquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ma had vorige keer voor mij die blauwe meegenomen.. die heeft echt zo'n typisch geurtje.. dus ik heb de rode weer gehaald
Wie ben jij ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horen
kutquote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk met kijken, bewegende beelden voldoet meestal
(een testbeeld ook soms)
Emmen? das kei ver manquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
En jij denkt dat dat genoeg is?
Je komt mn kogelgat maar een keer bewonderen in Emmen![]()
Nouk
De vorige bewoner was een dealer, huis bleek helemaal uitgeleefd te zijn. Woningbouw is er ook nog druk bezigquote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relaxed wel.. nee, dit was echt een smerig doorrookt hok![]()
dus heb ik alles schoongemaakt en ben ik m nu weer aan het bruinroken
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, maar ik wil de rode terugWil die bloemetjesgeur anders wil ik heel niet schoonmaken!
Oh je verwacht ook nog dat als ik naar Purmerend ga ik mn kogelgat meeneemquote:
*kick*quote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.
ik wacht op een opruimkick, maar die heb ik al een tijdje niet meer gehad
hier woonde een of andere uitkeringstrekker met hoge schulden die continu 7 peuken op dr lip had volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige bewoner was een dealer, huis bleek helemaal uitgeleefd te zijn. Woningbouw is er ook nog druk bezig
gaan we nog een 3e keer dit jaar?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze pakken Twente de volgende keer en hakken jullie dan de pan in ja!
maar ik ben ziekquote:
Ik heb in een huis gewoon wat wat uitgewoond door een surinaams gezin.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier woonde een of andere uitkeringstrekker met hoge schulden die continu 7 peuken op dr lip had volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |