Wat is een twibbon?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
Jezusssssssssss wat zijn ouders zeikerds zeg.
mijn pa: Waarom heb je een twibbon voor Kubica
Toek: Ja omdat ik hem steun in zijn lange herstelprocedure
mijn Pa: Ja maar er zijn ergere dingen in de wereld dan crashen met een Skoda
Toek: Ja dat klopt maar voor de meeste dingen kan ik weinig doen omdat ze dat vanuit de regering e.d. regelen
mijn Pa: en toch vind ik het overdreven.
Toek: Prima maar ik zie er geen kwaad in
En nou nog boos zijn ook.....................jezus christus!
een plaatje in je ava op twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Een watte?
En wat gaat jou pa aan wat voor een dinges jij hebt?.
Ik heb voor de rest niks op de planning staanquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, volgens mij kunnen we het beter ergens anders over gaan hebben
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
Een bijbaan zoeken is niet leukquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Nee, want dat is niet in Zwollequote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga naar huis vanmiddag, is dat wat?
Ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
een extra plaatje in je avatar om je steun ergens aan te geven. Zo heeft/had Huppelmuts het ajax logo. Veel mensen hadden een 3FM plaatje voor SR.quote:
Alsof dat zo f*cking belangrijk isquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
een plaatje in je ava op twitter
ja vroeg ik me ook af.
Je had het ook over wat leuks. Naar huis gaan als je huis in Zwolle staat lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dat is niet in Zwolle![]()
Aha, ja inderdaad Twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
een extra plaatje in je avatar om je steun ergens aan te geven. Zo heeft/had Huppelmuts het ajax logo. Veel mensen hadden een 3FM plaatje voor SR.
En ja Twitter
een gewone baan ook niet hoor :dquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een bijbaan zoeken is niet leuk
sterk puntquote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet in Zwolle![]()
Ja hoorquote:
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhhquote:
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhh![]()
...
Ga jij vandaag nog iets leuks doen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?Enneh, waarom doe je het dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen moet ik dan wel op je volle zak teren
![]()
![]()
Ik had erbij moeten zeggen dat ikniks leuks ging doen omdat mailboxquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm, waarom geef je dat dan als antwoord als ik vraag of iemand nog iets leuks gaat doen?Enneh, waarom doe je het dan?
In haar grote doosquote:
mag ik jou mail dan F5-en?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. En het is ook niet leuk. En het is strontvervelend. En het schiet niet op. En aaarghhhh![]()
...
quote:
Kom we gaan naar de ikeaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De meeste mannen worden niet echt enthousiast van het gegeven dat ene vrouw al hun geld wil uitgeven![]()
You're hired!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had erbij moeten zeggen dat ikniks leuks ging doen omdat mailbox![]()
... Stomme ik, te veel willen zeggen in te weinig tekst
...
En ik doe het omdat ik al 4 dagen op een voor mij heel erg belangrijk mailtje zit te wachten![]()
...
Jaquote:
Gaan wij trouwens een keer naar de actionquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You're hired!
ohw, die zakquote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You're hired!
ja zeg gofferquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan wij trouwens een keer naar de action?
Ik wil een luchtbed kopen... EN jij vast de rest van het assortiment
...
MSNquote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is okee, maar ik snapte er even niets van
![]()
Waar gaat het om?Kan ik iets doen?
of je moet even een maand wachten, januarie een hoop nacht uren gedraaidquote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg gofferbreng die aanhanger maar weer terug dan .....
Geeft niets, is alleen boodschappen en huis enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, die zak![]()
dan ben je momenteel snel klaar
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch meequote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat niet mijn shopsels betalen, dat is stomMaar ik wil best een keer met je naar de Action
Nee, dat is stomquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Ik vraag je toch mee![]()
? Dan moet ik ook trakteren. Vind ik dan.
Maar jeej voor het meegaan.
Waarom is dat stom? Ja, he, nou?quote:
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorquote:
quote:
Dat sowiesoquote:En jouw vader![]()
En wat als ik dan wel iets voor je wil kopen? Ik zeg niet dat ik alles voor je ga kopenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker mee winkelen zonder dat iemand dingen voor me koopt hoorDat hoeft namelijk niet
go watch p0rnquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan slinger ik wel iets anders aan
Zijn dat de fietsjes van maxiwok en miniwok?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |