Bij de dierenwinkel bij ons hadden ze een tijdje terug een krokodilquote:
Maar als ik zo'n Somaliër hierheen wil halen voor het huishouden doen ze ineens wél moeilijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Nu is Nederland sowieso krom qua wetgeving wat je wel en niet mag houden. Als ik een olifant of tijger wil, dan kan dat gewoon.
Ja, kruisingsproducten met een wilde kat, de Savanah geloof ik. Ik snap ook niet waarom die niet mag, maar een tijger met citespapieren wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was toch een paar jaar geleden iemand die een soort kat wilde importeren maar dat mocht niet en toen zijn die beesten afgemaakt?
I lolledquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als ik zo'n Somaliër hierheen wil halen voor het huishouden doen ze ineens wél moeilijk?
En dat terwijl ik zo'n mooi hok klaar heb staan.
Hoe kom je daar nu bij? Want dat is dus echt niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
Als ik een olifant of tijger wil, dan kan dat gewoon.
Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe andere mensen hun dier mishandelen, ik weet iig dat als ik zo'n soort beest heb dat die wél een goed leven heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen voor de dikke kater van de buren, of de uitgemergelde hond van de overkant.
Aan een reptiel zie je meteen of hij/zij gelukkig is of niet.
En die krijgt nog water en schaduw ookquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als ik zo'n Somaliër hierheen wil halen voor het huishouden doen ze ineens wél moeilijk?
En dat terwijl ik zo'n mooi hok klaar heb staan.
Toch wel. Als ik aan alle eisen en richtlijnen voldoe, mag ik een tijger houden. Het kan zijn dat die wetgeving ondertussen veranderd is, daar ben ik dan niet van op de hoogte.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Want dat is dus echt niet zo.
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe andere mensen hun dier mishandelen, ik weet iig dat als ik zo'n soort beest heb dat die wél een goed leven heeft.
Waarschijnlijk zijn dat kaaimannen geweest. Krokodillen zijn redelijk zeldzaam in Nederland en heel moeilijk te houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de dierenwinkel bij ons hadden ze een tijdje terug een krokodil
Of een alligator, ik hou die beesten nog steeds niet uit elkaar.
Zat nieuwe Nederlanders in jouw omgeving die je daaraan kunnen helpen hoorquote:
Volgens mij was hij ook niet voor de verkoop, ze hebben hem maar even gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat kaaimannen geweest. Krokodillen zijn redelijk zeldzaam in Nederland en heel moeilijk te houden.
Blik verf doet wonderen.quote:
Dan wordt ie niet zwart genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zat nieuwe Nederlanders in jouw omgeving die je daaraan kunnen helpen hoor
Oke.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook niet voor de verkoop, ze hebben hem maar even gehad.
Klinkt als een voedzaam ontbijtquote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
Hier kan je slang eten. Die bereiden ze op 7 verschillende manieren en dan kan je er lekker van smullen. Hartstikke vers want ze slachten hem voor je ogen. Dan kan 1 iemand het nog kloppende hart opeten en de rest allemaal wat bloed drinken.
Je wilt echt zo'n heule zwarte? Dan wordt 't importeren of stelenquote:
Dat kun je zelfs in Gorssel eten, dus zo exotisch is dat niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in Louisiana het alligatorvlees maar even overgeslagen
Al krijg je een kind van een ontzettend donkere bosnegert, dan wordt ie toch alleen maar mokka.quote:
Als ik nou die schoonmaaksomaliër over laat komen mag je 'm wel lenen hoor.quote:
Ik vind het nog steeds stom dat het niet mag, Klutsquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik nou die schoonmaaksomaliër over laat komen mag je 'm wel lenen hoor.
Wrom, soort kip met tonijn, heel lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in Louisiana het alligatorvlees maar even overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |