Ik heb 1 keer een baardagaam vastgehouden en dat vond ik heel stoer van mezelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Vrienden van me hadden een leguaan die misschien iets te vaak z'n staart was verloren en een stompje hadDat nog scherp genoeg was om mij in het gezicht te meppen
. En scherpe nagels, niet tof.
Ik heb al hun beesten wel een keer vastgehouden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een baardagaam vastgehouden en dat vond ik heel stoer van mezelf.
Vind ik ook. Zolang de diertjes geen last hebben van de onderzoeken, lijkt het me een geweldige mogelijkheid om delen van de mens (nieren of zo) te laten regenereren.quote:
Laat ik het zo zeggen; Ik vind het fijn als we straks gewonde soldaten e.d. kunnen repareren omdat hun ledematen verloren zijn in oorlog, of andere zaken. Maar ik zou zelf de natuur gewoon laten zoals die is.quote:
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldierenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al hun beesten wel een keer vastgehouden.
Alleen het konijn had geen zinEn die wilde ik juist even kriebelen
Ik wilde hem alleen even kriebelenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldieren
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zolang de diertjes geen last hebben van de onderzoeken, lijkt het me een geweldige mogelijkheid om delen van de mens (nieren of zo) te laten regenereren.
Slot op de bak doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Devion het volgende:
Reptielen, meh, alleen slangen vind ik wat hebben.
Hoewel kameleons ook wel gaaf zijn.
Wel lekker saddistische discussie of wat ze wel en niet teruggroeien. Laat het vooral je kleine broertje/neefje e.d. niet weten.(Als je er 1 hebt)
Ik snap je punt wel en dat ben ik in veel opzichten ook wel met je eens. Aan de andere kant is het zonde dat soort kansen te laten liggen. Ik denk dat het een beetje vergelijkbaar is met het belang van stamcelonderzoek.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; Ik vind het fijn als we straks gewonde soldaten e.d. kunnen repareren omdat hun ledematen verloren zijn in oorlog, of andere zaken. Maar ik zou zelf de natuur gewoon laten zoals die is.
Reptielen wel?!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Konijnen zijn dan ook geen knuffeldieren
Leuk zijn ze hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde hem alleen even kriebelen
Die wateragamen waren niet van me af te slaan.
Maar zonder Mengele wisten we misschien veel dingen nietquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.
Meeste wetenschappers zijn hele verstandige mensen. De dagen van Mengele hebben we wel gehad.
Maak ik daar nu zowaar een Godwinnetje in een Singles topic?![]()
Waar heb je mij zien typen dat ik reptielen knuffeldieren vind?quote:
die vind ik engquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk zijn ze he![]()
Ik kwam in Barneveld niet meer van de Teju af, die had zich om m'n arm genesteld en wilde ook niet meer weg
Dat is het leukste, aanhankelijke beestenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk zijn ze he![]()
Ik kwam in Barneveld niet meer van de Teju af, die had zich om m'n arm genesteld en wilde ook niet meer weg
Had ik het toevallig laatst nog over met beetman. Die man heeft heel veel dingen ontdekt waar we nu nog wat aan hebben, maar hij ging idd wel een paar stappen te ver daarvoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, goed plan. Al die horrorverhalen moet je niet serieus nemen.
Meeste wetenschappers zijn hele verstandige mensen. De dagen van Mengele hebben we wel gehad.
Maak ik daar nu zowaar een Godwinnetje in een Singles topic?![]()
Bij katten vind ik het irritantquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het leukste, aanhankelijke beesten
Mja, zo hoort het natuurlijk niet. Maar hij was wel heel mensgericht, wat voor een Afrikaanse Teju behoorlijk uniek isquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het leukste, aanhankelijke beesten
Koud? Als ze koud zijn zit er iets niet goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik hou helemaal niet van reptielen. Ze zijn koud en voelen niet fijn, en ik zou er zelf ook nooit een nemen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik hou helemaal niet van reptielen. Ze zijn koud en voelen niet fijn, en ik zou er zelf ook nooit een nemen.
Ik heb een keer een hagedis vastgehad, of leguaan, ik weet niet hoe die beesten heetten, maar die zijn toch echt koudbloedig hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koud? Als ze koud zijn zit er iets niet goed.
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij katten vind ik het irritant
Gekko's zijn ook wel grappig ja. Net van die gelhandjes die je vroeger tegen een raam kon gooien.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?![]()
Gekko's vind ik trouwens ook leuke beestjes
Mijn neefje had een gecko en een ander beest, ik weet niet meer wat. In 1 zo'n aquarium, en die beesten gingen elkaars gedrag kopiëren.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je zeker semi-blij met die van MeMo?![]()
Gekko's vind ik trouwens ook leuke beestjes
Ja, alle reptielen en amfibiën zijn koudbloedig. Maar ze voelen niet koud aan, zo ja dan zijn ze niet actief of komen net uit hun winterslaap. Reptielen die onder de lamp hebben gezeten, voelen niet koud aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hagedis vastgehad, of leguaan, ik weet niet hoe die beesten heetten, maar die zijn toch echt koudbloedig hoor.
Oh, maar dan snap ik het al, ze hebben dat beest koud aan mij gegeven toen omdat ie dan amper actief is en ik 'm eigenlijk niet durfde vast te houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alle reptielen en amfibiën zijn koudbloedig. Maar ze voelen niet koud aan, zo ja dan zijn ze niet actief of komen net uit hun winterslaap. Reptielen die onder de lamp hebben gezeten, voelen niet koud aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |