Doe het dan niet. Leguanen kosten sowieso veel geld in aanschaf, je moet een terrarium hebben van bepaalde afmetingen, lampen, speciaal voedsel en supplementen, temperatuur en vochtregelaar. Daarbij zijn het ook geen knuffelbeesten. En de leguaan zelf is ook behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar dingen in opwellingen. Dat wordt lastig dan. Mijn huisgenote is de verstandige van ons twee.
In beginsel zijn ze allemaal giftig. Uiteraard zal de een sneller bijten dan de ander en zal het bij de ene spin meer pijn doen dan de andere.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf wèlke vogelspin. Want vogelspin is slechts een verzamelnaam.
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het dan niet. Leguanen kosten sowieso veel geld in aanschaf, je moet een terrarium hebben van bepaalde afmetingen, lampen, speciaal voedsel en supplementen, temperatuur en vochtregelaar. Daarbij zijn het ook geen knuffelbeesten. En de leguaan zelf is ook behoorlijk prijzig.
Hoezo dat laatste?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.
Wij hebben hele leuke kattenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee snap ik. Was ook niet serieus een overweging. Het gaat in eerste instantie een kat worden, denken we. Een wat oudere uit het asiel die een huisje nodig heeft.
wateragaampjes zijn ook wel tofquote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een baardagaamDie heb je in verschillende kleuren. Het zijn leuke diertjes.
Omdat het dan onze eerste wordt en ik toch het grootse deel van de dag op mijn werk zit en huisgenote heeft niet echt de energie om voor een kitten te zorgen.quote:
Kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wateragaampjes zijn ook wel tof
Ah, rightquote:Op maandag 7 februari 2011 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Omdat het dan onze eerste wordt en ik toch het grootse deel van de dag op mijn werk zit en huisgenote heeft niet echt de energie om voor een kitten te zorgen.
En dan leek een oudere kat ons wel zo geschikt. We gaan binnenkort eens naar het asiel om te kijken welke kat bij ons zou kunnen aarden (qua ruimte e.d.).
Das weer eens wat andersquote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Als je het mannetje aait wordt ie blauw
Ik wil eigenlijk ook graag een aquarium met Axolotl's. Die vind ik echt zó stoerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind gele agaampjes erg leuk, alleen die komen amper voor geloof ik.
Die vind ik engquote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook graag een aquarium met Axolotl's. Die vind ik echt zó stoerNeotenie is echt fascinerend.
Dat is nog eens goedkoop dronken worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Wordt ie niet eerst hard en als je dan stopt wordt ie blauw?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Als ie blauw wordt gaat het niet goed, hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt ie niet eerst hard en als je dan stopt wordt ie blauw?
What the fuck is that?quote:
Dat is dus een Axolotl.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
What the fuck is that?
Ok, cute and disturbing in one neat package
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |