Goed bezig, Kluts!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Zo. Net gebeld dat ik akkoord ga met het voorstel voor mijn contract.
Volgende week maandag om 9 uur beginnen. En het ook nog voor elkaar gekregen dat ik 36 ipv 40 uur werk voor hetzelfde salaris.
Gefeliciteerd Kluts!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Zo. Net gebeld dat ik akkoord ga met het voorstel voor mijn contract.
Volgende week maandag om 9 uur beginnen. En het ook nog voor elkaar gekregen dat ik 36 ipv 40 uur werk voor hetzelfde salaris.
Zo groot nog?quote:
Ja, ik werk natuurlijk liever 36 dan 40 uur. Heb je een keer in de 2 weken een dag vrij en dat vind ik altijd wel lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed bezig, Kluts!![]()
Dat laatste moet ik ook maar eens voor elkaar gaan krijgen.
Jij en 4 uur minder werken? Dan schiet je de min in en moet je bijbetalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed bezig, Kluts!![]()
Dat laatste moet ik ook maar eens voor elkaar gaan krijgen.
Als de benodigde papieren voor handen zijn, is dit gewoon toegestaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik de Flora- en faunawet er nog maar eens op naslaan aangezien alleen de handel in uitheemse dieren al bij wet verboden is.
[..]
Veel succes. Dat gaat je echt niet lukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Als de benodigde papieren voor handen zijn, is dit gewoon toegestaan.Het is erg moeilijk, maar het kan. Kijk maar naar reptielenwinkels, dierentuinen en dierenwinkels.
Om te selecteren? Staat in de opties bij default uit en kan je aanzetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef MissMSX het volgende:
Valt me nu pas op dat de PI's weg zijn in de mobiele layout
Ga jij dat de winkels met wildvang dieren ook vertellen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Veel succes. Dat gaat je echt niet lukken.
Ooooohhh je had ECHT verder moeten kijken!! Lachen gieren brullen!! Pas na een half uur ofzo wordt het echt leuk. Gewoon nog een keer proberen!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meen je niet, die hebben beetman en ik gister opgezet! En na een kwartier weer afgezet.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooohhh je had ECHT verder moeten kijken!! Lachen gieren brullen!! Pas na een half uur ofzo wordt het echt leuk. Gewoon nog een keer proberen!!!
Er is toch wel een verschil tussen een walibi en een tijger.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij dat de winkels met wildvang dieren ook vertellen dan?
En kennissen van mij die walibi's houden
Dus die schrappen we van ons lijstje?quote:
Dat sommige winkels dat illegaal doen verandert niets aan de wet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ga jij dat de winkels met wildvang dieren ook vertellen dan?
Valt allemaal onder uitheemse dieren. Krokodillen, kaaimannen en alligators mogen ook gehouden worden met de juiste papieren.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen een walibi en een tijger.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om te selecteren? Staat in de opties bij default uit en kan je aanzetten.
Ja, maar ik kreeg een highschool-comedy associatie en ik denk dat dat wel klopt met de rest van de film ook, of niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooohhh je had ECHT verder moeten kijken!! Lachen gieren brullen!! Pas na een half uur ofzo wordt het echt leuk. Gewoon nog een keer proberen!!!
Een film over je leven! Wat leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Echt zo lachwekkend slecht en voorspelbaar
Nee! Het was niet eens lachwekkend slecht en dan hoeft het voor mij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij vond Dead Snow slecht?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar er mag niet eens in gehandeld worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Valt allemaal onder uitheemse dieren. Krokodillen, kaaimannen en alligators mogen ook gehouden worden met de juiste papieren.
Nee niet echt. Je hebt behoorlijk wat afgerukte ledematen gemist, veel bloed, slecht acteerwerk en stomende zombieseks!!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg een highschool-comedy associatie en ik denk dat dat wel klopt met de rest van de film ook, of niet?
Hier geen zonquote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus die schrappen we van ons lijstje?
Oeh sun is shiningGoedemorgen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |