Jij zou gaan slapen... en dan kom je mij een beetje onderbreken!!!quote:
Knetter he.. knetterquote:Op maandag 7 februari 2011 03:48 schreef Zokunen het volgende:
kkj, je probeert toch niet mijn spam record te pakken
Oeeeeh lekkahquote:
Hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:51 schreef utopie het volgende:
kkj zit ondertussen zichzelf af te vragen in het oude topic waarom niemand reageerd
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen... en dan kom je mij een beetje onderbreken!!!
[..]
Knetter he.. knetter
Met je lopende UI ja, deze is nep Knetter
[..]
Oeeeeh lekkah
![]()
deze ui niet goed?quote:
dat zeg je al een uur.. blijf je niet trusten wensenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:52 schreef utopie het volgende:
ff berichtjen verandereng naar sepo en dang ga ik pitteng. tot morgeng
in mijn droom, die ik straks ga krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze ui niet goed?
hmm wanneer krijg ik die kusjen echt dan?
Die andere is herkenbaarderquote:Op maandag 7 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze ui niet goed?
hmm wanneer krijg ik die kusjen echt dan?
staat genoteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spamsletje:D:D:D:D:D:D
ik wil een noooooooooooooooooooooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
oeh lekkahquote:Op maandag 7 februari 2011 03:54 schreef utopie het volgende:
[..]
in mijn droom, die ik straks ga krijgen
zal hem straks weer trug veranderen...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die andere is herkenbaarder
En dat wordt een keer een ninja kusjen! Als ik je onverwacht tegenkom
kiekeboequote:Op maandag 7 februari 2011 03:58 schreef utopie het volgende:
het tocht hier, niet normaal. alsof er een verkouden ijsbeer tegen m'n scotum aan loopt te hijgen
maar snachts mocht het dacht ik.. en zolang het niet pagina's achter mekaar doorgaat...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:58 schreef Viro het volgende:
topic word gesloten
want nu hebben we murp
met murp weet je het maar nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar snachts mocht het dacht ik.. en zolang het niet pagina's achter mekaar doorgaat...
en ik ben ook wel eens on topic![]()
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 04:00 uur
01. 143 Knetterkrankjorum
02. 093 Viro
03. 082 Dj_Darcli
04. 074 utopie
05. 047 Boterhamzakje
06. 033 Zokunen
07. 018 Huppelmuts
08. 016 8108139dpths
09. 012 porsche1
10. 011 Rockiejj
11. 009 Monopoly
12. 005 Popje-popje
13. 004 Ragboer
14. 003 Kos_Mos
15. 002 dragems
16. 002 BONG4002
17. 002 mash_
18. 001 troIololo
Heb ik ook een keer gehad, en Danny wist ook niet wat het was, maar een dag later kon ik er wel weer op.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Darcli kan niet meer op fok komen.. hij is geblokkeert ofzow?
iets met buitensporige aanvragen vanaf zijn ip.. teveel geklikt enzo....
wtf?
Ik begon me al af te vragen waar hij wasquote:Op maandag 7 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Darcli kan niet meer op fok komen.. hij is geblokkeert ofzow?
iets met buitensporige aanvragen vanaf zijn ip.. teveel geklikt enzo....
wtf?
Ja hij heeft zijn bookmarks aanstaan ofzo (pagina refresh), waardoor het systeem denkt dat het een aanval op de site is, en dus voorzorgsmaatregelen neemt. Over 10 min kan hij er weer opquote:Op maandag 7 februari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wij snapten er al geen fuck van.. staat wel bij dat hij kan mailen en iets over teveel klikken, niet normaal surfen, en bookmarks.. maar is dus afwachten?
euhm 5 uur denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tot hoelaat blijf jij draaien Viro?
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:17 schreef dragems het volgende:
ik ga wel zo. nog ff een uurtje slapen anders red ik het niet
bijna niet... ik ben me al rot aan het lachen op seksualiteitquote:Op maandag 7 februari 2011 04:22 schreef kitao het volgende:
hé hallo, zit hier nog leven in de tent ?
is idd grappig om daar topics te lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna niet... ik ben me al rot aan het lachen op seksualiteit
ehhm eens zien... NEEquote:Op maandag 7 februari 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik sta in twijfel.. zal ik gaan slapen of niet?
Viro stopt om 5 uur met draaien.. het duurt dacht ik ook nog een poos voor jij thuis bent..quote:
misschien moet je inderdaad je rust even nemen!quote:Op maandag 7 februari 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro stopt om 5 uur met draaien.. het duurt dacht ik ook nog een poos voor jij thuis bent..
wat moet ik al die tijd doen
om 5 uur word de verzoek machine actief en die schopt dan de dj van de streamquote:Op maandag 7 februari 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro stopt om 5 uur met draaien.. het duurt dacht ik ook nog een poos voor jij thuis bent..
wat moet ik al die tijd doen
Niet zolang er gedraaid wordt? toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:35 schreef Viro het volgende:
[..]
om 5 uur word de verzoek machine actief en die schopt dan de dj van de stream
even?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:34 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
misschien moet je inderdaad je rust even nemen!
is door koelkast aangepastquote:Op maandag 7 februari 2011 04:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Niet zolang er gedraaid wordt? toch?
sorry ben geen computersexfreak.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna niet... ik ben me al rot aan het lachen op seksualiteit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef SirShagalot het volgende:
ik pis wel eens tegen mijn vriendin haar been in de douche![]()
maar ze vind dat niet zo leuk
vooral doen en daarmee je kans missen mij te leren kennen.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik sta in twijfel.. zal ik gaan slapen of niet?
quote:
die kans wil ik natuurlijk niet missenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:39 schreef kitao het volgende:
[..]
vooral doen en daarmee je kans missen mij te leren kennen.
Ik moest hem gewoon even hier delen met julliequote:
mooi,ik ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kans wil ik natuurlijk niet missen
het woord zegt het alquote:Op maandag 7 februari 2011 04:41 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi,ik ook niet.
wat is onzin radio ?
Radio door user voor usersquote:Op maandag 7 februari 2011 04:41 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi,ik ook niet.
wat is onzin radio ?
Wat is onzin radio...quote:Op maandag 7 februari 2011 04:41 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi,ik ook niet.
wat is onzin radio ?
zie opquote:Op maandag 7 februari 2011 04:42 schreef kitao het volgende:
[..]
duh, dat snap ik.
maar op welk kanaal luister je dan ?
ok, ik ga het een kans geven.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:45 schreef Viro het volgende:
[..]
het leuke is dat er hier heel veel foute nummers worden gedraaid
weet ik niet, ben er al afquote:Op maandag 7 februari 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro.. wie zit er allemaal nog op de chat?
kut.. dat is dus de straf voor baggeren.. ik hou al op!!!quote:
Zijn het niet allemaal.. en viro die nu draait die praat niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:47 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, ik ga het een kans geven.
maar ik ben al wat ouder dus als het die maffe veronica djs zijn dan haak ik af.
ja ik heb nu ook alle jinglesquote:Op maandag 7 februari 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut.. dat is dus de straf voor baggeren.. ik hou al op!!!
nog niet, heb geen werkende micquote:Op maandag 7 februari 2011 04:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zijn het niet allemaal.. en viro die nu draait die praat niet.
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro hij gaat nu ook luisteren.. dus ga aub niet mijn jingle doen
wel slim bedacht van je btw.. je weet dat ik er een pleurishekel aan heb om mezelf terug te horenquote:
ik ben echt te erg, weet niet hoe ik dat moet omschrijven.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel slim bedacht van je btw.. je weet dat ik er een pleurishekel aan heb om mezelf terug te horen![]()
dat je dat onthouden hebt
te erg in straffen verzinnen of te erg in het onthouden?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:50 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben echt te erg, weet niet hoe ik dat moet omschrijven
dit allesquote:Op maandag 7 februari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te erg in straffen verzinnen of te erg in het onthouden?
nutteloze dingen onthouden? of een fotografisch geheugen?
Nou blijf ik vanwege die kans om jou te leren kennen.. en dan post je haast nietquote:Op maandag 7 februari 2011 04:47 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, ik ga het een kans geven.
maar ik ben al wat ouder dus als het die maffe veronica djs zijn dan haak ik af.
crap.. dan ga je dus alle domme acties die ik uithaal onthoudenquote:
try me....quote:Op maandag 7 februari 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap.. dan ga je dus alle domme acties die ik uithaal onthouden![]()
gelukkig ben je lievv en doe je er verder niks mee.. op die jingle van net na dan
Je bent lievvv.quote:
sorry schatje ik zat de link op de op te proberen en het werkt bij mij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou blijf ik vanwege die kans om jou te leren kennen.. en dan post je haast niet
http://www.onz-radio.nl/quote:Op maandag 7 februari 2011 04:55 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry schatje ik zat de link op de op te proberen en het werkt bij mij niet.
ik heb mn best gedaan weet je maar deze lap is versleten ofzo.
heb je vlc?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:55 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry schatje ik zat de link op de op te proberen en het werkt bij mij niet.
ik heb mn best gedaan weet je maar deze lap is versleten ofzo.
Ik hoop het niet.. en zo wel.. nou dan moeten we maar top verzoekjes doen denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 04:55 schreef Viro het volgende:
nog 1 nummer en dan zie ik wel of ik van de stream word gekicked
met of zonder er wat in?quote:
ik ga slapen, wil uitgerust zijn voor taekwondo training, moet de jonkies les gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.. en zo wel.. nou dan moeten we maar top verzoekjes doen denk ik
Hoezo? waarom wil je dat weten?quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 04:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga slapen, wil uitgerust zijn voor taekwondo training, moet de jonkies les geven
dus je gaat soberso niet door?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga slapen, wil uitgerust zijn voor taekwondo training, moet de jonkies les geven
gewoon interessequote:Op maandag 7 februari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo? waarom wil je dat weten?
soort mediaplayer, maar dan goedquote:Op maandag 7 februari 2011 04:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei je toch, ik ben ouwe lul, wat is nu weer een vlc ?
nope de jonkies zijn slopend. Moet anderhalf uur les geven en dan zelf anderhalf uur trainenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus je gaat soberso niet door?
okquote:
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei je toch, ik ben ouwe lul, wat is nu weer een vlc ?
niet goed? ben ik minder leuk dan?quote:
tnx, ik weet je hebt geprobeerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:55 schreef Viro het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/
klikken op luister live en openen met vlc of windows media player
jij bent nooit minder leuk natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet goed? ben ik minder leuk dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jij bent nooit minder leuk natuurlijk
dat is balen. Want je weet niet wat je mistquote:Op maandag 7 februari 2011 05:00 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx, ik weet je hebt geprobeerd.
de link wilde die maken maar dan ineens loopt het vast.
deze pc zit te vol met troep en loopt voor geen meter.
je bent eraf... dat betekent dat de kans 1 op 4 is dat ik mijn jingle hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 05:01 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is balen. Want je weet niet wat je mist
sterker nog: ik vind dat jij je eigen standbeeld verdiend...quote:Op maandag 7 februari 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het goed pffff dacht al
haha
47.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
vlc uh daar kun je muziek mee luisteren.. mijn kennis is ook nogal beperkt
bedankt voor je inzetquote:Op maandag 7 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
mensen ik ga slapen, tot morgen avond
en truste aan degene die wat later gaan slapen
Je hebt dan echt heel wat gemist vanavond, ik had een 2 uur durende reggae showquote:Op maandag 7 februari 2011 05:02 schreef kitao het volgende:
[..]
47.
en ik luister mijn muziek op utuub.
deze bijvoorbeeld, werkt altijd prima.
slaap lekker kanjerquote:Op maandag 7 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
mensen ik ga slapen, tot morgen avond
en truste aan degene die wat later gaan slapen
waha overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 7 februari 2011 05:02 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
sterker nog: ik vind dat jij je eigen standbeeld verdiend...
Vraag jij ook maar aan.. dan ben ik iig niet de enige die aanvraagtquote:Op maandag 7 februari 2011 05:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
wat wil je horen? ik kan voor je aanvragen
shit, dan heb je gelijk, die had ik graag willen horen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt dan echt heel wat gemist vanavond, ik had een 2 uur durende reggae show
en je hebt mijn super geile jingle gemistquote:Op maandag 7 februari 2011 05:06 schreef kitao het volgende:
[..]
shit, dan heb je gelijk, die had ik graag willen horen.
ik zit niet zo verlegen om geile tiener muziek eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je hebt mijn super geile jingle gemist![]()
![]()
pedoquote:Op maandag 7 februari 2011 05:10 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit niet zo verlegen om geile tiener muziek eerlijk gezegd.
ben al iets te vaak van pedo beschuldigd.
ik heb er 1 aangevraagd van 18 minquote:Op maandag 7 februari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
MIKA
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een verrassing dat die langskomt
haha... het is nu de verzoekjesmachine.. daar kun je zelf aanvragen..quote:Op maandag 7 februari 2011 05:10 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit niet zo verlegen om geile tiener muziek eerlijk gezegd.
ben al iets te vaak van pedo beschuldigd.
18 minutenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik heb er 1 aangevraagd van 18 min
zucht, die link lukt niet op mn lap.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha... het is nu de verzoekjesmachine.. daar kun je zelf aanvragen..
ga naar www.onzinradio.nl/verzoek
Daar kun je verzoekjes indienen..
Vraag aan wat jij leuk vind.. ben wel benieuwd
kut mijn jinglequote:Op maandag 7 februari 2011 05:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
Parade met tieten is al aangevraagd door iemand
nog steeds excuusquote:Op maandag 7 februari 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut mijn jingle![]()
parade![]()
die is leuk
![]()
ondanks dat jij mijn naam erin verkracht
quote:
das ook iets van ons..." ik ben su eil.. ik ken de g niet meer zeggen" maar dan een remixquote:Op maandag 7 februari 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is aart lus en ed lip?
ok.. ben benieuwdquote:Op maandag 7 februari 2011 05:15 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
das ook iets van ons..." ik ben su eil.. ik ken de g niet meer zeggen" maar dan een remix
quote:
Die link die ik gaf? is die gelukt?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:16 schreef kitao het volgende:
Hé gelukt, fokradio heb ik nu in beeld.
en hoe komt er dan geluid uit die draaiorgel want ik hoor niks.
quote:
kruip lekker in je mandjequote:Op maandag 7 februari 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crisis.. ik begin teen heb het koud
![]()
* Knetterkrankjorum gaat op zoek naar een dekentje
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:20 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
![]()
ik ken hem en doe net alsof ik mee luister
![]()
ok net gedaan maar neem het jezelf niet kwalijk, deze ouwe lap is vergeven met virussen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die link die ik gaf? is die gelukt?
of gewoon.... www.onzinradio.nl
want op die laatste ... dan moet je op luister live klikken
Je laptop werkt gewoon niet mee. en dat terwijl er zo'n goede mix nu op is...quote:Op maandag 7 februari 2011 05:22 schreef kitao het volgende:
[..]
ok net gedaan maar neem het jezelf niet kwalijk, deze ouwe lap is vergeven met virussen.
ah mooi, jij zit in zelfde ritme als ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en heb geslapen van kwart voor elf ofzo tot 6 uur.. dat was best veel slaap.. en vanavond avond dienst.. dus kan vanmiddag ook nog ff dommelen ...
Ik heb woensdag lekker vrijquote:Op maandag 7 februari 2011 05:23 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik heb bijna weekend![]()
dus niet te laat op en leuke dingen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb woensdag lekker vrij![]()
![]()
en bijna vakantie
en ik ga naar de.......whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind de drummer altijd uber cool
![]()
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
samen dommelenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:24 schreef kitao het volgende:
[..]
ah mooi, jij zit in zelfde ritme als ik.
zullen we samen dommelen, ik heb ook nachtdienst vannacht.
sorry boys was geintje, wees niet jaloers.
tuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samen dommelen
denk dat darcli wel met ons meedoet...
of niet darcli?
Heb ze nog nooooooooooit gezien.. dus word lachenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
whahaik vind de drummer altijd uber cool
![]()
Whaha je gaat gewoon ECHT heenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ze nog nooooooooooit gezien.. dus word lachenen ga met bewoners van stage ( verstandelijk gehandicapten) dus het word iig dikke lol
quote:
mijn verzoekje voor jou, even prakizeren...quote:Op maandag 7 februari 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je laptop werkt gewoon niet mee. en dat terwijl er zo'n goede mix nu op is...
dat is best zwaar K*T.. kun je gewoon nooit meeluisteren.. maar je kan wel verzoekjes voor mij indienen
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
natuurlijk.. van toen we nog niet zo oud waren
ja bloedserieus.....quote:
Ik zal hem indienen als mijn 20 min voorbij zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 05:27 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn verzoekje voor jou, even prakizeren...
o je hoeft niet zelf te spelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja bloedserieus.....
collega's hadden het erover dat ze in maart met bewoners heengingen..
mijn rooster is nog niet gemaakt.. dus ik zei.. lijkt me best tof...
pardoes ben ik opgeschreven als begeleiding die mee gaat
heb een handicap.. genaamd.. geen ritme.. dus mag niet meedoenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
o je hoeft niet zelf te spelen?![]()
![]()
we hebben al een nieuwe in de maak. We zitten nu op ik dacht 50 minuten aan 1 mixquote:Op maandag 7 februari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
inspector gadget.. ninja turtles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bassie en adriaan....
ik wil weer kind zijn door deze mix
Maar dan mag je JUIST meedoenquote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een handicap.. genaamd.. geen ritme.. dus mag niet meedoen
die ene waar koelkast al een paar keer wat van heeft laten horen?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
we hebben al een nieuwe in de maak. We zitten nu op ik dacht 50 minuten aan 1 mix
Haha ik heb ook een excuus... nachtdienst en jij Knetter?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Friek_ het volgende:
Wat blijven mensen toch tot achterlijke tijden op hier.
Ik ben aan het werk sinds 23.00u, dus ik heb een excuus.
Ik heb geen leven.. telt dat ook?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Friek_ het volgende:
Jep die!quote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ene waar koelkast al een paar keer wat van heeft laten horen?
die jij nog moest afmaken?
ben te knap voor de bandquote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Maar dan mag je JUIST meedoenje bent geknipt voor die band!
zeggggggggg kun jij notes geven???quote:Op maandag 7 februari 2011 05:30 schreef Friek_ het volgende:
nee de rest van de band is gewoon minder mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 05:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben te knap voor de band
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeggggggggg kun jij notes geven???
haha nee ben serieus veulste knapquote:Op maandag 7 februari 2011 05:32 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee de rest van de band is gewoon minder mooi
"ik ken de G nie meer zeggen"quote:Op maandag 7 februari 2011 05:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha nee ben serieus veulste knapzou iedereen afleiden
![]()
ik ben zo eilleukkkkk
![]()
In welke sector werk je?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:31 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha ik heb ook een excuus... nachtdienst en jij Knetter?
Ja hoor. Ik heb je er net eentje gegeven.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeggggggggg kun jij notes geven???
Ik ben storingsmonteur bij de NS, ook alle tijd dusquote:Op maandag 7 februari 2011 05:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In welke sector werk je?
Ben zelf nachtportier in een viersterrenhotel als bijbaan, dus nachtelijk FOK!ken zit er wel in.
Eindelijk knetter, toch nog je zinquote:Op maandag 7 februari 2011 05:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb je er net eentje gegeven.
tof dat je ff langs kwam wippen... en doe die craptop van je weg.. koop een echtequote:Op maandag 7 februari 2011 05:35 schreef kitao het volgende:
he guys ik love you.
maar moet nu echt pitten.
tnx voor de fun.
en ik dan? ik ben geen guy?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:35 schreef kitao het volgende:
he guys ik love you.
maar moet nu echt pitten.
tnx voor de fun.
ik wou je niet voortrekken.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik dan? ik ben geen guy?
je bent hem denk ik niet opgevallen als vrouwelijke fokker...quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik dan? ik ben geen guy?
Tot hoe laat moet je? 7:00 uur?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb je er net eentje gegeven.
dus dan negeer je me helemaalquote:Op maandag 7 februari 2011 05:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wou je niet voortrekken.
maar jij hebt mn hele nacht goed gemaakt en dat in je eentje.
toch niet zo heel blijquote:Op maandag 7 februari 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. ik kan mijn note niet eens bekijken... 7 dagen vertraging.. en om nou 4,50 te betalen voor 1 note.. das niet fantastisch
Kan niet. Daarvoor moet je betalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu nog uitvinden hoe ik hem dan zie
ok, bij deze dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus dan negeer je me helemaal![]()
maar nu heb je het al goed gemaaktslaap lekker, veel plezier in dromenland
als je nou nog even 4 creatieve notes erbij doet.. dan betaal ik 4,50 vind je dat nou niet fantastisch?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan niet. Daarvoor moet je betalen.
Keiharde business hier.
Yep. Daarna mag ik mooi naar huis en tot in de eeuwigheid gaan slapen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je? 7:00 uur?
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, bij deze dan.
![]()
en iedereen, see u later.
Jep, sterker nog WEEKENDquote:Op maandag 7 februari 2011 05:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Yep. Daarna mag ik mooi naar huis en tot in de eeuwigheid gaan slapen.Jij ook?
Done!quote:Op maandag 7 februari 2011 05:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je nou nog even 4 creatieve notes erbij doet.. dan betaal ik 4,50 vind je dat nou niet fantastisch?
meestal krijg jij je zin tochquote:Op maandag 7 februari 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou ik er nou nog 4 uitgebreide notes bij krijgen? wat denk jij darcli?
of zou ik daarvoor moeten gaan baggeren?
Dan ga ik betalenquote:
wat zijn notes precies?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan ga ik betalen![]()
ach steun fok graag.. en wou zoooooooooooo graag notes
volgens mij iets van waarschuwingen van moderaters? maar weet t zelf ook nie pcies.. jij bent langer op fok dan mijquote:
Een notering voor policy-overschrijdend gedrag. Zo kunnen Forum Admins het postgedrag van een user natracken om te kijken of diegene het bannen waard is.quote:
nee deze nietquote:Op maandag 7 februari 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij iets van waarschuwingen van moderaters? maar weet t zelf ook nie pcies.. jij bent langer op fok dan mij![]()
heb jij deze ook aangevraagd?
ahh iets wat je dus eigenlijk niet zou willen als user?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een notering voor policy-overschrijdend gedrag. Zo kunnen Forum Admins het postgedrag van een user natracken om te kijken of diegene het bannen waard is.
Maar heb gehoord dat er soms ook lieve notes gegeven worden.. alleen haast nooit..quote:Op maandag 7 februari 2011 05:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een notering voor policy-overschrijdend gedrag. Zo kunnen Forum Admins het postgedrag van een user natracken om te kijken of diegene het bannen waard is.
Haha kan niet andersquote:Op maandag 7 februari 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor rick.. is ajacied wakker?
Eigenlijk niet nee. Al zijn er users die er over de 200 hebben maar nog steeds vrolijk doorposten. Dus nogal relatief is dat gebeuren.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:48 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ahh iets wat je dus eigenlijk niet zou willen als user?
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
HA! Die 4,50 euro voor FOK! heb ik zojuist mooi aan je verdiend!
Ja natuurlijk. wou graag een note en steun FOK! ook met alle liefde... alleen jouw notes zijn best stomquote:Op maandag 7 februari 2011 05:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
HA! Die 4,50 euro voor FOK! heb ik zojuist mooi aan je verdiend!
denk het welquote:Op maandag 7 februari 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal koelkast die berichten ook terug lezen die bij de verzoekjes worden ingetypt?
Ik wil je wel een paar lieve notes geven hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en heb ik ineens 0 notes.... bha.. moet ik weer gaan zeuren en zaniken bij modjes.....
Zometeen flikker ik die gare senseo weer aan, en hopelijk druipt er dan een soort van slootwater uit. Met lange tanden drink ik die verschrikkelijke koffie en zie uit het raam hoe al die irritante treinreizigers vol goede moed aan deze dag beginnen... verschrikkelijk moment vind ik datquote:Op maandag 7 februari 2011 05:57 schreef Friek_ het volgende:
Welke ik dan opdrink starend uit het raam terwijl de stad tot leven komt. Mooi moment.
weet niet of ik je moet geloven.. als het net zoiets word als net....quote:Op maandag 7 februari 2011 05:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een paar lieve notes geven hoor.
je hebt niet genoeg betaaldquote:Op maandag 7 februari 2011 05:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet of ik je moet geloven.. als het net zoiets word als net....
waarom heb ik nu ineens 0 notes?
Ik ga zo koffie zetten.. gewone normale filter koffie.. K&G uiteraard...quote:Op maandag 7 februari 2011 05:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Zometeen flikker ik die gare senseo weer aan, en hopelijk druipt er dan een soort van slootwater uit. Met lange tanden drink ik die verschrikkelijke koffie en zie uit het raam hoe al die irritante treinreizigers vol goede moed aan deze dag beginnen... verschrikkelijk moment vind ik dat
Heb al meer betaald dan menig andere fokkerquote:
Heb ze weer weggehaald.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet of ik je moet geloven.. als het net zoiets word als net....
waarom heb ik nu ineens 0 notes?
jaaahh al heb ik thuis een echte saeco... met alle denkbare functiesquote:Op maandag 7 februari 2011 06:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga zo koffie zetten.. gewone normale filter koffie.. K&G uiteraard...
wil je bakkie hebben?
quote:Op maandag 7 februari 2011 06:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb al meer betaald dan menig andere fokker
ben er pas sinds december en heb nu al 4,50 gedoneerd
Slaapze en fijn weekend!quote:Op maandag 7 februari 2011 06:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jaaahh al heb ik thuis een echte saeco... met alle denkbare functies
en laat ik net gebeld worden van ga maar naar huisdus: WEEKEND
Dank je wel, jij ook alvast voor straks en laat je moment straks niet verknallen met je overheerlijke cappuccino he?quote:
Ik bagger nietquote:Op maandag 7 februari 2011 06:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]Absurd ook, je hebt al bijna meer posts dan ik in tig jaar bij elkaar.
Maar goed, ik bagger ook niet zoveul.
alweer? heb jij die aangevraagd?quote:
he knetter ik ga naar huis... kan jij ook eindelijk je mandje inquote:Op maandag 7 februari 2011 06:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
MET DE GEILEN STEM VAN DARCLI EN KOELKAST.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga niet slapen nu.. dan ben ik niet wakker om weg te gaan.. moet om 8 uur bij de fysio zijn.. dat is dan een uurtje slapen.. dan ben ik kapot als ik dat ga doen...quote:Op maandag 7 februari 2011 06:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
he knetter ik ga naar huis... kan jij ook eindelijk je mandje in
ok heb nog wel ff een plaatje voor je aangevraagd en probeer wel je notes te krijgen he... doe je best!quote:Op maandag 7 februari 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga niet slapen nu.. dan ben ik niet wakker om weg te gaan.. moet om 8 uur bij de fysio zijn.. dat is dan een uurtje slapen.. dan ben ik kapot als ik dat ga doen...
maar was gezellig![]()
Komt goed.. wel thuisquote:Op maandag 7 februari 2011 06:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ok heb nog wel ff een plaatje voor je aangevraagd en probeer wel je notes te krijgen he... doe je best!cia allemaal!! truste alvast
Komt goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 06:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook alvast voor straks en laat je moment straks niet verknallen met je overheerlijke cappuccino he?
Iets zegt me dat je na dat bezoekje aan de fysiotherapeut wel serieus dood bent.quote:Op maandag 7 februari 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga niet slapen nu.. dan ben ik niet wakker om weg te gaan.. moet om 8 uur bij de fysio zijn.. dat is dan een uurtje slapen.. dan ben ik kapot als ik dat ga doen...
maar was gezellig![]()
nee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 06:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je na dat bezoekje aan de fysiotherapeut wel serieus dood bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |