Dank!!! En sorry for the spam...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op de site zelf.
Ik heb gestemd, ondanks spam.
Doen!!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:30 schreef Rijstkoker het volgende:
heuj hier wilde ik mij morgen voor aanmelden serieus!
Good busy, kijk daar hebben we wat aan...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Ja ik heb al voor een goed doel gewerkt een half jaar in Vietnam (Stichting Vietnam), ben reisleider van beroep, doe vechtsport, 3 jaar in Vietnam als reisleider gewerkt en nu ook naar Spanje.
Altijd klaar voor avontuur, ik ben van plan om samen aan te melden met mijn beste maat die ook reisleider is
25 euro incl. hierquote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef o.us het volgende:
Ik bied 20 euro, kom 'm morgen meteen ophalen.
Spam of niet, rijmpjes als "Tieten die laat ik even schieten, stemmen voor memmen doe ik niet" verdienen wel lof.quote:
Leugens.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Spam of niet, rijmpjes als "Tieten die laat ik even schieten, stemmen voor memmen doe ik niet" verdienen wel lof.
Maar ik stem ook niet. Degenen die stemmen doen dat sowieso voor de memmen. TS heeft dus al stemmen voor memmen gekregen. Goedkoop hoor.
Mocht ik stemmen voor memmen, dan had ik dat toch zeker wel kenbaar gemaakt? Anders zou mijn stem voor de mem voor niets geweest zijn.quote:
lekkere tietenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op de site zelf.
[ afbeelding ]
Ik heb gestemd, ondanks spam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |