met zo'n sneue smiley erbij.. uhmquote:
hmm jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Zokunen het volgende:
Even flauw er tussendoor
Maar ik praat zo min mogelijk nu, slaapt al iemand in de kamer hiernaast
heulemaal vergetenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met zo'n sneue smiley erbij.. uhm![]()
![]()
niks van gemerktquote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
Hmm SAM froze even daar, hoop dat je het niet hoort
doe maar niet inderdaad, remlof is onlinequote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
ik denk dat ik beter kan stoppen met posten, zit weer in een bagger mode
snachts mocht het tochquote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
ik denk dat ik beter kan stoppen met posten, zit weer in een bagger mode
oh dan kijk ik wel uitquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef utopie het volgende:
[..]
doe maar niet inderdaad, remlof is online
als remlof er is kan je beter uitkijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bhzakje.. ik moet je wat bekennen... wat opbiechten.. het komt rechtstreeks uit mijn hart..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
niet doen idiootquote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef utopie het volgende:
remlof, hou je me hier ook in de gaten?
Laat wat van je horen als je dit leest
Credits gaan naar DV, ze melde hem in topicquote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
Ik vind deze versie wel lekker in de oren klinken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bhzakje.. ik moet je wat bekennen... wat opbiechten.. het komt rechtstreeks uit mijn hart..
ik meen het....AhwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef utopie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeft ze toch wel toegevoegde waarde in het topic reeks dan alleen maar lapoquote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Credits gaan naar DV, ze melde hem in topic
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef utopie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij staat op negeer voor minimaal een half uur
![]()
kutjochie ben je eigenlijk ook![]()
![]()
-insert koosnaampje-
doe is linkje posten, dan haal ik 'm ook binnenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat ik de volgende iets ga inkorten, maar heb em pas 1x geluisterd en klonk wel goed, maar is vrij lang
whehehe ...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij staat op negeer voor minimaal een half uur
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij staat op negeer voor minimaal een half uur
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik ga weer ff naar buiten... kijken of die treinen er nog staatknetter? Ga je mee?
En ik danquote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik ga weer ff naar buiten... kijken of die treinen er nog staatknetter? Ga je mee?
we komen naar je toe... triootje toch... maak jij jezelf alvast klaar!quote:
goed zo ik vind er namelijk geen hol aanquote:
Maar ik val niet op vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
we komen naar je toe... triootje toch... maak jij jezelf alvast klaar!naja niet klaar maar.. naja tot zo!
![]()
![]()
* Monopoly meld zichquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik val niet op vrouwen
Ik wil piemels
quote:
Met een reden. Mijn penis is gemaakt om vrouwen te plezieren...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een speciale radar voor zulke dingen.. je staat altijd vooraan om je aan te bieden
![]()
Owww ik heb er maar 1quote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik val niet op vrouwen
Ik wil piemels
geregeld!!quote:
Nou als dat geen feest wordt... zullen we carpoolen?quote:
Piemelsquote:Op maandag 7 februari 2011 01:52 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Owww ik heb er maar 1
[..]
geregeld!!
[..]
Nou als dat geen feest wordt... zullen we carpoolen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een reden. Mijn penis is gemaakt om vrouwen te plezieren...
En ik bied die diensten gewoon gratis aan, omdat ik zo'n lieve jongen ben!
je herkent me aan mijn username straks... en aan mn piemel natuurlijkquote:
Geeft niks hoorquote:
wel een sletje met een lekker kontjequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een sletje met een lekker kontje![]()
Met met alleen jouw piemel, kan ik me ook wel reddenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
je herkent me aan mijn username straks... en aan mn piemel natuurlijk
knetter kom je nou, je hebt je jas ook al aanquote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een sletje met een lekker kontje![]()
doe ik hem wel dubbel... heb je er ook 2quote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Met met alleen jouw piemel, kan ik me ook wel redden
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
doe ik hem wel dubbel... heb je er ook 2
uhmm.. miss dat ik maar bij mono blijf.. je hebt het zo druk met bh zakjequote:Op maandag 7 februari 2011 01:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
knetter kom je nou, je hebt je jas ook al aanik wil gaan
en wel zo veilig... spuit ik tegen mijn eigen buikquote:
ahhww...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm.. miss dat ik maar bij mono blijf.. je hebt het zo druk met bh zakje![]()
![]()
Das zondequote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en wel zo veilig... spuit ik tegen mijn eigen buik![]()
![]()
sorry... liet me even gaan
ze valt niet op vrouwen.. dus heb eigenlijk niks aan drquote:
hahahaquote:
Daaromquote:Op maandag 7 februari 2011 01:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
hahahaja als je het zo bekijkt
![]()
ahh je hebt mijn trainingsvideo gevonden bij youtube?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mezelf getraind om ook door te gaan telkens.
Dus ik ben er niet een van 10 minuutjes.
Uren zullen voorbij gaan en emmers zullen gevuld worden!
Ja, het was even zoeken, maar goed, na lang zoeken en jarenlange training is het eindelijk geluktquote:Op maandag 7 februari 2011 01:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ahh je hebt mijn trainingsvideo gevonden bij youtube?
piep piep. dit reeks? Leer woorden te gebruiken. piep piep.quote:
ga is ff snel een modje of admin bashen, zijn we weer een tijdje van je afquote:Op maandag 7 februari 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
piep piep. dit reeks? Leer woorden te gebruiken. piep piep.
piep piep. Doei. piep piep.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:01 schreef Monopoly het volgende:
Dames, heren.
Het was weer fantastische radio vandaag, maar de tijd is gekomen om mijn bed in te kruipen.
Ik wens u allen een fijne voortzetting van deze dag!
Doei doei
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. en zie je vannacht in je dromenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:01 schreef Monopoly het volgende:
Dames, heren.
Het was weer fantastische radio vandaag, maar de tijd is gekomen om mijn bed in te kruipen.
Doei doei
knorquote:Op maandag 7 februari 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
ga is ff snel een modje of admin bashen, zijn we weer een tijdje van je af
slaap lekker mono, tot morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:01 schreef Monopoly het volgende:
Dames, heren.
Doei doei
dit mag dus niet meer in de onz radio reeks. Kappen of blijf wegquote:Op maandag 7 februari 2011 02:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
piep piep. Doei. piep piep.
[ afbeelding ]
Ik ben hier net.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
dit mag dus niet meer in de onz radio reeks. Kappen of blijf weg
QFTquote:Op maandag 7 februari 2011 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
dit mag dus niet meer in de onz radio reeks. Kappen of blijf weg
main man, hoe is hetquote:Op maandag 7 februari 2011 02:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben hier net.
Mooi om te zien hoe jij mij haat terwijl dat ik jou niet ken.Ik ben beroemd op FOK!.
Zag ik utopie daar nou net? Eula, met Coby van de Peijnakker.
Waar zijn die regels?quote:
Hoi BHZ. Alles goed?quote:
jij kent mij niet bedoel jequote:Op maandag 7 februari 2011 02:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben hier net.
Mooi om te zien hoe jij mij haat terwijl dat ik jou niet ken.Ik ben beroemd op FOK!.
Zag ik utopie daar nou net? Eula, met Coby van de Peijnakker.
Goed goed, met u en uw moeder?quote:
ga maar lekker door, ik kan wel wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
snorry, ik wed dat de volgende niet op je lijst staat, wil jij daarna?
Zeker!quote:
Mooi. Ik laat allemaal scheetjes steeds. En ze stinken lekker.quote:
Ook.quote:
kut voor jequote:
hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 02:11 schreef porsche1 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat nummer wat ik toen aanvroeg?
is goed, ben nu ff snel een paar nummer aan het binnen halenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
Goed als ik hierna nog 1 rustig nummer doe en dat jij dan overneemt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
Zo ben er ook weer!best waaierig buiten
op die ander chat denk ik?quote:
ben er weerquote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef Zokunen het volgende:
Als viro zo klaar is neemt hij mij over
link ?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op die ander chat denk ik?
Na dit nummer ga ik off danquote:
zokunen heeft hem wel..quote:
kunnen we meelezen ?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uit verveling zit ik al moppen te lezen
quote:
had ook een melding dat ik er niet op kon, ff f5 en ik zat eropquote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zokunen heeft hem wel..
ik kan er niet opkomen
kan welquote:Op maandag 7 februari 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ze hier toch niet gaan posten
ahh nog een half uurtjequote:Op maandag 7 februari 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak zat niet op te letten, lol
na deze ga ik echt
dat bedoel ik ja..quote:
slaap lekker schatjequote:Op maandag 7 februari 2011 02:34 schreef utopie het volgende:
ik ga de boel verzieken nu...
ik ga slapen
weltrusten
Dat ga ik zo ook even doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:34 schreef Zokunen het volgende:
Kan ik eindelijk weer even pissen
en roken
neequote:
niet pissen?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook even doen!
Roken dan
zal het proberenquote:
niets mee te maken... gewoon in de broek houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij moet zeiken dan?
en dan naar buiten in de wind.. je houd daar denk ik wel van.. een natte broek en dan de wind eropquote:Op maandag 7 februari 2011 02:37 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
niets mee te maken... gewoon in de broek houden
alle knetters nog aan toe !quote:Op maandag 7 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg zin in dansen
YeeY de verveling is voorbij
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan naar buiten in de wind.. je houd daar denk ik wel van.. een natte broek en dan de wind erin
heb er ook wel zin inquote:Op maandag 7 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
ik ga vannacht lekker veel hip-hop, R&B nummer draaien. heb er zin in
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:39 schreef utopie het volgende:
[..]
alle knetters nog aan toe !rot op jochie.. ga slapen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pak je dekentje, je knuffel en duim in de mond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Hoe vet is datquote:Op maandag 7 februari 2011 02:40 schreef utopie het volgende:
serieus man, wie wil dit nou niet? :
[ afbeelding ]
ik wil dat ook
da's mn zus.. die vettequote:
nu? zipp, oh shit verkeerde ritsquote:
gewoon een rits kopen en plakken, meer is het niet... goedkoopste outfit ooitquote:Op maandag 7 februari 2011 02:40 schreef utopie het volgende:
serieus man, wie wil dit nou niet? :
[ afbeelding ]
ik wil dat ook
whaha tjahquote:Op maandag 7 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Google weet alles.. ziet alles... maar uhm.. wat zegt dit nou over mij![]()
![]()
man o man, ik moet echt slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef utopie het volgende:
wat is die smurrie op je gezicht dan? vingerverf?
Hoezo zo verkleed op oud en nieuw?
die smurrie is een soort grimeerspul om de overgang weg te werken van de rits naar je huis en dan beetje kleuren met sminck. En wij hebben altijd een thema feestje met oud en nieuw... beetje traditiequote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef utopie het volgende:
wat is die smurrie op je gezicht dan? vingerverf?
Hoezo zo verkleed op oud en nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
ben blij dat jij het af en toe uitbeeldquote:Op maandag 7 februari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Darcli mist helen goeien muzak![]()
![]()
![]()
![]()
Is je moeder een heldin in surinaams koken? En dan bedoel ik natuurlijk de kip masala en de rotiquote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef Viro het volgende:
en wie zegt dat surinamers geen muziek smaak hebben ?
mijn moeder is 5 jaar geleden overleden, maar ze was een keukenprinsesquote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Is je moeder een heldin in surinaams koken? En dan bedoel ik natuurlijk de kip masala en de roti!
Sorry man. Dat is mooi, mijn zus had een surinaamse vriend en heeft van hem surinaams leren koken. Altijd als ze daar komt maakt ze kip masala, of saoto soep ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn moeder is 5 jaar geleden overleden, maar ze was een keukenprinses
ik niet, maar mijn broertje wel, Jong kan bijna alles klaarmaken, en dat voor een 15 jarigequote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Sorry man. Dat is mooi, mijn zus had een surinaamse vriend en heeft van hem surinaams leren koken. Altijd als ze daar komt maakt ze kip masala, of saoto soep ofzoHeb je nog een geheim recept van je moeder meegekregen?
Heerlijk man! Ik ben heb zelf zelfwerkende kok afgestudeerd, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de indische keukenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik niet, maar mijn broertje wel, Jong kan bijna alles klaarmaken, en dat voor een 15 jarige
houdoequote:Op maandag 7 februari 2011 02:58 schreef utopie het volgende:
[..]
Heerlijk man! Ik ben heb zelf zelfwerkende kok afgestudeerd, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de indische keukenIk hou van pittig eten
Maar ik ga nu echt bonjouren. Houdoe
houdoe!!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:58 schreef utopie het volgende:
[..]
Heerlijk man! Ik ben heb zelf zelfwerkende kok afgestudeerd, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de indische keukenIk hou van pittig eten
Ik vind dat ik nu beter draai dan vanmiddagquote:Op maandag 7 februari 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum kan weer eens niet stilzitten
![]()
dan vanavond bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nu beter draai dan vanmiddag
blijf gewoonquote:
vanavond wat ik heb gehoord.. was relax..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanavond wat ik heb gehoord.. was relax..
Dit is gewoon vrolijk, mal, dansen
bereid je dan maar voor op spierpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb een vette lijst klaar staan
ik nog niet, kun je dat uitbeeldenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk is dit echt typische sletjesmuziek...
zie ze zo voor me...
de 15/16 jarige breezahsletjes.. die staan te schuren met de natuurlijk stoere knapen van 17/18![]()
aaaaaaaaah vroegah
die verkrachten het beeld van dit vrolijke genre muziekquote:Op maandag 7 februari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk is dit echt typische sletjesmuziek...
zie ze zo voor me...
de 15/16 jarige breezahsletjes.. die staan te schuren met de natuurlijk stoere knapen van 17/18![]()
aaaaaaaaah vroegah
aaah heb morgen om 8 uur fysio.. kan hij gelijk ff masserenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
[..]
bereid je dan maar voor op spierpijnheb een vette lijst klaar staan
whahaha....quote:Op maandag 7 februari 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
die verkrachten het beeld van dit vrolijke genre muziek
hoe?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik nog niet, kun je dat uitbeelden
da's aan jou natuurlijkquote:
ben hier druk aan het dansen.. maar om het uit te beelden ben ik wel een stoere knaap nodigquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 03:10 schreef utopie het volgende:
[..]
dag schatjeik hoop dat je blij bent met je gedicht [ afbeelding ]
tis te gezellig hierquote:Op maandag 7 februari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijk
moest jij niet slapen?
oeh dezen muzak![]()
mijn favorieten keuken is Frietuur.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:58 schreef utopie het volgende:
[..]
net als uit je andere topicquote:Op maandag 7 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet al een half uur plassen... dat gaat zometeen genieten worden
![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik dat meld.. maar doe het lekker toch
ga je straks nog wel ff geil aan me denken?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:11 schreef utopie het volgende:
[..]
tis te gezellig hiermaar ik ga nu wel inderdaad.
hoiiii
ik fap nog wel even op je fobo.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je straks nog wel ff geil aan me denken?
neuh jij nietquote:Op maandag 7 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou ik nou een note krijgen?
alleen ik zou voor zo iets een note krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou ik nou een note krijgen?
Waarom ik niet???quote:
jij bent te lievquote:Op maandag 7 februari 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom ik niet???
ik verdien t net zo goed als ieder ander...
hmm kan giga bitch zijn hoorquote:
daar gaat het glazuurquote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm kan giga bitch zijn hoor![]()
en nu ga ik echt... tozo
Ik lijk heul lievvvquote:
ik doe lievvquote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lijk heul lievvven ben dat ook tegen degene die lievv tegen me doet
quote:
chat kanaal aan het terroriserenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro aan het fappen?
plassen?
eten?
drinken?
ontvoerd?
gevironapt?
hij is sow stil
Dan was jij er eerder uit dan mij!!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 03:22 schreef Dj_Darcli het volgende:
jij staat ook zo laat opik was gewoon om ehh half 6 op
dan kunnen darcli en ik miss beter op msn ofsow verder gaan... anders lijkt het ook zo raarquote:
wij raar?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kunnen darcli en ik miss beter op msn ofsow verder gaan... anders lijkt het ook zo raar
die ander vonk leukquote:Op maandag 7 februari 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind deze ui eigenlijk helemaal niet leuk...![]()
even een andere doen
dragemsquote:Op maandag 7 februari 2011 03:31 schreef dragems het volgende:
hallo iedereen ik ben net wakker. ff lekker the superbowl kijken
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:31 schreef dragems het volgende:
hallo iedereen ik ben net wakker. ff lekker the superbowl kijken
hij gaat zo weer denk ikquote:
echte bazen kennen dit nummerquote:Op maandag 7 februari 2011 03:36 schreef Ragboer het volgende:
hier hossel ik alle dames mee in de clubs
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:36 schreef Ragboer het volgende:
hier hossel ik alle dames mee in de clubs
In de randstad.quote:
ik typ maar niet wat ik denkquote:
jij moet hoognodig slapen toch!!!quote:
klopt, ik ga nuquote:Op maandag 7 februari 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij moet hoognodig slapen toch!!!
whahahaquote:
klein beetje. ik ben er nu toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haai, ben je nog teleurgesteld,boos over je gedicht?
solly.. en ja klopt.. alleen ga je superbowl kijken, en draai je niet.. dus uhmmmquote:
je draait nog wel lekker.. sta gewoon bij de laptop.. omdat ik niet stil kan zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
is wel erg stil geworden, ben opzoek naar foute nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |