Hij flipte hier evenquote:
Tot morgenochtendquote:
quote:
Hier nietquote:
quote:
Ik vind nog steeds dat jij een soloshow moet doen ookquote:
haha misschien...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een soloshow moet doen ook
Oh dan ga ik wel om uur of 9 al naar mn huisjequote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik heb vrij morgenochtend, ik kom ergens in de middag misschien even, drukke dag morgen. Ook morgenavond ben ik er niet.
Mee eensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb alvast 2 luisteraarsquote:
Ik ben altijd lievquote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
haha misschien...als je liev bent
als ik een mic heb ga ik wel een soulshow doenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er al een poos.. al 2 x gepost.. maar niemand merkte me opquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik een mic heb ga ik wel een soulshow doen
ik zal morgen eens kijken hoe mijn planning er uit ziet en dan laat ik het weten ok?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd liev![]()
Zal ik je maar meteen inplannen dan?
Hihi ik heb je idd niet gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben er al een poos.. al 2 x gepost.. maar niemand merkte me op
Trustenquote:
Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik zal morgen eens kijken hoe mijn planning er uit ziet en dan laat ik het weten ok?
oww gaat de druk gelijk omhoogquote:
Ik luister ook danquote:
Oh.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben er al een poos.. al 2 x gepost.. maar niemand merkte me op
Lol. Geeft ie veel kritiek dan?quote:
dat vind ik liev!! Nu kan ik al geen nee meer zeggenquote:
dank je welquote:
Je mag hier toch niet SC'enquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voelde me al zeer ongewenst... kwam binnen met goeien muzak meld dat.. zeg er hoi bij.. en niks...
Ik vind je wel liev heurquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voelde me al zeer ongewenst... kwam binnen met goeien muzak meld dat.. zeg er hoi bij.. en niks...
strenge leermeesterquote:
waarom darcli? trouwens.. vraag ik mij af... bij darcli denk ik aan dark... en je bent geen negert geloof ik :pquote:
Dus je geeft morgen even een tijd doorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
dat vind ik liev!! Nu kan ik al geen nee meer zeggen![]()
Graag gedaanquote:
Was ook in dat chatding.. daar was ook nogal weinig.. ...quote:
Dat valt toch wel meequote:
nee niet zo heel darkquote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom darcli? trouwens.. vraag ik mij af... bij darcli denk ik aan dark... en je bent geen negert geloof ik :p
Ok ga je morgen wel ff laten weten hoe of watquote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je geeft morgen even een tijd door![]()
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Daar kan je zien wat nog open staat
Geen idee, moeten morgen maar weer eens een avond met z'n 2-en plannenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wanneer ga je weer draaien met je collega koelkast?
Wij draaien al heel erg lang samen, meestel drive in show werk, later meer op de radio. Maar wel altijd met z'n 2-enquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee![]()
Maar is het zo dat koelkast je erin heeft getrokken en je dingen heeft geleerd of was het een hobby die jullie allebei hadden en dat jullie nu van elkaar leren?
popjuuhhhquote:
Okejquote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Geen idee, moeten morgen maar weer eens een avond met z'n 2-en plannen
Slaap lekkerquote:
da's flauw, ik heb nachtdienstquote:
okquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
dank je wel... nog een paar uurtjes en dan WEEKEND!!![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
dat vind ik liev!! Nu kan ik al geen nee meer zeggen![]()
Slaap lekkerquote:
Dat roept hij ook altijd over zonder jou draaien en toch zet hij vaak geweldige shows neerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Geen idee, moeten morgen maar weer eens een avond met z'n 2-en plannen
[..]
Wij draaien al heel erg lang samen, meestel drive in show werk, later meer op de radio. Maar wel altijd met z'n 2-enzonder hem is er niets aan
Gewoon mensen bellen johquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
Is ook zo, maar het is vaak onwennig als je dan ineens alleen zit.
Maar ga mijn best doen
Kan mn craptop niet aanquote:Op maandag 7 februari 2011 00:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
jullie moeten ook gewoon gaan draaienlachen toch!
Je weet dat jij voor loopt op de stream hequote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef 8108139dpths het volgende:
SHUT UP!! WE KNOW YOU CAN PLAY, JEZUS.![]()
Bedtijdquote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
en toen werd het erg rustig op het forum
Oh.. eh... ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat jij voor loopt op de stream he
Ben in het weekend ook zo goed als nooit onlinequote:
Ik ben er nog wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier is het dood, op msn is het dood.... hoe moet ik nou wakker blijven?![]()
van alleen de goede muziek blijf ik niet wakker
Moet ik harder gaan draaien?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier is het dood, op msn is het dood.... hoe moet ik nou wakker blijven?![]()
van alleen de goede muziek blijf ik niet wakker
Metallica voor het slapen gaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Moet ik harder gaan draaien?![]()
Komt er zo aan. Eerst nog Nirvana, dan Metallica.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Metallica voor het slapen gaan?
Als je maar niet come as you are of smells like draaitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Komt er zo aan. Eerst nog Nirvana, dan Metallica.
Wat is er mis met Smells Like Teen Spirit?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar niet come as you are of smells like draait
Die wordt veel te vaak gedraait..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat is er mis met Smells Like Teen Spirit?
maar we mogen niet slowchattenquote:
nee hoor.. dat hoeft niet.. alleen meer postenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Moet ik harder gaan draaien?![]()
Blijkbaar denken de onz radio dj's dat dat het enige nummer van nirvana isquote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat is er mis met Smells Like Teen Spirit?
Ik heb wat gemist dus, dit weekend?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar we mogen niet slowchatten![]()
Beetje jammerquote:
gewoon doen. doe ik ook altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
nee hoor.. dat hoeft niet.. alleen meer posten
Lieverd je mag wel slowchatten maar het moet niet de spuigaten uitlopen. En dat liep het wel dus gaf worm een waarschuwing.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
nee hoor.. dat hoeft niet.. alleen meer posten
Maakt niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat wil je horen trouwens van Metallica hups?
Hoezo ik niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon doen. doe ik ook altijd.
alleen ik krijg er permbans/ notes en waarschuwingen voor. Jij niet
murp sloot hem een paar minuten.. en ben daar zo van geschrokken.. nu durf ik haast niet te posten voor 2 uur snachtsquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd je mag wel slowchatten maar het moet niet de spuigaten uitlopen. En dat liep het wel dus gaf worm een waarschuwing.
omdat ik in de gaten word gehoudenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo ik niet?
En ik wil niet het risico lopen dat de onz radio reeks gesloten word
Hoe vond je je fobo vanmorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ik in de gaten word gehoudenen ze moeten altijd mij hebben
Dan stel ik voor dat jij niet meer hier postquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ik in de gaten word gehoudenen ze moeten altijd mij hebben
murp moet lekker opbokken naar TRU als hij zo graag serieus wil doenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
murp sloot hem een paar minuten.. en ben daar zo van geschrokken.. nu durf ik haast niet te posten voor 2 uur snachts
geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe vond je je fobo vanmorgen
Ghehequote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
murp sloot hem een paar minuten.. en ben daar zo van geschrokken.. nu durf ik haast niet te posten voor 2 uur snachts
ja dat is zo.. toen ging het alleen over etenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar toen ging het ook echt nergens over.
Je kan best een beetje slowchatten. Maar toen had dv er bijv een handje van om in IEDER topic binnen de eerste 20 reacties LAPO te posten. En dat soort gebagger is gewoon niet nodig
quote:
Gewoon rustig aan doen, niet posten om te kunnen posten, 's avonds/'s nachts kan er iets meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is zo.. toen ging het alleen over eten![]()
Oke.. dan durf ik weer.. moest het even horen/lezen.
dankje
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is zo.. toen ging het alleen over eten![]()
Oke.. dan durf ik weer.. moest het even horen/lezen.
dankje
Gisteren nog 201 vandaag alweer wat hogerquote:aantal posts: 8645 (gemiddeld 206 per dag)
zo iets leuk vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vond het echt leuk om te doen
Knetterkrankjorumquote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef utopie het volgende:
[..]
zo iets leuk vindenhoeveel drank had je op
?
jij bent echt gek joh! half 6 's middags uit je nest rollen
maar serieus, ik kan echt geen gedichten makenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum![]()
![]()
en was 6 uur![]()
Hoezo zou dat niet leuk zijn.. jij word er toch vrolijk van?
En heb al 3 gedichten terug gekregen.. en 1 zomaar... wacht eigenlijk nog steeds op 1 van jou
Veel hardstyle/dance draaiers hierquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Viro het volgende:
valt mij op dat iedere luisteraar geniet van metallica, maar er worden zo weinig nummers gedraaid van metallica
dat is ook de bedoeling.. de gedichten die heb gekregen slaan ook nergens op...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef utopie het volgende:
[..]
maar serieus, ik kan echt geen gedichten makendat gaat echt helemaal nergens over
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel hardstyle/dance draaiers hier
Idd, misschien dat ik die ene uurtje dan maar metal ofzo ga draaienquote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel hardstyle/dance draaiers hier
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef utopie het volgende:
hardstyle
ik zal wel even wat verzinnen kkj
82737236816dpthsquote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef mash_ het volgende:
ik weet niet wie er draait. Maar hij/zij mag vaker draaienIk ben met nieuwe website bezig dus post niet op het forum. Maar luister wel al heel de avond.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef mash_ het volgende:
ik weet niet wie er draait. Maar hij/zij mag vaker draaienIk ben met nieuwe website bezig dus post niet op het forum. Maar luister wel al heel de avond.
Je vergeet te bitchen over dat hij je kkj noemtquote:
Een metalluisterende neger?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd, misschien dat ik die ene uurtje dan maar metal ofzo ga draaien
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Ben nu Virtual DJ aan het uploaden, dm/pm maar voor link naar megaupload
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef Viro het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=ABH2QD36
Link naar Jingles.rar
(is een auto unpack file dus geen winrar of dergelijke nodig. Niet schrikken als je Jingles.exe ziet staan, geen virussen)
ik mag dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergeet te bitchen over dat hij je kkj noemt
[..]
Een metalluisterende neger?
Hij is de enige die dat magquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dan ik ookquote:
Waarom is iedereen verbaasd als ze horen dat een surinamer luistert naar metal en alle andere genres muziekquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
slaap lekker schatquote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ik ook![]()
Maar nu ga ik dus slapen. Thnx Erwin
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ik ook![]()
Truste Huppelquote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ik ook![]()
quote:
hoeveel mensen zijn daar nog?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Tegen de verveling heb ik op het irc kanaal een trivia bot gestart
Sta er vandaag niet tussenquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 06-02-2011
01. 399 Ajacied422
02. 293 djkoelkast
03. 284 Huppelmuts
04. 266 Knetterkrankjorum
05. 224 Nitrouz
06. 200 SperzieboonToon
07. 119 Ragboer
08. 112 8108139dpths
09. 108 Ezechielk
10. 107 92Merel
11. 093 Rockiejj
12. 085 Dj_Darcli
13. 083 Monopoly
14. 080 trolololo
15. 074 Popje-popje
16. 073 Zokunen
17. 070 ViezeFreddiey
18. 068 Goudvis_
19. 067 Dromenvangertje
20. 067 Patje1987
quote:
Nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 00:30 uur
01. 014 Huppelmuts
02. 011 Dj_Darcli
03. 010 Knetterkrankjorum
04. 007 Viro
05. 007 Boterhamzakje
06. 007 8108139dpths
07. 006 utopie
08. 005 Popje-popje
09. 002 BONG4002
10. 001 troIololo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Hoin!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk eens wie er op nr. 2 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was bagger nachtquote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Wow vandaag is er 2x meer gepost dan vorige week, euh bedoel andersom
mooi topic heb je gemaaktquote:
ga er ook eens in posten danquote:
Ja, ik heb nu wel even tijdquote:
en waar had je dat precies in gedachtenquote:
ben jij liev geweest?quote:
Uhmmmmmm das een goeie..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en waar had je dat precies in gedachten
Ligt op punt van mijn tong, als sinds het begin van het lied.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Quizvraagje: op welk nr. is dit gebaseerd / van wie is het origineel?
Gisteren was het Zokunen's kelder, vandaar BHzakje's schuur?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Uhmmmmmm das een goeie..
Kom eens met ideeen?
Ik ben nog aan werk, dus jij zal actie moeten ondernemenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Uhmmmmmm das een goeie..
Kom eens met ideeen?
Led Zeppelin - Kashmirquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt op punt van mijn tong, als sinds het begin van het lied.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
utopie
![]()
![]()
dat gedicht
![]()
![]()
![]()
het wel de grofste die ik tot nu toe heb gehad![]()
![]()
NU nog aan het werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik ben nog aan werk, dus jij zal actie moeten ondernemen
tjah wie dat ooit heeft bedacht?quote:
Lame.. Ik ben blij dat ik geen nachtdiensten hebquote:Op maandag 7 februari 2011 00:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
tjah wie dat ooit heeft bedacht?
maar nachtdienst wil niet zeggen dat je geen tijd hebt om te neuqenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lame.. Ik ben blij dat ik geen nachtdiensten heb
Voor neuqen moet je tijd makenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar nachtdienst wil niet zeggen dat je geen tijd hebt om te neuqen
en het mooie is dan, dat ik er nog voor word betaald...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Voor neuqen moet je tijd maken
moet je morgen vroeg op??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Voor neuqen moet je tijd maken
Dat is wel chillquote:Op maandag 7 februari 2011 00:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en het mooie is dan, dat ik er nog voor word betaald...tijdens mijn nachtdienst dan he?
Of ie kan is een andere vraagquote:Op maandag 7 februari 2011 00:59 schreef mash_ het volgende:
Als ik een keertje op het rooster sta maar niet kan dan moet deze dj voor me invallen!
Nope, ik moet om 1500 werkenquote:
Haha mooi tochquote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat een baawz deze mandie pics in je fobo!
das ook een zeer puik en fenomenaal planquote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
anders log ik in en draai wel wat nummers
quote:
ow da's uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nope, ik moet om 1500 werken
Nee, dank jequote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is wh er niet?
anders kon hij miss?
uhmm niet echt..quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ow da's uitslapenlekker hoor... werk je in de zorg oid?
hij is wel lievvvv.. en hij heeft vanmorgen een gedicht gemaakt en voorgedragen aan me.. nu ben ik half vliefdquote:
Zat ik toch dichtbijquote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
uhmm niet echt..
Ik werk bij een groothandel in medicijnen (bestemd voor de zorg)
Ikquote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Wie vind dat ik ook ook een eigen jingle moet hebben?
Dat meen je toch niet echt hequote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is wel lievvvv.. en hij heeft vanmorgen een gedicht gemaakt en voorgedragen aan me.. nu ben ik half vliefd
knetter ik heb geen gedicht van jou... moet je die verdienen hier?quote:
Ja idd, daarom zei ik ook niet echtquote:
wat niet.. dat hij lievvv is.. dat hij dat gedicht heeft gedaan.. .of dat ik half vliefd ben?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he
quote:
iemand ?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef utopie het volgende:
Waar kan ik mijn jingle uploaden? Kan je 'm even horen
Dat 1e en laatstequote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat niet.. dat hij lievvv is.. dat hij dat gedicht heeft gedaan.. .of dat ik half vliefd ben?
ga nog ff naar mijn topic voor je gaat slapen!!!quote:
staat niet in de op? of in de wiki?quote:
vind hem wel lievvvquote:
Gelukkigquote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind hem wel lievvv
hij draait ook leuk.. alleen al die skaip bende vink nikss..
en nee ben nie vliefd![]()
klein beetje misschien?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind hem wel lievvv
hij draait ook leuk.. alleen al die skaip bende vink nikss..
en nee ben nie vliefd![]()
Ik daalde al in je achtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik daalde al in je achting![]()
![]()
ik zal het niet doorvertellen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik daalde al in je achting![]()
![]()
hey ik kon dat wel gewioon lezen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
Even luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef utopie het volgende:
Mijn jingle, succes met downloaden
Comment en rate
http://www.megaupload.com/?d=2QB4Z26P
Klinkt zeer professioneel.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef utopie het volgende:
Comment en rate
KUTquote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
hey ik kon dat wel gewioon lezen hoor!![]()
Uber Nicequote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef utopie het volgende:
Comment en rate
wat? wat te hebben gelezen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
KUT![]()
nou doe maar net of je het niet gelezen hebt
Hoe heb je die fucking dingen gemaakt?! Ik ben jaloers!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef utopie het volgende:
Ik heb nog 4 van zulke jingles, maar dan moet ik naar de pc lopen wat minimaal 10 seconde duurd. en daar heb ik geen zin in
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef utopie het volgende:
ik zal ff op de pc komen en ze uploaden. uno momento
Smeerlapquote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef utopie het volgende:
ik zal ff op de pc komen en ze uploaden. uno momento
oehwquote:
Me too, maar ik moet eerst iets leuk verzinnen. Dan kan ik aan de slag (lees: iemand vragen een jingle te maken voor mijquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe heb je die fucking dingen gemaakt?! Ik ben jaloers!
Ik heb m al klaar staan..quote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Me too, maar ik moet eerst iets leuk verzinnen. Dan kan ik aan de slag (lees: iemand vragen een jingle te maken voor mij)
beroepsgeheimquote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
hallon.
Hoe heb je die jingles gemaakt?
Ik kan wel tot 2.00 vullen, dan kan jij erin.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Zokunen het volgende:
ik kan wel ff wat instarten, maar ga niet echt interactief dan
Vul jij me op?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan wel tot 2.00 vullen, dan kan jij erin.
Zal 'm wel komen opvullenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Na dit nummer heb ik wel een gaatje
is niet erg, ik doe request uit top 2000, top 40 en nog wat andere meuk. Eigenlijk wat ik nu in winamp heb. Als ik de rest moet inladen is mijn pc een paar uur zoet. Dat inladen doe ik morgen welquote:Op maandag 7 februari 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
Doe gewoon wat mainstream meuk dan hoor
brrrrr veeel te koud veeeel te veel windquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
brrrrr veeel te koud veeeel te veel wind
ik net ook, en straks ook... werk staat buitenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
.. en ik moest naar buiten
Sup?quote:
aaaaaaaaaaawquote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik net ook, en straks ook... werk staat buiten![]()
samen gaan... is het vast niet zo koudquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaw
ik moet vannacht ook nog wel een x naar buiten
Dat is een idee.. alleen ik hoef denk ik minder lang buiten te zijn als jij....quote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
samen gaan... is het vast niet zo koud
ahw niet lievquote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik word compleet afgefakkeld in het topic wat ik heb geopend
![]()
![]()
lol
nee dan moet je maar iets langer buiten blijven voor mijquote:Op maandag 7 februari 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een idee.. alleen ik hoef denk ik minder lang buiten te zijn als jij....
elkaar opwarmen nadat we buiten zijn geweest?![]()
uhmm en in een normale zin bedoel je?quote:
voor jou altijd.. alleen trek ik dan wel eerst gewone kleren aan.. ik ben altijd zo slim.. ga hout halen in mijn pjquote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee dan moet je maar iets langer buiten blijven voor mij
Zoww die is goed met tientjesquote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm en in een normale zin bedoel je?
nog wilde plannen vannacht ? of nie![]()
absoluut.. ga een orgie met de buren houden.. daarna ga ik met de kabouters dansen en ik ga 3 keer op mijn kop staan om tientjes te poepen![]()
whahaha geen plannen
Je wilt niet weten waar ik allemaal goed in benquote:
volgens mij wel.. en door de dopjes.. zit je in mijn hoofdquote:
enlighten usquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik allemaal goed in ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |