Qua melodie is het bij ons ook niet te ruim, mijn moeder en zus moeten eigenlijk altijd aanwezig zijn, en dat gebeurt dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is tofWij doen niet zo vaak loopactiviteiten want tot vorig jaar waren wij gehandicapt omdat we sinds 2001 geen Malletband meer hadden maar vorig jaar waren er zoveel drummers en melodisch slagwerkers dat er weer een nieuwe malletband is ontstaan. Mischien wordt ik ook weer lid want het lijkt me nu wel weer tof, Ik hoef ook nog maar een half jaar lid te zijn en dan krijg ik een speldje voor 12,5 jaar lid
Wat is dat 14.gif eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik het topic zeker weten terug vinden 14.gif
Duimpje omhoog, 13.gif is duimpje naar benedenquote:
De thumbs up P.I hier op fok!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Duimpje omhoog, 13.gif is duimpje naar beneden
Thanks men!quote:
Ik ben in 1995 begonnen ben er op mijn 14e een tijdje mee gestopt wegens andere interesses,toen weer een tijdje er in gezeten en toen ik ging afstuderen weer gestopt en nu dus weer beginnenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua melodie is het bij ons ook niet te ruim, mijn moeder en zus moeten eigenlijk altijd aanwezig zijn, en dat gebeurt dan ook.
Ik zit er bijna sinds eind 2000 volgens mij, dus dat zal dan volgend jaar of dat jaar daarna worden dat ik hem krijg.
Oldehove is toch een dorp in Groningenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
Minthy, heb je nog iets van Leeuwarden gezien? De Oldehove waarschijnlijk wel
...
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garagequote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
...
Ook nog bijna weg geblazen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garage![]()
Kwam uiteindelijk ergens bij een Gamma uit en toen heb ik hulp ingeschakeld
Nog wel ff door het centrum gelopen vandaag, mooi!
Heb je ook Twitter?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
...
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemen
Damn, de Gamma zit een aardig eindje buiten de binnenstadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garage![]()
Kwam uiteindelijk ergens bij een Gamma uit en toen heb ik hulp ingeschakeld
Nog wel ff door het centrum gelopen vandaag, mooi!
Pics van jullie samen!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemen
Van jullie ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]Wel enorm schattig en leuk enzo voor jullie
Is er (nog) nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van jullie samen!![]()
[..]
Van jullie ook!
Ja, vinden wij ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]Wel enorm schattig en leuk enzo voor jullie
Dat kennen we nog niet in Frieslandquote:
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Damn, de Gamma zit een aardig eindje buiten de binnenstad
Dat stuk waar Rocky woont, is wel mooi met die oude panden
Geen TomTomquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenEn op vreemd terrein ben ik niet echt een held achter het stuur meer
![]()
Binnenstad is idd erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |