quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
En dat zonden ze uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
IN YOUR FACE!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
quote:Army tried to cut off the street along side of museum from #Tahrir square with barbed wire. They were blocked by protesters #jan25 #egypt
Ja maar dat was hetzelfde stukje waarin zo vervolgens volop inzoomden op een anti-spandoek.quote:
huhquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef RvLaak het volgende:
Zei die gozer @ AJE nou dat vandaag de drukste dag op Tahrir was tot nu toe?
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
Ik ga mijn ogen een paar uur rust geven.
G;night all.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
Ik kan je duiken zeer aanraden btwquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik kan je duiken zeer aanraden btw
Mooie video.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Maak dan wel een fotoreportage hequote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doen
Als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maak dan wel een fotoreportage he
Gewoon meenemen naar een Egypte-achtige-Aruba... Wil ze binnen no-timequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halen
Een paar foto's van op/rond Tahrir hier posten is al afdoendequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef RvLaak het volgende:
Als ik het niet vergeet.
We hebben het (momenteel) gepland van 9-7 tot 20-7... Maw: help me denken tegen die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |