quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
gaan we dan in alle hoekjes en gaatjes speuren
Zoals ik het nu begrijp komt het voorlopig alleen in de gemeenschappelijke leefruimte.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
gaan we dan in alle hoekjes en gaatjes speuren
t gaat om het idee beste Eend.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef PC eend het volgende:
1 camera waarmee je zelf kan bepalen wat je wilt zien en dat kan dan met tienduizenden tegelijk (1,50 per uur)?
Ik zal wel te analoog zijn om dit te begrijpen
Max 24x ¤1,50,- (per uur toch?) Er vanuit gaande dat die camera maar aan één user tegelijk gekoppelt kan worden...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef PC eend het volgende:
Als het een beetje aanslaat verdienen ze er zo een paar ton per dag mee.
Geen slecht idee
Als ze slim zijn gebruiken ze een camera die 360 graden tegelijkertijd kan filmen. Met behulp van software kun je dan simuleren dat een persoon denkt dat hij de controle over een cam heeft, terwijl hij in feite gewoon delen van de 360 graden feed-in aan het scannen is.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max 24x ¤1,50,- per dag toch? Er vanuit gaande dat die camera maar aan één user tegelijk gekoppelt kan worden...
Lijkt me ook dat ze voor zo'n constructie kiezen. Anders moet er geld bij.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef MASD het volgende:
Als ze slim zijn gebruiken ze een camera die 360 graden tegelijkertijd kan filmen. Met behulp van software kun je dan simuleren dat een persoon denkt dat hij de controle over een cam heeft, terwijl hij in feite gewoon delen van de 360 graden feed-in aan het scannen is.
De mensen die dit soort dingen kijken hebben dat toch niet door.
Maar waarom zou je daar vanuit gaan als die vogel zit te vertellen dat het met tienduizenden tegelijk kan?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max 24x ¤1,50,- (per uur toch?) Er vanuit gaande dat die camera maar aan één user tegelijk gekoppelt kan worden...
Omdat in "die Vogel" zijn scenario je onmogelijk voor ¤1.50,- per uur de camera tot je beschikking krijgt, maar je een uur lang uitsnede huurt van al eerder opgenomen beelden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daar vanuit gaan als die vogel zit te vertellen dat het met tienduizenden tegelijk kan?
Of het al dan niet realtime is gaan we binnenkort wel merken (ik vraag me ook af hoe het werkt met audio integratie).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat in "die Vogel" zijn scenario je onmogelijk voor ¤1.50,- per uur de camera tot je beschikking krijgt, maar je een uur lang uitsnede huurt van al eerder opgenomen beelden!
No problem, maar dan is wat je koopt voor ¤1,50,- per uur ook niet "eigen geschoten materiaal" dus ook niet realtime..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of het al dan niet realtime is gaan we binnenkort wel merken (ik vraag me ook af hoe het werkt met audio integratie).
Het kan iig met tienduizenden tegelijk, dus je eerder gemaakte rekensom klopt niet
10.000 tegelijk, is best veel. Plus dat je er voor moet betalen dus drempel is ook hoger.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benieuwd hoe ze dat gaan doen, kom je dan in een wachtrij te staan ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |