Ik niet, ik ben lief en onschuldigquote:
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believequote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben lief en onschuldig
Ja arme jij, ben je het al een beetje te boven jong?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit in de friendszone bij haar, dus opgesloten kan geen kant meer op
Ja ik weet niet hoe dat komt, dat zeggen er meer. Geheel onterecht, uiteraard.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believe
Je gaat vooruitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believe
quote:
Ik denk dat je foto's in je FoBo zeggen dat je wil in bent voor wild partysquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat komt, dat zeggen er meer. Geheel onterecht, uiteraard.
Really?quote:
quote:
Er zit niet één party foto tussen...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je foto's in je FoBo zeggen dat je wil in bent voor wild partys
[..]
Really?
Ik heb nog nooit wat geprobeer bij haar, weet je datquote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als ze jou van zich af weet te houden, redt ze zich wel.
Ik weet beterquote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben lief en onschuldig
Nee, ik ga mezelf zo in slaap huilenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja arme jij, ben je het al een beetje te boven jong?
Ging om zijn postgedragquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik kom goed weg wil je zeggen?
Ah dat scheelt al weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging om zijn postgedragniets met jou te maken
Dat was 1) niet de vraag en 2) een middelmatige afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit niet één party foto tussen...
Schatje, ik heb connectiesquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jij hebt mij nog nooit iets zien doen wat lief en/of onschuldig zijn tegenspreekt
Ik heb lang volgehouden dat ik lief, schattig en onschuldig was.. maar niemand die dat laatste geloofdequote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jij hebt mij nog nooit iets zien doen wat lief en/of onschuldig zijn tegenspreekt
Stokerdquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was 1) niet de vraag en 2) een middelmatige afleidingsmanoeuvre
Dus spill it
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb lang volgehouden dat ik lief, schattig en onschuldig was.. maar niemand die dat laatste geloofde
Ik weet het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?
Je straalt het uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?
jij blijkbaar ook, al heb ik je volgens mij nog nooit ontmoet ...quote:
Vroeger was ik niet lief?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging om zijn postgedragniets met jou te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |