verhuizing of nieuw internet aboquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nu ga je zeker snel naar je vaders computer of op je mobiel
Maar wel logisch nadenken. AP is niet honkeytonk, gewoon niet. En die kloonscan is lang lang geleden al gedaan. En ze kunnen hem nog twintig keer doen, maar zelfs de eenentwintigste keer zal er niks uit komen. Waarom? OMDAT HT NIET AP IS!quote:
Ik laat zo een paar foto's zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
verhuizing of nieuw internet abo
is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom maar, ik start de laptop op, en ben over 5 minuten op TinyChat.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wel logisch nadenken. AP is niet honkeytonk, gewoon niet. En die kloonscan is lang lang geleden al gedaan. En ze kunnen hem nog twintig keer doen, maar zelfs de eenentwintigste keer zal er niks uit komen. Waarom? OMDAT HT NIET AP IS!
Dus move on, en ga leuk ontopic ofzo.
Kloonscan is al gedaanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik laat zo een paar foto's zien.
Graag je ONZ bekkie erbuiten houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wel logisch nadenken. AP is niet honkeytonk, gewoon niet. En die kloonscan is lang lang geleden al gedaan. En ze kunnen hem nog twintig keer doen, maar zelfs de eenentwintigste keer zal er niks uit komen. Waarom? OMDAT HT NIET AP IS!
Lekker rebelsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe dat lekker zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Graag je ONZ bekkie erbuiten houden
Hij gaat al op TCquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]Ja die kunnen niet van internet afkomen
ok okquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik laat zo een paar foto's zien.
Ga toch weg met je onzin.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kloonscan is al gedaan
En buiten dat. Iedereen heeft AP gezien in z'n achterlijke filmpjes en HT lijkt daar totaal niet op
Link?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom maar, ik start de laptop op, en ben over 5 minuten op TinyChat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |