Ben je autist, dan was ik hetquote:
Ja iid ik heb ook mijn cv niet meer online staan. Daar werd ik gek vanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook niet. Ik ben bezweken vanwege de SPAM mail.
Af en toe een babbeltje met oude collega's, dat is leuk. Maar nog leuker vind ik het om te kijken wie je profiel heeft zitten begluren.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je autist, dan was ik het![]()
Nah ik zit ook op linkedin maar ik doe er geen ruk mee
Handig voor networking. Als je werk zoekt bvquote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
Wat is nu weer Linkedin.
Ben de hele dag bezig geweest met Facebook en Twitter.
Alles liep fout, wachtwoorden veranderen, dan moest in weer inlogcodes veranderen
voor Live of de dingen gingen weer naar mijn email, waar ik niet in kan komen.
Wel, op dit moment is het gewoon een rommeltje , ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan.
Paar weekies gratis spanje en ik breng je alle skills bijquote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
Wat is nu weer Linkedin.
Ben de hele dag bezig geweest met Facebook en Twitter.
Alles liep fout, wachtwoorden veranderen, dan moest in weer inlogcodes veranderen
voor Live of de dingen gingen weer naar mijn email, waar ik niet in kan komen.
Wel, op dit moment is het gewoon een rommeltje , ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan.
Ha!!! dat zei ik hier ook alquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
Heb je per ongeluk je hele mailbestand uitgenodigd?
Zat jij er ook bijquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
No way, vanaf morgen ga je weer een bijdrage leveren aan 's lands economiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar weekies gratis spanje en ik breng je alle skills bij
Nee. Maar ik weet dat die optie er is en zomaar op kan poppen.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Sta ik dus bij iedereen voor joker
Dat moet ik nog maar zien. Volgens de brief van UWV heb ik een ander werkcoach ????? Waar ik nooit meer wat van heb gehoord. Nu snap ik waarom. Dus ik ga eerst even tieren over de super slechte overdracht. En nadat die wolle sok nog zelf wat te melden heb ga ik de Albert Cuijp over voor verse vis ... SLAP !!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, vanaf morgen ga je weer een bijdrage leveren aan 's lands economie
Ben ik even blij dat ik er niks mee doequote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet dat die optie er is en zomaar op kan poppen.
Het is zinloos om tegen je coach te tieren, zij gaat er niet over, er wordt intern geschoven door haar baas, kan ze niets aan doenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Volgens de brief van UWV heb ik een ander werkcoach ????? Waar ik nooit meer wat van heb gehoord. Nu snap ik waarom. Dus ik ga eerst even tieren over de super slechte overdracht. En nadat die wolle sok nog zelf wat te melden heb ga ik de Albert Cuijp over voor verse vis ... SLAP !!!
Echt wel. Ik heb in december een desperate mail gestuurd. Ivm een opleiding die me beloofd was.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is zinloos om tegen je coach te tieren, zij gaat er niet over, er wordt intern geschoven door haar baas, kan ze niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |