SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Tot 10 uur dus, nog eventjes de gemiste uurtjes inhalen tot vriendin komt
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ross klinkt ook wel errggg zacht.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Had je beter "waar stadium wel een hardnekkige soa lijkt" kunnen doen. Die map is 90% van de keren de map die je speelt!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Als het een chille map was geweest zou het niet zo erg zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Had je beter "waar stadium wel een hardnekkige soa lijkt" kunnen doen. Die map is 90% van de keren de map die je speelt!
Maar kom op, die shit vanmiddag ging echt te ver!
Voor de outsiders:
We konden voten op:
-S&D op Stadium
-Domination op Stadium
-Random
Wij kozen voor random omdat die met AIDS geïnfesteerde map al de hele middag voorbij kwam, en wat kwam er uit?
Headquarters op STADIUM!
Treyarch verkacht ons, en het ergste is dat we het allemaal nog lekker vinden ook
Ik voel me zo.. zo gebruikt...
![]()
draai dan een beetje aan dat knopje, dan gaat ie zachterquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal aan de praat ben wil ik vaak ook gewoon alsmaar doorlullen.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
wel begrijpelijk, wie wil jou nou niet verkrachten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als het een chille map was geweest zou het niet zo erg zijn.
Maar kom op, die shit vanmiddag ging echt te ver!
Voor de outsiders:
We konden voten op:
-S&D op Stadium
-Domination op Stadium
-Random
Wij kozen voor random omdat die met AIDS geïnfesteerde map al de hele middag voorbij kwam, en wat kwam er uit?
Headquarters op STADIUM!
Treyarch verkacht ons, en het ergste is dat we het allemaal nog lekker vinden ook
Ik voel me zo.. zo gebruikt...
no homo.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je zegt wel no homo, maar stiekem wil je m wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wel begrijpelijk, wie wil jou nou niet verkrachten?
no homo.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Stiekem? Dat zeg ik toch daarboven al.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zegt wel no homo, maar stiekem wil je m wel.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Heel de avond lekker connection interrupted jonge!
edit: kom ik in een match is het 3 tegen 6 en er kwam gewoon niemand bij ons. wtf treyarch
[ Bericht 50% gewijzigd door Rijstkoker op 06-02-2011 19:10:59 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Jezus wat is Black Ops (PS3) de laatste dagen ontiegelijk sloom. Combat record laden: 1 minuut, een potje zoeken: 2 minuten, Leaderboards laden: 1 minuut en ga zo maar door. Zijn de servers nu nog slechter geworden, echt ongelooflijk wat een tyfus kwaliteit dit spel heeft online vergeleken met MW2 (qua servers heh)!
Nog even en ik breek dat cd'tje in duizenden stukjes want ik word hier echt helemaal gek van....![]()
825198 mensen online op PSN, zoveel heb ik nog nooit tegelijk gezien.rice rice baby tututututedudududum![]()
Heerlijk zeg, dat Nuketown 24/7! Mooi potje demolition gedaan net, score 89-30 ofzo, had 11 personal bests geloof ik. Is dit tijdelijk of blijvend?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nuketown 24/7? Waar dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heerlijk zeg, dat Nuketown 24/7! Mooi potje demolition gedaan net, score 89-30 ofzo, had 11 personal bests geloof ik. Is dit tijdelijk of blijvend?All good things are wild and free.![]()
Speel inderdaad op PS3, weet niet of het alleen daarvoor is.
Staat in ieder geval bij 'Core', en dan onderaan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: