abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92419284
Het zit zo.
Ik was leuk aardappels aan t koken maar was een beetje afgeleid en heb na afloop de pan op de zak met aardappelen gezet. Gevolg: het plastic van de zak is vastgesmolten aan de onderkant van mijn pan! :{
Iemand een idee hoe ik dat ervan af krijg? Een deel heb ik los kunnen trekken maar een deel ook niet.
zelfde als diginoob
pi_92419550
Verwarmen en af schrapen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:13:58 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_92419766
Zoveel mogelijk afschrapen, niet al te rigoreus om schade aan je pan te voorkomen.
Daarna de pan gebruiken, de plastic-resten verkolen, en zijn dan makkelijk verder te verwijderen zonder met de zwaar gereedschap aan de slag te moeten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_92487270
Ik denk....keukenpapier op het plastic en dan rustig verwarmen. bijvoorbeeld op een afstand boven het gasfornuis, tenminste als je een gasfornuis hebt, anders een kaars. Geheel is natuurlijk wel op eigen risico en voorzichtigheid (ivb met hitte) is geboden, maar zo zou ik het wel doen.
pi_92513196
Dat keukenpapier van je fikt af, als je mazzel hebt een paar brandwonden achterlatend, en dan?

Ik zou een teiltje heet water nemen, het geheel erin dompelen tot het plastic weer zacht wordt en dan eraf schrapen.
pi_92515568
Gewoon affikken, wel afzuiging aan en evt deur/raam open aangezien het best stinkt :p
pi_92517793
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef citywok het volgende:
Dat keukenpapier van je fikt af, als je mazzel hebt een paar brandwonden achterlatend, en dan?

klein detail idd vergeten te melden....de pan moet je natuurlijk wel omgekeerd verwarmen dus op een afstand aan de binnenkant verwarmen.
pi_92518076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Phanom het volgende:

[..]

klein detail idd vergeten te melden....de pan moet je natuurlijk wel omgekeerd verwarmen dus op een afstand aan de binnenkant verwarmen.
Fijn als het een antiaanbaklaag heeft :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:41:07 #9
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_92518521
Je hebt alleen een strijkijzer en een theedoek nodig. :P Strijkijzer op max, theedoek op de pan, en dan met de hete strijkbout over de theedoek gaan. :) Op eigen risico. :)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')