Ik wil het ook best doen, maar ik kan (nog) geen toezeggingen doen over tijden dat ik er ben en kan draaien.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
voor hardcore zal ik dus zelf moeten draaien ?
Knappe ouwe manquote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
De beste man stond open op Wikipedia, ik denk, doen.
[ afbeelding ]
Hij heeft een vlek op zijn hoofdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
De beste man stond open op Wikipedia, ik denk, doen.
[ afbeelding ]
ik heb het over neophyte ft tha playah - trasher bijvoorbeeld.. ik denk niet dat zoiets langskomt ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil het ook best doen, maar ik kan (nog) geen toezeggingen doen over tijden dat ik er ben en kan draaien.
En trouwens, als Eggs zijn gang kan gaan, staat je een leuke avond te wachten vandaag.
Bij hem kan dat zomaar gebeuren. Bij mij ook trouwens.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb het over neophyte ft tha playah - trasher bijvoorbeeld.. ik denk niet dat zoiets langskomt ?
of tödesvogel..
ooohh dan laat ik het aan hem overquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij hem kan dat zomaar gebeuren. Bij mij ook trouwens.
nee echt loesje is een typisch geval van het werkt dus we doen het nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keerquote:
mooi hequote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Onufriev het volgende:
WTF, als ik naar buiten kijk (nadat ik de gordijnen open doe), is het helemaal rood buiten
Het lijkt hier meer op je UI.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Onufriev het volgende:
WTF, als ik naar buiten kijk (nadat ik de gordijnen open doe), is het helemaal rood buiten
sadquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Nitrouz het volgende:
Check mijn versiertrucs werken op deze chick
Fotoboek van ItsSavannahx3
quote:
hij gaat ons irriteren met zijn nietmodschapquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef dragems het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je nu alleen maar hier rond hangen?
daar ga je eht mee redden iddquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Nitrouz het volgende:
Check mijn versiertrucs werken op deze chick
Fotoboek van ItsSavannahx3
Neuh, af en toe kijk ik hier eventjes .... meer niet. Ik heb niet zo'n behoefte aan een verkapte msn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef dragems het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je nu alleen maar hier rond hangen?
CPU op 100% zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef -Datdus- het volgende:
Lol vdj laad maar d ehelft van mn liedjes das kut.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, af en toe kijk ik hier eventjes .... meer niet. Ik heb niet zo'n behoefte aan een verkapte msn.
Staan ze in de goede map?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef -Datdus- het volgende:
Lol vdj laad maar d ehelft van mn liedjes das kut.
Ik vind het eeuwig zonde dat je niet meer blauw bent!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, af en toe kijk ik hier eventjes .... meer niet. Ik heb niet zo'n behoefte aan een verkapte msn.
QFT!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het eeuwig zonde dat je niet meer blauw bent!
Je was en blijft ook nog eens mijn favoriete mod!
Zo'n rood roze?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef Popje-popje het volgende:
Mooie lucht hier![]()
![]()
Muziek is ook tof.
Is er ook een topic over dit verlies?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het eeuwig zonde dat je niet meer blauw bent!
Je was en blijft ook nog eens mijn favoriete mod!
Waarom moet je me laten hangen, ik wil roken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef -Datdus- het volgende:
Hierna hardstyle omdat ik dat mooi vind.
Wat vinden jullie van deze?quote:Op 06-02-2011 17:44 schreef Nitrouz
[[url=http://i.fok.nl/userpics/329020/firework.jpg]afbeelding[/url]]
Leuk dat je afbeelding firework heet, het ziet er inderdaad uit alsof er een vuurpijl in je gezicht is ontploft.![]()
Die is hier ook. Very nice indeedquote:
Echt wel, maar ook zo snel echt binnen een paar minuten van normaal naar deze kleurquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is hier ook. Very nice indeed
Je moest eens weten waar ik zin in hebquote:
Vertel eens..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik zin in heb
Wanneer kan ik jou inplannen?quote:
Iets met seksquote:
Het is al te lang geledenquote:
Kunnen ze mooi uitpuffen van mijn uurtjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
Iets minder dan een uurtje en dan is er 2 uur lang niets anders dan lekkere reggae muziek
Datdus.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef mash_ het volgende:
Wie heeft de website gemaakt van onzin radio> want die was eerst in joomla. Heb hulp nodig![]()
Heuh? Wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bel Eszje dan, dat ie langs moet komen
zulke dingen moet je niet afspreken, die moeten spontaan ontstaan man!quote:
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef mash_ het volgende:
Vraagje aan de mensen die wat van website enzo weten.
Ik heb een website. en 2 verschillende domein namen gekocht. Nu wil ik heel de website kopieeren. deze onder een subdomein gooien. En dan dat anderen domein aan dat subdomein koppelen zodat je niet merkt dat je eigenlijk in een subdomein zit. Kan dit?
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bel Eszje dan, dat ie langs moet komen
Dat zei ik dus letterlijk tegen mn scherm, toen zag ik dat jij dat al had gepost dus maar niet gedaanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
U heeft het volgende besteld:
1x [Schotels] Spare-ribs, patat, knoflooksaus ¤12,00 Bezorging: ¤1,00 Totale prijs: ¤13,00
fuckquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
1x [Schotels] Spare-ribs, patat, knoflooksaus ¤12,00 Bezorging: ¤1,00 Totale prijs: ¤13,00
Over zoiets zit ik nu ook te denken opzichquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Dat zei ik dus letterlijk tegen mn scherm, toen zag ik dat jij dat al had gepost dus maar niet gedaan
dus je gaat honger lijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hou eens op over eten jullie.
Ik heb honger en ben vergeten om eten te kopen toen ik in de winkel was vanochtend
Bestanden kopieren, en database exporteren. Niet meer en niet minderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan je makkelijk een joomla site kopieeren?
In Emm'n binn de winkels nie op'n op zondag'n ofnie dangquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hou eens op over eten jullie.
Ik heb honger en ben vergeten om eten te kopen toen ik in de winkel was vanochtend
whehequote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
In Emm'n binn de winkels nie op'n op zondag'n ofnie dang
Doe ik alquote:
Say whut?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
In Emm'n binn de winkels nie op'n op zondag'n ofnie dang
exporteren en dan anderen naam geven en dat dan veranderen in de config? dan ga ik dat zo ff proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bestanden kopieren, en database exporteren. Niet meer en niet minder
Neuh, importeren op de nieuwe locatie.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
exporteren en dan anderen naam geven en dat dan veranderen in de config? dan ga ik dat zo ff proberen
Volgens mij lukt het alquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, importeren op de nieuwe locatie.
Whaha echt welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bak er niks van zonder mijn maatjuh
Mij natuurlijkquote:
We zijn de 700 topics over en we zijn van plan te gaan klagen voor een subforum van Onzin Radioquote:
Paint it black, Rolling stones ?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geen idee meer waar ik dit van ken maar het is geniaal
Ja ook. Maar dit nummer zoals ie nu wordt gedraaid ken ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paint it black, Rolling stones ?
Paint it black, 3 Steps Aheadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ook. Maar dit nummer zoals ie nu wordt gedraaid ken ik ook
Dat is zeker waar !quote:
Wanneer gaan jullie weer een show doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat is zeker waar !en koelkst ook natuurlijk
Over 2 weekjes Koelkast en darcli marathonquote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie weer een show doen?![]()
Wanneer ga jij een soloshow doen?
Dat is relatiefquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedesmorgenswat een mooien muzak
![]()
Knettuhhhhrrrrrquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ben toch maar gaan slapenquote:
dus jij bent weer nachtvlindertje straksquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben toch maar gaan slapenvan kwart voor elf tot 6uur
![]()
![]()
Jammer, tijd voor een nieuwe dusquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
Mic doet het niet, ben de hele middag al aan het klooien![]()
Ding is een jaar of 9 oud
neeej moet morgenvroeg om 20 voor 9 naar de tandarts.. dus word niet later dan max 12 uurquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dus jij bent weer nachtvlindertje straks
ik zit om 7:50 alweer op de fiets, wanneer ben ik eens het 1e uur vrij?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeej moet morgenvroeg om 20 voor 9 naar de tandarts.. dus word niet later dan max 12 uur
Je zal maar de eerste 3 uur vrij hebben, 2 uur les hebben en daarna vrij zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zit om 7:50 alweer op de fiets, wanneer ben ik eens het 1e uur vrij?
Ik ben solo niet om aan te horenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie weer een show doen?![]()
Wanneer ga jij een soloshow doen?
die is besteld en moet als het goed is morgen arriverenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, tijd voor een nieuwe dus
wanneer draai je weerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
die is besteld en moet als het goed is morgen arriveren
Hey knetterquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Dat gaan wij wel beoordelenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik ben solo niet om aan te horen
Okay dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
die is besteld en moet als het goed is morgen arriveren
nee maar zou je dat willen doenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan.
Al ingepland voor volgende week?
Is dat zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik ben solo niet om aan te horen
Okay!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Viro het volgende:
[..]
nee maar zou je dat willen doenZelfde dag en tijd
ahwquote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is dat zo?
aaah valt vast wel mee
Topquote:
Echt ik zit hier in een dikke trip down memorylanequote:
doe ik straks of morgen evenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top![]()
Doe je ook nog even mn pm beantwoorden schat
Geweldig!!quote:
Naakte vrouwen?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig!!
Wat kan ik verwachten tijdens je show?
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeden muzak. Lol krijg het gevoel alsof het zaterdag nacht is
Die zie ik al zo vaakquote:
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Dit is toch over 5 minuten wel afgelopen hè?
Alleen ben ik nu niet aan de rode wodka 7 up..... en zijn er meer mensen aanwezigquote:
Nee, duurt nog de hele avond.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Dit is toch over 5 minuten wel afgelopen hè?
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan ik een keer langskomen?
Dan gaan we samen kijken
Komt omdat dit ONZ-Radio isquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk vind ik dit echt baggermuziek, maar stiekem zit ik toch te hoppen op m'n stoeltje
Geniale post.. voegt echt wat toequote:
Swompiequote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
Hallo mensen !![]()
Ik heb het echt te druk gehad om hier nog langs te komen
Wat zie ik nu, is SWJ geen modje meer_____!!! Dus kunnen we alsnog een beetje onze gang gaan hier in deze reeks
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
Hallo mensen !![]()
Wat zie ik nu, is SWJ geen modje meer_____!!! Dus kunnen we alsnog een beetje onze gang gaan hier in deze reeks
![]()
Nee. Geen gebagger!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
Hallo mensen !![]()
![]()
Waarom weet ik dat niet?!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
Hallo mensen !![]()
![]()
Welkom terugquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
Hallo mensen !![]()
![]()
Als je een blik in ONZ zou werpen zou je zien dat ongeveer de helft van de topics erover gaanquote:
Juahh, ging gelijk op zoek naar [ONZ Radio]quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je een blik in ONZ zou werpen zou je zien dat ongeveer de helft van de topics erover gaan
Ik heb er 1quote:
Neequote:
Voor een keertje best lekker.quote:
jij gaat ook veuls te laat slapenquote:
kwart over tienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jij gaat ook veuls te laat slapen![]()
![]()
We gaan hem idd ff afmaken, ik ben aan zet als het goed isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor een keertje best lekker.
Oh trouwens, iedereen is laaiend enthousiast over onze multimix, hij moet af (totaal moet hij 1 uur duren) dus wanneer gaan we verder? Ik schat nog 3 delen dan is ie af en jij bent.
De mixquote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor een keertje best lekker.
Oh trouwens, iedereen is laaiend enthousiast over onze multimix, hij moet af (totaal moet hij 1 uur duren) dus wanneer gaan we verder? Ik schat nog 3 delen dan is ie af en jij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |