Dj Bike komt met een nummer tegen nazi`s.
Het nummer met de tekst "Fuck you Nazi`s" Zal uitkomen op het Digital boy(D-Boy) Label.
Het zal me niks verbazen als die hersenlozen zelfs daarop gaan springen
In Zaandam waren ze tenminste streng met controleren, ook als je al binnen bent... jammer dat het daar nu dicht is.
Ik zeg zo tegen hem: "Shitler heeft Nederland OOK kapot gemaakt voor de Nederlanders!"
Toen keek ie alsof hij in zijn broek had gescheten!
Dom & Hersenloos!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 09-06-2002 18:12]
quote:Damn!
Op zondag 09 juni 2002 18:11 schreef GeaK het volgende:
Nou ok wordt gek van de nazi skins bij ska concerten.
en bij sommige punk bands. Met name street, garage en beton punk. Ze kunnen niet dansen en lopen maar beetje mensen te slaan die dansen. En als ze niet dat doen lopen ze gewoon bezoekers lastig te vallen. Echt heel vervelend.
Ik dacht alleen "wij" last hadden van deze randdebielen, maar schijnbaar komen ze in meerdere stromingen de mensen vervelen!
quote:Inderdaad.. want Neophyte heeft er niks mee te maken... als je dan op share proggies kijkt zoals AG etc zie je dat er hel veel mensen zijn die Sieg Heil hebben en het nog een vette nummer vinden ook
Op zondag 09 juni 2002 18:12 schreef Trance4Ever het volgende:
en diegenen die het nummer 'sieg heil' onder de naam van Neophyte op hte Net heeft geplaatst, may be burn in hell!
quote:Niet iedere skinhead = nazi...
Op zondag 09 juni 2002 18:11 schreef GeaK het volgende:
Nou ok wordt gek van de nazi skins bij ska concerten.
en bij sommige punk bands. Met name street, garage en beton punk. Ze kunnen niet dansen en lopen maar beetje mensen te slaan die dansen. En als ze niet dat doen lopen ze gewoon bezoekers lastig te vallen. Echt heel vervelend.
quote:Met deze opmerking laat jij zien dat jij meer in de buurt van de intelligentie van een Nazi komt, dan de Hardcore-liefhebbers!
Op zondag 09 juni 2002 18:13 schreef Solomon het volgende:
Nazi's, dom en hersenloos, net zoals de rest van de mensen die naar hardcore luisteren
quote:Nou ik vind de rest die geen nazi is niet hersenloos.
Nazi's, dom en hersenloos, net zoals de rest van de mensen die naar hardcore luisteren
edit : heel vaag nederlands
[Dit bericht is gewijzigd door GeaK op 09-06-2002 18:21]
quote:Ook bij Punk muziek is dit een probleem.
Op zondag 09 juni 2002 18:04 schreef Summoner het volgende:
Het is niet alleen in de gabberhouse scene, maar ook erg in de Black Metal scene. Allemaal van die schijt nazi's die de muziekstroming een slechte naam geven.
quote:Daarom heb ik het hier ook bewust over "Nazi's".
Op zondag 09 juni 2002 18:14 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Niet iedere skinhead = nazi...
Een Skinhead is iemand die naar Ska luistert, maar iedereen denk dan meteen aan een racist!
quote:
quote:De Nazi skins hebben volgens mij niet echt een specifieke voorkeuren wat betreft muziek. Ze komen gewoon om de boel te verzieken.
Op zondag 09 juni 2002 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Damn!
Ik dacht alleen "wij" last hadden van deze randdebielen, maar schijnbaar komen ze in meerdere stromingen de mensen vervelen!
quote:Kunnen die Nasiballen niet met z'n alle in Deutschland gaan wonen.
Op zondag 09 juni 2002 18:17 schreef GeaK het volgende:[..]
De Nazi skins hebben volgens mij niet echt een specifieke voorkeuren wat betreft muziek. Ze komen gewoon om de boel te verzieken.
Dan is Nederland meteen een stuk minder vol!
quote:Zeg ook duidelijk nazi skins
Op zondag 09 juni 2002 18:14 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Niet iedere skinhead = nazi...
quote:net zoals je moeder, dat die zo'n mongolenkind als jouw op de wereld heeft gezet, en dan ook nog laten leven!
Speciaal voor mensen als jou moet er eigenlijk ook nog abortie na de geboorte mogen plaatsvinden (of vervroegde euthenasie
(voor je moeder trouwens ook, stel dat ze nog zo'n randdebiel als jij uitschijt).
Een paar andere gabbers dachten blijkbaar hetzelfde want ze begonnen meteen op hem in te rammen... normaal ben ik niet zo'n voorstander van geweld maar voor deze ene keer was ik het ermee eens.
Kut nazi's
quote:True... Ik ken ze wel... Er zitten altijd wel één of twee 'rotte appels' in het publiek. Nix aan te doen... (Behalve misschien eens een flinke dreun uitdelen in de pit
Op zondag 09 juni 2002 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Daarom heb ik het hier ook bewust over "Nazi's".
Een Skinhead is iemand die naar Ska luistert, maar iedereen denk dan meteen aan een racist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |