Beenhaar bij mannen acceptabel?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Dat snap ik dan ook niet.
Nah, ik hou het gewoon netjes bij, ik verwacht van een vrouw niks meer dan bij mezelf. Het zit em alleen ook in de haarkleur en dikte etc. Zwarte dikke haren vallen nu eenmaal meer en vervelender op dan zachte blondequote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
wij zijn mannen. een man die alles weg scheert is homo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
guiltyquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Ja, vastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegen![]()
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehadquote:
mn beenhaar ga ik dus niet scherenquote:
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.quote:
Daar gaat het al misquote:
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheren niet nee, bijtrimmen alleen
Checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehad
Zit je nog in Hanoi? Wat is je volgende stop?
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen datenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?
Daarvoor zijn de hars strips uitgevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef dawg het volgende:
als je als man behaard bent en je scheert je oksels en bij je pik alles weg ziet er dat nogal raar uit. no-go dus.
Punt gemaakt dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen daten![]()
Goeie uitvalsbasis dus. Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.
Dan weer terug naar hanoi op de 10e. De 10e ben ik hier en de 11e ga ik mijn verjaardag hier vieren. De 12e kater en ben ik dus ook hier. Ik denk dus de 13e weer verder reizen naar Hue.
Lange tijd in Hanoi met trips naar Sapa en Ha long bay dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |