Mn moeders auto ruikt echt compleet naar haar luchtjequote:
Dat zijn details die er niet toe doenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weer
checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch wel minimaal 1 keer per week hoor
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjequote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn details die er niet toe doen
Goedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
Accepteer je dat ook van een vrouw?quote:
Van jou kan ik het hebben, want als jijquote:
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet hequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want als jijdoet bedoel je eigenlijk
, nietwaar grumpy
![]()
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Val ik ook in die categorie?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.![]()
Iedereen is lief, leuk en aadig. Hier tenminste. Op fok zijn er natuurlijk vooral niet nadenkende zwakzinnige met kras neigingen.
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Ik juist wel, 1 keer per week is voldoendequote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Hoeveel mm zijn stoppels maximaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.
Daarbij heb ik geen stoppels omdat t daar heel zacht en blond is(ook de enige plek, maar goed
)
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleidquote:
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaal
Waar heb ik dát aan verdiend?quote:
Kraag of boord?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Nogal wiedes, het gaat om geschoren lichaamsdelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Dat snap ik dan ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |