Stormen doet t allang niet meer, 't waait alleen nog flinkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
t stormen mag wel eens ophoudenben genoeg gewiegd
Je weet zeker dat je mannelijk bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit er aan te denken om naar de huishoudbeurs te gaan![]()
Single moeders opsporen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jij ouwe souteneur! Je weet wel waar je je kippetjes bijelkaar kan sprokkelen hè.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Je zit 70km verderop, t verschil tussen storm en harde wind is de snelheid van die wind, nu is het zo dat de flat pas beweegt bij windsnelheden die storm genoemd dienen te worden. Dus het stormt niet volgens jou?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stormen doet t allang niet meer, 't waait alleen nog flink
jij denkt: easy score?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaar dat ik er naartoe gaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je mannelijk bent?
Ga je mee?quote:
quote:
jij en J-k en morgen allemaal berichten dat lokaal de huishoud beurs uitgestorven was op enkele jongere mannen naquote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er naartoe ga
[..]
Ga je mee?
Van de week liepen huisgenoten te klagen dat de flat bewoog, en toen voelde jij het niet, terwijl het toen wel stormde..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit 70km verderop, t verschil tussen storm en harde wind is de snelheid van die wind, nu is het zo dat de flat pas beweegt bij windsnelheden die storm genoemd dienen te worden. Dus het stormt niet volgens jou?
Nogmaals, heel knap dat jij weet hoe hard t hier nu waaitquote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de week liepen huisgenoten te klagen dat de flat bewoog, en toen voelde jij het niet, terwijl het toen wel stormde..
Neequote:
om iets te postenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je eigen brievenbus? Of om te posten?
Hehequote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij en J-k en morgen allemaal berichten dat lokaal de huishoud beurs uitgestorven was op enkele jongere mannen na
Jammer hoorquote:
Volgens 't KNMI waait het hier harder dan daar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogmaals, heel knap dat jij weet hoe hard t hier nu waaitwil je me in vervolg altijd op de hoogte houden van het weer hier bij mij in de buurt, want ik ben zelf niet in staat om dit in te schatten
Nog bedankt voor je berichtje donderdagquote:
jaquote:
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens 't KNMI waait het hier harder dan daar.
http://www.knmi.nl/actueel/index.html
Hang een windmeter op je balkon opquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.
YW!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je berichtje donderdag
Zwoele blik opzetten, strak in de ogen kijken en der van de bank laten glijden van geilheid.. dan krijg je ze zo tegen je aan gedrukt.quote:
Je wilt perse je gelijk hebben he? Goed, bij deze.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.
voor die paar weken?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hang een windmeter op je balkon op
Hmm, maar ik zit alleen, dus ik kan die blik wel tegen de muur geven, maar dat werkt nietquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
YW!vind t nog steeds super voor je. al aan het klussen geweest?
[..]
Zwoele blik opzetten, strak in de ogen kijken en der van de bank laten glijden van geilheid.. dan krijg je ze zo tegen je aan gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |