quote:
Zelfde kleur?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is nu ook paars
[..]
Die krijgen ook nog een lik verf hoor
Vingerfortquote:
Denk het nietquote:
Dan adviseer ik witquote:
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.quote:
Je gaat eindelijk eens naar een meeting?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.
Net zoals bij alle andere meetings hangt dat vooral af van de anderen die komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Je gaat eindelijk eens naar een meeting?
Dit wordt er zeker 1 jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.
Nou, wat is eisenpakket?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals bij alle andere meetings hangt dat vooral af van de anderen die komen.
Ik lijk wel allergisch voor witquote:
Arme burenquote:
Zonder wit geen kleurquote:
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.quote:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Regelmatig ben jij die 'iets'.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel iets
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arme buren
Of nodig je die ook uit?
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doenquote:
Dat lijk je nu ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Alleenstaand?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Owh, wit houden dus. Zowel deuren als posten. En losgaan met kleur op de murenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Ik bedoel maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |