abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 14:23:43 #1
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92410176
Omdat de gebruiksaanwijzing alleen in het deens, zweeds, fins etc. beschikbaar is kan ik niet lezen hoe ik het moet gebruiken. Ik heb een vlek in een kledingstuk. Kan ik het inweken, of moet ik het wassen met de gewone was?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:29:08 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92410408
Haha, probeer dat raadsel maar eens op te lossen, bitch.
Begin eerst maar eens met kleine deelvragen over de omgeving te stellen.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_92410504
Vanish Oxi Action Poeder

Wassen met krachtige Vanish Oxi Action Poeder verwijdert vlekken doeltreffend. Een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder gaat eenvoudig.

Bijvoorbeeld donkere vlekken, die doorgaans lastig te verwijderen zijn bij een wasbeurt, verdwijnen na het wassen met Vanish Oxi Action Poeder zonder problemen.

Vlekken die niet of minder opvallen zijn verleden tijd na een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder.

Een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder pakt vlekken aan. Zelfs de meest hardnekkige vlekken verdwijnen na een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poedert als sneeuw voor de zon!

Besparen

Je kunt ook energie besparen, want wassen met Vanish Oxi Action werkt al bij lage temperaturen. Energiebesparing en kosten besparen door de krachtige werking met een wasbeurt van Vanish Oxi Action Poeder.

Op lage temperatuur wassen betekent besparing van energie. Met Vanish Oxi Action Poeder kan iedereen kleding schoon wassen.

Je bespaart ook omdat je geen kostbare oplossingen hoeft te zoeken; een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder is voldoende. Wassen met Vanish Oxi Action Poeder zorgt dat hardnekkige vlekken verdwijnen. Je hebt een vlekkeloze wasbeurt.

Witte en gekleurde kleding wassen
Voor wassen van kleding met hardnekkige, ingedroogde en donkere vlekken is 1 lepel (60 g) Vanish Oxi Action Poeder ideaal. Voor gewone vlekken volstaat een wasbeurt met toevoeging van halve lepel (30 g) Vanish Oxi Action Poeder

Inweken(voor moeilijke, ingedroogde of donkere vlekken)
Los 1 dosis Vanish Oxi Action Poeder volledig op in 4 liter warm water (maximaal 40°C). Voor kleding met gewone vlekken volstaat een halve dosis Vanish Oxi Action Poeder.
•Gekleurde kleding maximaal 1 uur inweken.
•Witte kleding maximaal 6 uur inweken.

Vervolgens wassen in de machine of goed uitwassen met de hand. Voor het beste effect bij moeilijke vlekken: wrijf Vanish Oxi Action Poeder even over de vlek voor het wassen of spoelen.

Niet gebruiken op wol, zijde, leer, suède of behandelde oppervlakten (hout, metaal, enz.).
  zondag 6 februari 2011 @ 14:33:39 #4
175345 windsurfer_1970
no wind... no fun!
pi_92410612
De site van Oxi zegt het volgende:

FAQ

Hoe Vanish gebruiken?
Er staan duidelijke gebruiksaanwijzingen op alle Vanish-producten.

LOL, FAIL.
'summer is a state of mind'
  zondag 6 februari 2011 @ 14:33:49 #5
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92410619
quote:
14s.gif
Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Aneurysma het volgende:
Haha, probeer dat raadsel maar eens op te lossen, bitch.
Begin eerst maar eens met kleine deelvragen over de omgeving te stellen.
Is de vlek ontstaan bij een moord?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:34:17 #6
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92410637
quote:
1s.gif
Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef windsurfer_1970 het volgende:
De site van Oxi zegt het volgende:

FAQ

Hoe Vanish gebruiken?
Er staan duidelijke gebruiksaanwijzingen op alle Vanish-producten.

LOL, FAIL.
Daar kwam ik ook achter;) Dat klopt, alleen ik heb mijn bakje gekocht bij een dumpwinkel
  zondag 6 februari 2011 @ 14:34:30 #7
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_92410648
quote:
1s.gif
Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef exlurker het volgende:
Vanish Oxi Action Poeder

Wassen met krachtige Vanish Oxi Action Poeder verwijdert vlekken doeltreffend. Een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder gaat eenvoudig.

Bijvoorbeeld donkere vlekken, die doorgaans lastig te verwijderen zijn bij een wasbeurt, verdwijnen na het wassen met Vanish Oxi Action Poeder zonder problemen.

Vlekken die niet of minder opvallen zijn verleden tijd na een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder.

Een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder pakt vlekken aan. Zelfs de meest hardnekkige vlekken verdwijnen na een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poedert als sneeuw voor de zon!

Besparen

Je kunt ook energie besparen, want wassen met Vanish Oxi Action werkt al bij lage temperaturen. Energiebesparing en kosten besparen door de krachtige werking met een wasbeurt van Vanish Oxi Action Poeder.

Op lage temperatuur wassen betekent besparing van energie. Met Vanish Oxi Action Poeder kan iedereen kleding schoon wassen.

Je bespaart ook omdat je geen kostbare oplossingen hoeft te zoeken; een wasbeurt met Vanish Oxi Action Poeder is voldoende. Wassen met Vanish Oxi Action Poeder zorgt dat hardnekkige vlekken verdwijnen. Je hebt een vlekkeloze wasbeurt.

Witte en gekleurde kleding wassen
Voor wassen van kleding met hardnekkige, ingedroogde en donkere vlekken is 1 lepel (60 g) Vanish Oxi Action Poeder ideaal. Voor gewone vlekken volstaat een wasbeurt met toevoeging van halve lepel (30 g) Vanish Oxi Action Poeder

Inweken(voor moeilijke, ingedroogde of donkere vlekken)
Los 1 dosis Vanish Oxi Action Poeder volledig op in 4 liter warm water (maximaal 40°C). Voor kleding met gewone vlekken volstaat een halve dosis Vanish Oxi Action Poeder.
•Gekleurde kleding maximaal 1 uur inweken.
•Witte kleding maximaal 6 uur inweken.

Vervolgens wassen in de machine of goed uitwassen met de hand. Voor het beste effect bij moeilijke vlekken: wrijf Vanish Oxi Action Poeder even over de vlek voor het wassen of spoelen.

Niet gebruiken op wol, zijde, leer, suède of behandelde oppervlakten (hout, metaal, enz.).
Super dank je! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop