Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ben wel gestopt met roken en drinken, is zo ongezond allemaal weet je.En filet americain is ook maar troep eiks.
Ik ga bijna elk jaarquote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben er wel eens geweest op die Huishoudbeurs en ik ga het gewoon zeggen... het was best leukOveral nieuwe dingen snaaien en testen enzo
Het was toen (of altijd??) tegelijk met de 9 Maanden Beurs waar ik met destijds zwangere schoonzus heen ging. En zelfs de mannen - jawel, ze waren mee- vonden het leuker dan ze dachten, want ook alle nieuwe alcoholische drankjes mochten worden getest.
Kan je daar ook apart kaartje voor kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef tombolafan het volgende:
En het is altijd met de 9 maandenbeurs, die is een paar dagen tijdens de HHB
En alcohol is tegenwoordig in een apart gedeelte met alles bij elkaar
Nee, dan moet je gewoon een totaalkaartje en meteen doorlopen naar het proeflokaalquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je daar ook apart kaartje voor kopen?
Alsof je anders wel gegaan zou zijnquote:
kun je met een kaartje van de 9maandenbeurs ook naar dat proeflokaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gewoon een totaalkaartje en meteen doorlopen naar het proeflokaal
Geen ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je met een kaartje van de 9maandenbeurs ook naar dat proeflokaal?
heb hier zon kaartje liggen van t kruidvat voor donderdag 17 en vrijdag 18 febr
quote:
tis iig ook geldig voor de HHBquote:
Oh, dan wel, proeflokaal zit in de HHBquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Wie gaat er mee HHB meeten?![]()
Lijstje:
Loveless
Ing
Tombolafan
Greys
En Cat![]()
quote:
daarom ^^quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je daar ook apart kaartje voor kopen?
En waarom jij niet?quote:
Ask Catquote:
CAT!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!![]()
Sluit je GB en haar ongeboren spruit nu buiten?
Awww.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik zwanger was ben ik naar de Negenmaandenbeurs geweest. Maar ik was met een veel zwangerdere vriendin dus die kreeg alle aandacht en ik kreeg niksDus zij maar elke keer zeggen: "Maar zij is ook zwanger hoor!"
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dit was nog maar een eerste aanzet! Waarschijnlijk heeft GB niet hard genoeg tegengesparteld. Of zo.
Iedereen levend uit het autowrak gekomen?quote:
Wel kut!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
ehh, ja hoor, ik heb alleen nu een stijve nek
hou t wel in de gaten he!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
Laat je daar wel ff naar kijken dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga straks maar eens geimproviseerd eten maken met wat ik nog heb
Gehakt met uien en champignons en gorgonzola in croissantdeeg
Oh das balen, en schrikken ook zeker!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
we wilden het kleinpolderplein oprijden, maar moesten stoppen omdat we er niet tussen konden
de man in de auto achter ons keek opzij, en dacht dat we doorreden en gaf nog wat gas
de achterkant was in elkaar gedeukt, maar wonder boven wonder deden de achterlichten het nog dus we konden na het invullen van de papieren gewoon verder rijden
yay voor een trekhaak, anders was die suv gewoon naar binnen gereden
Jeetjequote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
we wilden het kleinpolderplein oprijden, maar moesten stoppen omdat we er niet tussen konden
de man in de auto achter ons keek opzij, en dacht dat we doorreden en gaf nog wat gas
de achterkant was in elkaar gedeukt, maar wonder boven wonder deden de achterlichten het nog dus we konden na het invullen van de papieren gewoon verder rijden
meh, mijn auto is het niet, en geschrokken was ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh das balen, en schrikken ook zeker!
Artikeltje 3485782.B?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
Die suv zal lol hebben van jullie trekhaak.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
Als het forum nu Romeinen helpen Fokkers heette, dan had hij nog een kans gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Ynske het volgende:
andere versie van Fokkers Helpen Fokkers
Romeinen! (HELP!)
Oei, wordt zoiets ook vergoed?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die suv zal lol hebben van jullie trekhaak.Een vriendin van me gaat morgen haar auto inleveren omdat die economisch total-loss is nadat zij het midden van een kettingbotsing was en haar voorbumper kennismaakte met een trekhaak.
Mag ze weer gaan sjoppen voor een nieuwe auto.
Ze kreeg de dagwaarde terug (schadebedrag was hoger dan die dagwaarde). Die hoger was dan de inruilwaarde dus eigenlijk gaat ze er niet op achteruit, behalve het gedoe wat je ervan hebt natuurlijk.quote:
Met jou in het gezelschap had ik niet anders verwacht.quote:
vervelendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kreeg de dagwaarde terug (schadebedrag was hoger dan die dagwaarde). Die hoger was dan de inruilwaarde dus eigenlijk gaat ze er niet op achteruit, behalve het gedoe wat je ervan hebt natuurlijk.
En hopelijk is ze er nu klaar mee, dit is al de derde botsing in een half jaar. Allemaal op hetzelfde stuk snelweg en allemaal niet haar schuld.
Heel belangrijk om te onthouden!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Ynske het volgende:
zo bed is ook weer opgemaakt
*note to myself, niet vergeten te tanken morgen
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel belangrijk om te onthouden!![]()
Al heb ik nu een doos heerlijke chocolaaaa aan mijn nachtelijke zwerftocht met een eigenaar van een benzineloze auto overgehouden.
Zeg dat wel, benzine en tijd wordt niet vergoed.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kreeg de dagwaarde terug (schadebedrag was hoger dan die dagwaarde). Die hoger was dan de inruilwaarde dus eigenlijk gaat ze er niet op achteruit, behalve het gedoe wat je ervan hebt natuurlijk.
En hopelijk is ze er nu klaar mee, dit is al de derde botsing in een half jaar. Allemaal op hetzelfde stuk snelweg en allemaal niet haar schuld.
daar had ik nog wel even op willen replyenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Ynske het volgende:
andere versie van Fokkers Helpen Fokkers
Romeinen! (HELP!)
Ik kan morgen uitslapen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef Ynske het volgende:
hmmm morgen om 08:15 beginnen
dat word om 7.15 de auto in....
Do not mess wiz ze FHF!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef komrad het volgende:
[..]
daar had ik nog wel even op willen replyen, jammer dat ElisaB weer zo snel is.
Dat is wel te doen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef Ynske het volgende:
hmmm morgen om 08:15 beginnen
dat word om 7.15 de auto in....
Me too dagje thuiswerkenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen.![]()
Vandaag ging ik wel om 6.50 uur de auto in.
jij liever dan ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen.![]()
Vandaag ging ik wel om 6.50 uur de auto in.
schopje naar SES had toch best gekunnenquote:
Dagje thuishangen hier.quote:
looks like itquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Ynske het volgende:
noes![]()
k hoop t zo niet, maar als ik dat topic over de mobiele layout moet geloven, gaan ze daar ook nog ads in verwerken
ads hier, boeien me niet zo, daar kijk ik wel langs
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Ynske het volgende:
noes![]()
k hoop t zo niet, maar als ik dat topic over de mobiele layout moet geloven, gaan ze daar ook nog ads in verwerken
ads hier, boeien me niet zo, daar kijk ik wel langs
de nieuwe layout zou sneller moeten zijn, maar die werk niet voor alle smartphonesquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt? Het is al retetraag. Nou dan FoK! ik maar niet meer mobiel.
idd,quote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt? Het is al retetraag. Nou dan FoK! ik maar niet meer mobiel.
Ik ookquote:
Da's zwaar irritant ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik zou hier morgenavond een vergadering hebben die al was verzet, maar nu mailt er weer eentje dat ze ineens geen auto heeft en dat we daar maar moeten komen en zoniet; dan meldt ze zich af.
En dit is dus al de 3e keer in totaal, dus ik heb gemaild dat ik geen zin heb om daar alweer te vergaderen aangezien ik ruim een uur kwijt ben aan reistijd dan.
Ik kan daar zoooo slecht tegen he
Vandaar dat vergadering waar Ingetje het over heeft op maandag was gepland.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef komrad het volgende:
Vergaderen op zondag word ik sowieso niet blij van!
We zijn met z'n 4en en totdat zij erbij kwam deden we het om de beurt bij iemand thuis.quote:
Ow ja... de 'van jou naar mij is minder ver dan van mij naar jou' *jank* discussie.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zijn met z'n 4en en totdat zij erbij kwam deden we het om de beurt bij iemand thuis.
En ik had er al de Peeej over in dat ze liever niet in de wintermaanden bij mij kwamen, want ja....kans op gladheid enzo.
Nee, daar heb ik dan zeker geen last van als ik daar heen moet
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaar dat vergadering waar Ingetje het over heeft op maandag was gepland.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaar dat vergadering waar Ingetje het over heeft op maandag was gepland.
ach ligt eraan waar t om gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef komrad het volgende:
Vergaderen op zondag word ik sowieso niet blij van!
dan zou ik ook niet meer gegaan zijn, t moet van beide kanten komenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik zou hier morgenavond een vergadering hebben die al was verzet, maar nu mailt er weer eentje dat ze ineens geen auto heeft en dat we daar maar moeten komen en zoniet; dan meldt ze zich af.
En dit is dus al de 3e keer in totaal, dus ik heb gemaild dat ik geen zin heb om daar alweer te vergaderen aangezien ik ruim een uur kwijt ben aan reistijd dan.
waarop ik meestal zeg, dat en dat cafétje ligt in t middenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja... de 'van jou naar mij is minder ver dan van mij naar jou' *jank* discussie.
hoef je die fles ook niet open te trekken als je aan het wachten ben op je FOK! mobile adsquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarop ik meestal zeg, dat en dat cafétje ligt in t midden
Helaas ben ik de voorzittert van het zooitje, dus ik moet welquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
ach ligt eraan waar t om gaat
zo had ik laatst om 8.45u een overleg, maar is voor goed doel, dus stoorde me niet dat t op zondag was
[..]
dan zou ik ook niet meer gegaan zijn, t moet van beide kanten komen
voorzitter of niet, dat wil niet zeggen dat je dan altijd degene moet zijn die ervoor gaat reizen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helaas ben ik de voorzittert van het zooitje, dus ik moet wel![]()
Ik heb nu 2 andere data genoemd waarop ze welkom zijn bij mij....ik wacht af.
Dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
voorzitter of niet, dat wil niet zeggen dat je dan altijd degene moet zijn die ervoor gaat reizen.
groot gelijk van die data.
Dat ging dus ook altijd zo, maar zij gooit roet in het eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
voorzitter of niet, dat wil niet zeggen dat je dan altijd degene moet zijn die ervoor gaat reizen.
groot gelijk van die data.
zit ze in t bestuur? of gewoon lid?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ging dus ook altijd zo, maar zij gooit roet in het eten.
En ik ga haar dit keer dus niet tegemoet komen![]()
Laatst hadden we zelf een nascholing georganiseerd; sprekers en locatie geregeld, datum afgesproken.
Mailt de secretaris de dag van te voren nog ff de afmeldingen door....3x raden wie er op stond
Bestuur...en tis een vrijwillig iets (beroepsvereniging van de gemeente waar ik werk) en we mogen al blij zijn dat we op dit moment 4 bestuursleden hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit ze in t bestuur? of gewoon lid?
dan royeren
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ging dus ook altijd zo, maar zij gooit roet in het eten.
En ik ga haar dit keer dus niet tegemoet komen![]()
Laatst hadden we zelf een nascholing georganiseerd; sprekers en locatie geregeld, datum afgesproken.
Mailt de secretaris de dag van te voren nog ff de afmeldingen door....3x raden wie er op stond
altijd leuk jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu met wat mensen een concertreis aan het plannen. Mensen hebben vooraf kunnen aangeven hoe lang ze willen gaan, hoe ver etc en daar is de reis op uitgezocht. Daarna de data doorgegeven en gevraagd wie er niet meekon. De rest weet dat we van hun deelname uitgaan (ziekte en andere ernstige plotselinge zaken daargelaten).
Binnenkort moeten we reserveringen en aanbetalingen gaan doen... ik wacht op de afmeldingen.
vergaderenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef komrad het volgende:
beroepsvereniging voor ambtenaren, bestaat die? en wat doen die dan![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Koffie drinken en kletsenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef komrad het volgende:
beroepsvereniging voor ambtenaren, bestaat die? en wat doen die dan![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef komrad het volgende:
[..]
veel koffie dus, of soms een irish coffee
En vooral de bijbehorende smoesjesquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu met wat mensen een concertreis aan het plannen. Mensen hebben vooraf kunnen aangeven hoe lang ze willen gaan, hoe ver etc en daar is de reis op uitgezocht. Daarna de data doorgegeven en gevraagd wie er niet meekon. De rest weet dat we van hun deelname uitgaan (ziekte en andere ernstige plotselinge zaken daargelaten).
Binnenkort moeten we reserveringen en aanbetalingen gaan doen... ik wacht op de afmeldingen.
Gniffel, vergaderen met laptopquote:
kijk mij een macbook hebbenquote:
Geen smoesjes!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vooral de bijbehorende smoesjes
Oh dat valt me niet eens op.quote:
Dat had Mam dan maar eerder moeten bedenkenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen smoesjes!![]()
Heel Dringende Redenen.![]()
Onmisbaar Zijn Thuis.
Kinderen Kunnen Mam Niet Missen.
Mam Vindt De Reis Toch Te Lang/Ver/Onhandig.
Whut onmisbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen smoesjes!![]()
Onmisbaar Zijn Thuis.
zo is bij een harmonie hier in de buurt een reis georganiseerd. waar men een brief over kreeg, en men verwachtte dat iedereen mee ging, afmeldingen alleen met dringende redenen. partner en kinderen konden eventueel ook mee. maar wel een eigen bijdrage van bijna 300 euro per persoonquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen smoesjes!![]()
Onmisbaar Zijn Thuis.
Dat Is Onmogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had Mam dan maar eerder moeten bedenken
Ik heb het een keer gedaan en vond het best lollig.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut onmisbaar
Op vakantie kregen wij n sms dat vrienden een weekend P re ston p al ace hadden geboekt met ons en nog 2 stellengelukkig bleek het een schrijffout te zijn en dat willen ze gaan doen...
Willen jullie ook eens op de site kijken? Ik vind het vreselijk
Beetje te gekquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo is bij een harmonie hier in de buurt een reis georganiseerd. waar men een brief over kreeg, en men verwachtte dat iedereen mee ging, afmeldingen alleen met dringende redenen. partner en kinderen konden eventueel ook mee. maar wel een eigen bijdrage van bijna 300 euro per persoon
Tik ik het los om googlebaarheid te voorkomenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Preston Palace? Is dat niet voor pubers?
Oh ja "heb jij kinderen?" argumentatiequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat Is Onmogelijk.![]()
![]()
![]()
(ik heb ze allemaal al langs zien komen
)
Maar wij snappen dat niet want we hebben geen kinderen.![]()
En dan ben ik uitgeluld en gooi ik een moeder die wél verstand heeft in de strijd.
Waarom zou je niet willen dat het googlebaar is, het is toch een heel bekend iets?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje te gek
[..]
Tik ik het los om googlebaarheid te voorkomen
Heb dus echt geen idee wat het is behalve een indoorgedoe.
Ze hoeven niet op FOK! te stuiten als ze googlenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen dat het googlebaar is, het is toch een heel bekend iets?
Ja, dat werkt ook niet natuurlijk. Als mensen echt niet meewillen moet je ze niet dwingen en zeker niet met die kosten.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo is bij een harmonie hier in de buurt een reis georganiseerd. waar men een brief over kreeg, en men verwachtte dat iedereen mee ging, afmeldingen alleen met dringende redenen. partner en kinderen konden eventueel ook mee. maar wel een eigen bijdrage van bijna 300 euro per persoon
Maar dat zeg ik; het is heel bekend, dan kom je echt niet zomaar in een topicje waar het 1 keer genoemd wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet op FOK! te stuiten als ze googlenen zeker niet op mij di het stiekem niets vind voor ik dat gezegd heb
Dat denk ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik; het is heel bekend, dan kom je echt niet zomaar in een topicje waar het 1 keer genoemd wordt
/noobquote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik; het is heel bekend, dan kom je echt niet zomaar in een topicje waar het 1 keer genoemd wordt
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
nog effen en ik ga een echtscheiding aanvragen..... hub is zó lastig de laatste rtijd, zorg op werk (wie niet) en maar voor elk wissewasje grote bombarie maken, Al is het maar iets siompels vragen, krijg meteen hoop zooi over me heen.
Ben 'm ff goed grondig spuugzat, en als ik strakt ga koken gaat-ie weer lieverkoekjes bakken, ben het ff zó vreselijk beu
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oei, stikt van de tikfouten maar heb het echt ff stevig gehad, sorry maar moet het even kwijt.
quote:
heb je dit ook bij hem neergelegd? misschien dat t dan lukt om er samen wat aan te veranderenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja sorry hoor, zoveel jaren shit samen overleefd, en nou hebben we niet veel te erge ellende meer te overleven maar maakt meneer amok over kleine wissewasjes, verwend etter ,en vlak mij niet uit. Maar megaboel herrie, agressie en veel machogedrag over onnozele zaken, echt ben er zoooooooooooooo klaar mee .Heb het echt gehad hoor, en ben zelf ook niet een lieffie maar toch.
Praat er op een rustig moment over, zodat je niet vanuit woede praat.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
edit, zal wel weer overwaaien maar soms vraag ik me echt af waarom ik niet op mezelf ga wonen, echt zere neus. love die vent, echt wel maar teveel sores gehad en zo.
Thanx dat dat even mag hier
LKquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
nog effen en ik ga een echtscheiding aanvragen..... hub is zó lastig de laatste rtijd, zorg op werk (wie niet) en maar voor elk wissewasje grote bombarie maken, Al is het maar iets siompels vragen, krijg meteen hoop zooi over me heen.
Ben 'm ff goed grondig spuugzat, en als ik strakt ga koken gaat-ie weer lieverkoekjes bakken, ben het ff zó vreselijk beu
Sorry,moet het even kwijt
Wat je hier zegt , zeg hem dat ook zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yns, we kleppen wart af, houden ook van elkaar maar echt práten, be my guest. Alles is mijn schuld, van enstige dingen tot een schroefje wat kwijt is, hij schreeuwt meer dan hij praat, ik ben ook bepaald geen lieverdje hoor maar echt, ga nog liever alleen wonen. maar álles voor de vrede en ondertussen leven we als broer en zus, met allebei ons eigen gevoel. Maar goed, kwam er ff zo bot uit en is ons probleem, sorry
hoezo hoort dat hier niet. t is je gevoel, en als jij dat kwijt moet/wilt, is dit op dit moment voor jou dé plek om t kwijt te kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
mijn excuses, het hoort hier dus echt niet, beetje onmacht dus maar tikken
Geweldig! Dat hij ook al zo mee loopt met mam en grote zus!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Ynske het volgende:
@LK L:* probeer iig op een rustig moment t eens door te spreken
Olifantje geboren in Dierenpark Emmen
Natuurlijk mag dat hier, beter dat je hier je hart even lucht, dan kun je het op een rustiger momentquote:Op zondag 6 februari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
mijn excuses, het hoort hier dus echt niet, beetje onmacht dus maar tikken
Daar moet hij morgen nog even over bellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sorry Strega, jullie hebben grotere zorgen.......
Aftellen voor Pagan, staat de datum echt stevig vast?
Waarschijnlijk 21 februari, morgen moet er nog overlegd worden met het ziekenhuis.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Rewimo het volgende:
LK, dat mag je hier best van je af schrijven hoor, dat lucht meestal wel opEn mannen en praten, er zijn er veel die daar geen talent voor hebben
Maar ik zou het toch proberen op een moment dat alles weer rustig is.
Pagan, wanneer ben je aan de beurt, al snel hè?
Ja toch? We hebben allemaal weleens iets.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Ja ik vind ook dat als je dingen wat je dwars zitten hier kunt neerzetten dat het al oplucht ,ook al kunnen ze hier op het forum niets anders doen als meeleven ,het is toch een steuntje in de rug.
Dus gewoon doen LK
Dat schiet al op dus. Ik moet de 24e naar België, ook spannend, maar toch weer iets minder dan voor julliequote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Strega het volgende:
Waarschijnlijk 21 februari, morgen moet er nog overlegd worden met het ziekenhuis.
dat zou wel fijn zijn hequote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 21 februari, morgen moet er nog overlegd worden met het ziekenhuis.
Wat gaan ze precies doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat schiet al op dus. Ik moet de 24e naar België, ook spannend, maar toch weer iets minder dan voor jullie
Hoop dat het idd dan door gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
+1.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Ja ik vind ook dat als je dingen wat je dwars zitten hier kunt neerzetten dat het al oplucht ,ook al kunnen ze hier op het forum niets anders doen als meeleven ,het is toch een steuntje in de rug.
Dus gewoon doen LK
Misschien even achteraan bellen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoop dat het idd dan door gaatwant dat wachten is ook niets, mijn man wacht ook op een oproep voor een operatie maar wij hebben nog niets gehoord
Bij mij is iedereen ook altijd welkom hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1.![]()
En een totaal ander onderwerp: ik ben vanmorgen door jullie straat/plein gereden.Echt zo'n 'Ahaaaa..'moment.
Helaas geen tijd voor koffie en ik weet ook niet hoe blij jullie waren geweest met bezoek om half 9 's morgens.
Ja joh, dan had ze gezegd "Kom er gezellig bij liggen"quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1.![]()
En een totaal ander onderwerp: ik ben vanmorgen door jullie straat/plein gereden.Echt zo'n 'Ahaaaa..'moment.
Helaas geen tijd voor koffie en ik weet ook niet hoe blij jullie waren geweest met bezoek om half 9 's morgens.
Dat weet ik nog niet. Hopelijk uitvinden waarom ik al bijna een jaar ziek ben.quote:
Klinkt ook lekker!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
Dikkevoor iedereen die het nodig heeft
Uien en champignons liggen in de pan, ruikt lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bezoek is altijd leukquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen ook altijd welkom hoor
Het is dus niet specifiek voor je been?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Hopelijk uitvinden waarom ik al bijna een jaar ziek ben.
Als je niet zo'n eind hiervandaan zat, was ik beslist al eens eenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Bij mij is iedereen ook altijd welkom hoor
Je was welkom geweest,quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1.![]()
joh daar rijd je toch wel eventjes voor omquote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je niet zo'n eind hiervandaan zat, was ik beslist al eens eenbij je komen doen
Nee, dit is voor mijn buik. Voor mijn been ben ik momenteel in de Maartenskliniek onder behandeling. D.w.z. dat ze het daar ook niet wetenquote:
Tuurlijk. Die paar uurtjesquote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef Ynske het volgende:
joh daar rijd je toch wel eventjes voor om
Ja, de Maartenskliniek ben ik nog voor een second opinion geweest. Was niet enthousiast over ze.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dit is voor mijn buik. Voor mijn been ben ik momenteel in de Maartenskliniek onder behandeling. D.w.z. dat ze het daar ook niet weten
nou... k weet toch wel dat als er nu iemand belt dat ie op bezoek komt, dat ik ff snel onder de douche spring en wat anders aantrek dan de slobberbroek/trui als wat ik nu aan heb. ongeacht wie er langs komtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Inda, of je in je pum zit of opgekalefaterd rondloopt maakt geen drol uit, is juist leuk dan, die bel
Ik tref bijna al mijn klanten in bed, of in ieder geval in pyjama en met slaapogen aan (dit klinkt zoo foutquote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Je was welkom geweest,maar had ons wel in pyama en met slaapogen aangetroffen aangezien we 's zondags uitslapen, maar als je daartegen kunt no problem
Nee dat heeft nog geen nut want ze moeten voor die operatie een "watermes"reserveren en zo gauw als dat voor elkaar is zullen ze hem wel oproepen,ik verwacht dat hij binnen een paar weken aan de beurt isquote:
Ja, je verwacht heel iets/of iemand anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Ynske het volgende:
ken je dat, bent ergens, loopt iemand langs die een "bekend geurtje" draagt... dat je zoiets hebt van *snuif*![]()
en dat dat helemaal niets met die persoon te maken heeft die langs loopt
Nou... ik zou dat niet altijd gelukkig van worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Inda, of je in je pum zit of opgekalefaterd rondloopt maakt geen drol uit, is juist leuk dan, die bel
Nou jij weet niet hoe ik er 's morgens uitzie met al mijn kreukels en vouwen , dat moet eerst gladgestreken wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, als het dan toch moet, kun je het beter zo snel mogelijk achter de rug hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat heeft nog geen nut want ze moeten voor die operatie een "watermes"reserveren en zo gauw als dat voor elkaar is zullen ze hem wel oproepen,ik verwacht dat hij binnen een paar weken aan de beurt is
Ja, hier net zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou... ik zou dat niet altijd gelukkig van worden.![]()
Ligt er een beetje aan wie het is maar in het algemeen weet ik graag vooraf dat ik bezoek krijg.
Nee, ze hebben al allerlei onderzoeken gedaan maar ze komen niet achter de oorzaak. Gelukkig zitten er geen enge dingen maar ik blijf maar pijn houden dus er zit iets niet goed. Nu ben ik doorverwezen naar een Belgische arts die expert is op het gebied van WLS-operaties. Omdat mijn arts hier denkt dat het iets met mijn maagverkleining te maken heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Strega het volgende:
Ja, de Maartenskliniek ben ik nog voor een second opinion geweest. Was niet enthousiast over ze.
Ze kunnen dus met echo enzo niet zien wat er mis is in je buik?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Inmiddels is het drahama hier van één in mijn oor gillende kater overgegaan naar drie katten die me verwijtend aan zitten te staren, dus ik ga maar eens diner serveren.
Ja kijk maar uit anders ontslaan ze je nog wegens slechte servicequote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Inmiddels is het drahama hier van één in mijn oor gillende kater overgegaan naar drie katten die me verwijtend aan zitten te staren, dus ik ga maar eens diner serveren.
Je weet het.quote:
Al jarenquote:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al allerlei onderzoeken gedaan maar ze komen niet achter de oorzaak. Gelukkig zitten er geen enge dingen maar ik blijf maar pijn houden dus er zit iets niet goed. Nu ben ik doorverwezen naar een Belgische arts die expert is op het gebied van WLS-operaties. Omdat mijn arts hier denkt dat het iets met mijn maagverkleining te maken heeft.
Ontaarde moeder!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Nee, dat is geen pretje. We zullen zien, hopelijk heeft ie een idee wat het kan zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Strega het volgende:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen.
Ik hoop dat de oorzaak vinden en er ook wat aan kunnen doen dan.
Buikpijn de hele tijd is zo niet fijn
Ik hoop dat ze je daar wel kunnen helpen, want niets is zo vervelend als niet weten waar het van komtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al allerlei onderzoeken gedaan maar ze komen niet achter de oorzaak. Gelukkig zitten er geen enge dingen maar ik blijf maar pijn houden dus er zit iets niet goed. Nu ben ik doorverwezen naar een Belgische arts die expert is op het gebied van WLS-operaties. Omdat mijn arts hier denkt dat het iets met mijn maagverkleining te maken heeft.
Bullie heeft er hier ook last van.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Dat deed Guus ook altijdDie zat op de leuning van de bank, en als een van ons opstond, vloog ie richting keuken. We stonden weleens voor de lol op
Gelijk heeft iequote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef Strega het volgende:
Bullie heeft er hier ook last van.
Hij denkt dat hij na een jaar hier nog steeds moet aansterken.
Kun je beter van Yoko zeggen. Als ik die niet apart eten geef dan vreet ze het bord van haar zoon ook nog leeg.quote:
waarom heet t eigenlijk een piepkuiken?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je beter van Yoko zeggen. Als ik die niet apart eten geef dan vreet ze het bord van haar zoon ook nog leeg.![]()
Inmiddels is alles gevoederd, vers piepkuiken en fazantenhartjes liggen te ontdooien voor morgen dus ze hebben niks te klagen.
Waarschijnlijk omdat ze piepjong zijn en piepen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom heet t eigenlijk een piepkuiken?
tja... die krijgen dus gewoon de nek omgedraaid? zijn ze ook nog pluizig?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze piepjong zijn en piepen.![]()
Maar dat lukt die lijkjes in mijn diepvries niet meer.
Ik krijg elke maand een injectie met B12quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, misschie stomme vraag maar hebben ze je B12 gecheckt?
Had 20 jaar geleden vette onderbuikpijn, kroop over de grond vd pijn,letterlijk, niks te vinden, ze dachten aan Crohn en darmkanker, tót een internist Addinsons Biermer bij me ontdekte, krijg sindsdien elke 8 weken een b12 injectie en gaat nu redelijk goed.
Maar veel artsen checken de intrinsieke factor niet altijd, is een ondergeschoven ding, helaas nog steeds.
Klopt, mijn buurvrouw heeft het, die haalt ook iedere 6 weken een spuit.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, misschie stomme vraag maar hebben ze je B12 gecheckt?
Had 20 jaar geleden vette onderbuikpijn, kroop over de grond vd pijn,letterlijk, niks te vinden, ze dachten aan Crohn en darmkanker, tót een internist Addinsons Biermer bij me ontdekte, krijg sindsdien elke 8 weken een b12 injectie en gaat nu redelijk goed.
Maar veel artsen checken de intrinsieke factor niet altijd, is een ondergeschoven ding, helaas nog steeds.
Nee, dat het dan idd nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand een injectie met B12Dus dat is het in elk geval niet, maar dank je voor het meedenken
Geen idee hoe ze ze doodmaken eigk. Maar dequote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja... die krijgen dus gewoon de nek omgedraaid? zijn ze ook nog pluizig?
Ja, hier wel iigquote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja... die krijgen dus gewoon de nek omgedraaid? zijn ze ook nog pluizig?
Jammer is dat dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Ynske het volgende:
wat een k*tfotos van gister
zo'n niets zeggende groep
Extragrratizzzz traktatie.quote:
Ja dat zag ik ook toen bij het DTH en was zo zieligquote:
Oh, ik pak ze makkelijk met mn handen hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Extragrratizzzz traktatie.![]()
Ik durf ze nu al met blote handen uit de diepvries te pakken. Maar zo'n ontdooid lijkje aanraken gaat me nog een brug te ver.![]()
Yoko niet, die maakt er korte metten mee.
Volgende week ga ik mijn mega sardines dumpen bij een collega trouwens!Haar honden vinden ze heerlijk en ik ben het gestink en geklooi ermee zat. Mijn katten doen het in de toekomst maar met gemalen vis uit rol.
ieksquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik pak ze makkelijk met mn handen hoorHeb er ook al eens een in mn nek gehad
Ik word elk half jaar uitgebreid geprikt op van alles en nog wat, vanwege die maagverkleining. Want dan heb je kans op allerlei tekorten (vitamines en zo) dus dat wordt goed in de gaten gehouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wet wel dat het bij mij te laat ontdekt werd en dus met de gevolgen rondloop, dat verklaard ook mijn stemmingswisselingen en zo omdat bij mij alles al aangetast en onherstelbare schade heeft. Heb alle verschijnselen van AB omdat het te laat ontdekt werd dus hou het ieg in de gaten
maar ik leef nog redelijk joeppie hoor
Dat!quote:
Ja, Sjefke zat in de gang en ik dacht dat ie wel op was, kwam ie in de kamer, al spelendquote:
kruisje , geen fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
ff niet over de kwaliteit van de foto, maar moet je dat gezicht van dat gitaristenbroekie zien
[ afbeelding ]
En ik kon hem dus niet afpakken en ging maar weer tv kijken, en hij gooit ze graag hoog in de luchtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Sjefke zat in de gang en ik dacht dat ie wel op was, kwam ie in de kamer, al spelend
En toen mepte ie hem in je nek?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Ja, Sjefke zat in de gang en ik dacht dat ie wel op was, kwam ie in de kamer, al spelend
Ja lekker bekkiequote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
ff niet over de kwaliteit van de foto, maar moet je dat gezicht van dat gitaristenbroekie zien
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
[img]www.throughmylens.nl/fok/broekie.jpg[/img]
Ja, daar landde hij jaquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik kon hem dus niet afpakken en ging maar weer tv kijken, en hij gooit ze graag hoog in de lucht
k heb er ook eentje die een microfoon aan t pijpen is lijkt t welquote:
Smeerpijpquote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb er ook eentje die een microfoon aan t pijpen is lijkt t wel
Dat is een bassistbroekie, die zien er altijd raar uitquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een bassistbroekie, die zien er altijd raar uit
ach in de quote zie ik de foto wel, idd een jong ventjequote:
Klinkt goed LK!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga de keuken mishandelen, pasta, met rode ui, salami, zoete paprika, zooi oregano, creme fraiche, witte wijn en een salade van komkommer, rode ui, tomaten en honing-mosterd-dressing, verse basilicum en verse pardanokaas
Ik zie er maar 4 hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Ynske het volgende:
t zijn toch echt 6 snaren
bassist is toch maar 4? of wat was dat dan wat er gister stond
aaah wacht, hij wisselde afquote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie er maar 4 hoor
Ook maar 4 stemdraaiknopdingessen
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Ynske het volgende:
owja, dr stonden ook kerels in onderhemdjes op t podium
Mijne moesten er aan wennen, maar ik wil echt niet meer terug nuquote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
Ik heb voor die van ons een keer carnibest geprobeerd, maar ze hoefden het hier allemaal niet,dus bij ons krijgen ze brokjes en blikvoer en ik moet zeggen ze hebben over het algemeen weinig de dierenarts nodig dus dat blijven we maar doen dan.
Pardon?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben jij nu wel netjes naar je eigen huis gegaan btw?
Doen ze het er nog steeds leuk op?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne moesten er aan wennen, maar ik wil echt niet meer terug nu
denk je nu echt dat als ik niet braaf naar huis was gegaan, dat ik vandaag dan hier gehangen hadquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben jij nu wel netjes naar je eigen huis gegaan btw?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pardon?Vorige keer niet? VERTEL YNS!
Hihi het is middag héquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je nu echt dat als ik niet braaf naar huis was gegaan, dat ik vandaag dan hier gehangen had
Hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is mijn laatste machine was klaar!![]()
Nog even een rondje in de droger en ik zit er weer frips bij.
Ja, primaquote:
VERTELquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend wil elk weekend voetbal zien maar vandaag niet want PSV heeft van ADO verloren.
@yns nog dirty details van gisteren?
beddegoed hangt. in de deur van de berging, die warmte die daar uit komt van de verwarmingsketel versnelt t drogenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is mijn laatste machine was klaar!![]()
Nog even een rondje in de droger en ik zit er weer frips bij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend wil elk weekend voetbal zien maar vandaag niet want PSV heeft van ADO verloren.
@yns nog dirty details van gisteren?
Ik geef (nog) geen visquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mannen.
Cat/Tombo? geef jij die vis ook in huis?
Nou ja, maar het is best een eind toch? En wel druk daar... Sterkte iig alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De kaartjes waren voor de hhb al in huis ruim voor ik zwanger is. En die zijn ook geldig voor de 9mnd beurs
Ik kijk wel hoe het gaat. 's middags tot een uur of 14:00 voel ik mij best goed.
Al mijn verse voer geef ik in de kattekamer. Kleiner oppervlak om zo nodig schoon te maken en ze kunnen desgewenst naar buiten met hun prooi. Al kiest Satsu er dan wel eens voor om met zijn kop in het hokje onder de krabpaal verder te eten. Kan oompje of moeder het niet afpakken.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mannen.
Cat/Tombo? geef jij die vis ook in huis?
Hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef indaha het volgende:
Wij doen gemakkelijk vandaag, soep met een broodje
Oppas had bij slecht weer Whoopert de vis in huis gegevenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn verse voer geef ik in de kattekamer. Kleiner oppervlak om zo nodig schoon te maken en ze kunnen desgewenst naar buiten met hun prooi. Al kiest Satsu er dan wel eens voor om met zijn kop in het hokje onder de krabpaal verder te eten. Kan oompje of moeder het niet afpakken.![]()
Verder zijn het niet zo'n slepers. Vis zou ik sowieso niet in huis geven, dan heb je die lucht overal hangen.
En gloeiendegloeiende.![]()
Ik heb een briljante wasverzachter gekocht bij de Action metamadeltjeslucht
. Maar nu is dat spul zo dik dat het niet uit het bakje gespoeld wordt.
Drie wassen verder zit het er nog in. Dus ik heb het nu met een spuitje water op gang geholpen en draai een leeg machien op 90 graden. Moest toch weer eens gebeuren en hopelijk helpt het. En ik ga op zoek naar een neutrale DUNNE wasverzachter waar ik de heerlijkheid mee kan mengen.
Water is niet zo goed voor de houdbaarheid. Dus ik ga eerst op zoek naar iets om te verdunnen. Als ik dat niet vind dan gooi ik er idd een sloot water bij. Dat zal hem leren!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Kun je het niet in een grotere fles overgieten en dan verdunnen met water?
idd of mengen met water, of minder gebruiken en in een bolletje meteen in de trommelquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn verse voer geef ik in de kattekamer. Kleiner oppervlak om zo nodig schoon te maken en ze kunnen desgewenst naar buiten met hun prooi. Al kiest Satsu er dan wel eens voor om met zijn kop in het hokje onder de krabpaal verder te eten. Kan oompje of moeder het niet afpakken.![]()
Verder zijn het niet zo'n slepers. Vis zou ik sowieso niet in huis geven, dan heb je die lucht overal hangen.
En gloeiendegloeiende.![]()
Ik heb een briljante wasverzachter gekocht bij de Action metamadeltjeslucht
. Maar nu is dat spul zo dik dat het niet uit het bakje gespoeld wordt.
Drie wassen verder zit het er nog in. Dus ik heb het nu met een spuitje water op gang geholpen en draai een leeg machien op 90 graden. Moest toch weer eens gebeuren en hopelijk helpt het. En ik ga op zoek naar een neutrale DUNNE wasverzachter waar ik de heerlijkheid mee kan mengen.
Roze hoeden?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Water is niet zo goed voor de houdbaarheid. Dus ik ga eerst op zoek naar iets om te verdunnen. Als ik dat niet vind dan gooi ik er idd een sloot water bij. Dat zal hem leren!![]()
Tombo, moet ik morgen voor die roze hoeden gaan kijken bij de Action?
ESFfen!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Roze hoeden?gaan jullie carnavallen?
Je kunt het ook mengen voor je het in de machine doet natuurlijk, dopje water erbij gooien in het bakje.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Zo te lezen is water dus toch niet zo'n slechte optie. Gaan we dat doen.![]()
Dat ga ik vergeten.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt het ook mengen voor je het in de machine doet natuurlijk, dopje water erbij gooien in het bakje.
Hmpf, dat willen we ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan is water het beste ander wasverzachter erbij is volgens mij niet zo'n succes omdat het noet altijd wil mengen.
Bij wasmiddel had ik dat probleem ik had een grote fles en die was bijna leeg en ik goot er een kleiner fles van een ander merk bij. Nou mooi niet dat het goed mengde.
Ah naar Dusseldorf? Hebben jullie al kaartjes dan of zijn die nog niet in omloop?quote:
Allang. De beste plaatsen zijn al uitverkocht inmiddels.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah naar Dusseldorf? Hebben jullie al kaartjes dan of zijn die nog niet in omloop?
azijn? dan gaat je was toch zo stinken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Of je stopt bij elke wasbeurt er een scheutje azijn bij. Dat doe ik altijd.
Ik vind het geurtje zo lekker op dekbedden en zo. Ik gebruik het ook niet voor elke was.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Of je stopt bij elke wasbeurt er een scheutje azijn bij. Dat doe ik altijd.
Ik weet niet hoe het precies werkt, maar heb vaker gehoord dat water kan zorgen voor sneller bederf. Nu zal dat met wasverzachter ook wel weer meevallen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
Maar hoezo is het minder lang houdbaar dan? Meng hier sommige robijn wasverzachters altijd.
als je via een kanskaart/algemeenfondskaart een prijs wintquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje....met Monopoly komt er ook wel geld in het midden van het bord te liggen als je met Kans of Algemeen Fonds iets moet betalen.
Maaarrrrr....wanneer krijg je de inhoud van de pot?
Of bestaat dit uberhaupt niet en is het weer es 1 van m'n zelf verzonnen regeltjes?
Ik ken het niet iigquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje....met Monopoly komt er ook wel geld in het midden van het bord te liggen als je met Kans of Algemeen Fonds iets moet betalen.
Of bestaat dit uberhaupt niet en is het weer es 1 van m'n zelf verzonnen regeltjes?
Je krijgt soms een kanskaart waarbij je het geld van het bord mag pakken dacht ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dat moe je zelf betalen (misschien wel een start-bedrag van de bank)quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken het niet iigHet geld wat je bij kans / AG krijgt komt toch gewoon van de bank? Je hebt volgens mij wel zo'n vakje trouwens, dat als je daar op komt je de inhoud van de pot krijgt, naast die oranje straten volgens mij? De 2e hoek vanaf start gezien (waar de gevangenis de eerste is).
Da's Vrij Parkeren, dan kost je niets, maar je krijgt ook niets.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken het niet iigHet geld wat je bij kans / AG krijgt komt toch gewoon van de bank? Je hebt volgens mij wel zo'n vakje trouwens, dat als je daar op komt je de inhoud van de pot krijgt, naast die oranje straten volgens mij? De 2e hoek vanaf start gezien (waar de gevangenis de eerste is).
Het was vroeger m'n favoriete spelquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat moe je zelf betalen (misschien wel een start-bedrag van de bank)
En WAAROM weet jij precies welke straat waar is
Oh ik dacht dat dat ook iets was met die pot ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's Vrij Parkeren, dan kost je niets, maar je krijgt ook niets.
Nopequote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je krijgt soms een kanskaart waarbij je het geld van het bord mag pakken dacht ik
Ik dus ook, maar wrs. hebben we dat gewoon zelf verzonnenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat ook iets was met die pot ofzo
Bij mij vroeger ook, maar dat weet ik niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was vroeger m'n favoriete spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |