Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ben wel gestopt met roken en drinken, is zo ongezond allemaal weet je.En filet americain is ook maar troep eiks.
Ik ga bijna elk jaarquote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben er wel eens geweest op die Huishoudbeurs en ik ga het gewoon zeggen... het was best leukOveral nieuwe dingen snaaien en testen enzo
Het was toen (of altijd??) tegelijk met de 9 Maanden Beurs waar ik met destijds zwangere schoonzus heen ging. En zelfs de mannen - jawel, ze waren mee- vonden het leuker dan ze dachten, want ook alle nieuwe alcoholische drankjes mochten worden getest.
Kan je daar ook apart kaartje voor kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef tombolafan het volgende:
En het is altijd met de 9 maandenbeurs, die is een paar dagen tijdens de HHB
En alcohol is tegenwoordig in een apart gedeelte met alles bij elkaar
Nee, dan moet je gewoon een totaalkaartje en meteen doorlopen naar het proeflokaalquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je daar ook apart kaartje voor kopen?
Alsof je anders wel gegaan zou zijnquote:
kun je met een kaartje van de 9maandenbeurs ook naar dat proeflokaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gewoon een totaalkaartje en meteen doorlopen naar het proeflokaal
Geen ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je met een kaartje van de 9maandenbeurs ook naar dat proeflokaal?
heb hier zon kaartje liggen van t kruidvat voor donderdag 17 en vrijdag 18 febr
quote:
tis iig ook geldig voor de HHBquote:
Oh, dan wel, proeflokaal zit in de HHBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |