Ook niet in combinatie met evt pic (in eerdere wedstrijden) en mots? Sub levels bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij in zn eentje 2 levels mid goed kan maken. Zeker niet gedurende de wedstrijd
Ik bedoelde hele levels...jij zit toch op zwak(heel hoog)?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met evt pic (in eerdere wedstrijden) en mots? Sub levels bedoel je dan neem ik aan?
Uit idd. Hij uit in zn friendly op slecht (zeer hoog) dus van dat naar mijn niveau is dat niet 2 stappen maar slechts 1 stap. En nu speelt hij thuis.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bedoelde hele levels...jij zit toch op zwak(heel hoog)?
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanavond weer een verliesje incasseren. Nog maar 5.
Al sinds ik ben begonnen met zakken weet ik wat ik wil kopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?
Dat wel maar als hij het enige pakt waar ik een kansje in maak ben ik sowieso kansloos.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Flappekz het volgende:
Maar idd...PIC/MOTS heb ik niet meegerekend....zou wel een mooie zet zijn van m. Maar dan nog, met 541 is zijn aanval verre van gevaarlijk
Hoe zit het met de vorm van je mids? veranderd sinds afgelopen zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uit idd. Hij uit in zn friendly op slecht (zeer hoog) dus van dat naar mijn niveau is dat niet 2 stappen maar slechts 1 stap. En nu speelt hij thuis.
Wil je iets kwijt over wat je wilt?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al sinds ik ben begonnen met zakken weet ik wat ik wil kopen.
Maar ik denk dat ik vanaf wedstrijd 12 begin met inslaan. Dan zijn de prijzen lekker laag namelijk...
Dit dusquote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt over wat je wilt?
Alle 3 redelijk en geen idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vorm van je mids? veranderd sinds afgelopen zondag?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt over wat je wilt?
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.quote:Keeper: 8 miljoen voor 1 speler
Defs: 10 miljoen voor 3 spelers
Mids: 12 miljoen voor 3 spelers
Vleugel: 7 miljoen voor 2 spelers
Aanval: 10 miljoen voor 2 spelers
Heeft ie al eens gemeld hiero.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?
En wat ga je dan trainen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.
Passen: minimaal wereldklasse.
Bij de keeper wil ik dan verdedigen hebben in plaats van passen.
Even wat anders...eerder postte je over het verkopen van je beste mid vanwege de financien...quote:
Ik mis hier wel eens wat...quote:
Is dat niet een beetje overkill voor in VI? En dus zonde van het salaris?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.
Passen: minimaal wereldklasse.
Bij de keeper wil ik dan verdedigen hebben in plaats van passen.
Dat doe ik pas als ik echt geen kant meer op kan. Vanavond is het er op of er onder en dat moet ik dus winnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even wat anders...eerder postte je over het verkopen van je beste mid vanwege de financien...
Als je dat toch gaat doen, waar maken we ons dan eigenlijk druk om?
Waarschijnlijk wel. Maar dan kan ik ook meteen een leuke bekerrun neerzetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overkill voor in VI? En dus zonde van het salaris?
Snap ik ook niet, de topics duren ook weken...quote:
OKquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik echt geen kant meer op kan. Vanavond is het er op of er onder en dat moet ik dus winnen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat ik ook al eerder gemeld had, om possie maar voor te zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |