Manolev grappen beginnen echt een categorie te worden, zoals belgen moppen en anderequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..
Heb ik dan voor jan met de korte achternaam mn excuus aan je aan geboden in dat topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb wel andere dingen aan mn hoofd dan een nederlaag van PSV hoor
en daarbij had ik dit al voorspeld, onder Rutten wordt PSV namelijk nooit kampioen..
niks gelezen daarover volgens mij..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik dan voor jan met de korte achternaam mn excuus aan je aan geboden in dat topic?
Ik kijk zeker niet all1 naar sovjetstreams maar ook naar een andere wedstrijd oid.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..
Volgens mij welquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk zeker niet all1 naar sovjetstreams maar ook naar een andere wedstrijd oid.
Heb je heel het topic door gelezen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niks gelezen daarover volgens mij..
wat denk je zelf als een topic zo snel gevuld wordt? dan weet ik al bij voorbaat dat het nergens over gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je heel het topic door gelezen dan?Ik heb toch echt een keer sorry gezegd. Volgens mij wel vaker.
Idd een heerlijk weekend zo!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef IPeePie het volgende:
Bedankt Utrecht en Ado, toch een lekker weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeg je dan dat je er niks over hebt terug gezien?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat denk je zelf als een topic zo snel gevuld wordt? dan weet ik al bij voorbaat dat het nergens over gaat
Ik denk dat je sowieso al genoeg overwicht op die vleugel hebt, dus een aanvallende WB zou overkill zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moeilijk, maar als jij moest kiezen tussen verdedigend en aanvallend (ofwel normaal is geen optie)?
AC Milan is nog bezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooo even voetbal rust.
Om 17.00 de volgende wedstrijd
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd een heerlijk weekend zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Niet? Ik ben zelf altijd benieuwd naar de Nederlanders. De wedstrijd zelf boeit me eigenlijk geen hol. Mja moet t wel met Nederlands of Engels commentaar zijn.quote:
omdat ik überhaupt niks heb teruggezienquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er niks over hebt terug gezien?
oke, thnx dan weet ik voldoende..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso al genoeg overwicht op die vleugel hebt, dus een aanvallende WB zou overkill zijn
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat ik überhaupt niks heb teruggezien
Om nog even terug te komen op dit verhaal.quote:
Ik geloof niet dat hij in zn eentje 2 levels mid goed kan maken. Zeker niet gedurende de wedstrijdquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op dit verhaal.
In zijn oefenpot afgelopen week haalt hij slecht zeer hoog als middenveld. Met 5-4-1 en dus met die oude lul heeft ie misschien wel een overwicht op het middenveld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |