Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over die lijstjes kun je helemaal niet serieus zijn.
Maar ik ben wel serieus als ik mensen probeer uit te leggen hoe iets werkt (dat met die 'maand' dingen wat geen 'maand' zijn). Dat dit niet helemaal lekker lukt als ik moet posten via mijn GSM, daar kan ik ook niets aan doen.
Zo komt het voor mij wel over.quote:En dat sommige grapjes nu zo vaak gemaakt zijn waardoor ze niet meer grappig zijn, heeft ook niets met serieus zijn te maken.
De datum was 23 of 30 juli.quote:Oh, en wanneer is de "BBQ-meet@possie 2011" nu?
Dat had ik nog mee gekregen. Maar ik weet niet hoe serieus dat die datum nu was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.
[..]
Zo komt het voor mij wel over.
[..]
De datum was 23 of 30 juli.Ik weet all1 niet meer wanneer Flap niet kon. Ik had t namelijk terug gebracht naar 1 dag voor Flap
Ik heb toen gezegd dat dat de 2 data waren en daar moet ik mezelf gewoon aan houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had ik nog mee gekregen. Maar ik weet niet hoe serieus dat die datum nu was.
Doe maar gekquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef BrandX het volgende:
ik pic vanavond voor het eerst van mijn leven
Moet makkelijk kunnen, ik sta dik eerste en mijn tegenstander helemaal onderaan
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.
[..]
Zo komt het voor mij wel over.
[..]
De datum was 23 of 30 juli.Ik weet all1 niet meer wanneer Flap niet kon. Ik had t namelijk terug gebracht naar 1 dag voor Flap
Heuy eerst zei je dat jij all1 er niet was de 30e!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zien
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zien we jullie
Familieverjaardag, en daar hoort GotC ook bijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy eerst zei je dat jij all1 er niet was de 30e!!
Das afhankelijk van een eventuele vakantie...we weten nog niet óf we gaan. En als we wel gaan, weten we nog niet wanneerquote:
Dat zei je toen niet !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Familieverjaardag, en daar hoort GotC ook bij
ahhhh toeeeee... wel komen dan hoor..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das afhankelijk van een eventuele vakantie...we weten nog niet óf we gaan. En als we wel gaan, weten we nog niet wanneer
We'll see!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahhhh toeeeee... wel komen dan hoor..
Wie wat waar wanneer?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja als BrandX dan maar wel komt en niet zo gaat meppen als Barbie.
Nee wist wel al dat hij dat ging doen, win het middenveld ook wel en het is een derby.quote:
jeeeeej...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jeeeeej...
ik lijk weer op tijd om een nieuw topic te openen en toe te treden tot de club van 10
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
ik lijk weer op tijd om een nieuw topic te openen en toe te treden tot de club van 10
Lekker. Naar IV was het toch he?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef NelisZ het volgende:
Vandaag uit bij de nummer 2...
Als ik win sta ik 8 punten los en is het kampioenschap heel dicht bijSpannend
Inderdaad, zou een behoorlijk hoogtepunt zijn voor mij cluppiequote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker. Naar IV was het toch he?
BAM!quote:De bezoekers braken in de 8e minuut door over de linkervleugel. Bo Prent omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 0-1 voor de bezoekers.
Het is een leuke divisie in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad, zou een behoorlijk hoogtepunt zijn voor mij cluppie
Naar VI terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef MrMoon het volgende:
ben benieuwd naar vanavond.. als ik win zet ik een grote stap richting promotie
zou wel lache zijn..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar VI terug.
Misschien komen we dan bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |