Counteren met meer middenveld kan ook hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd te counteren met drie mids op aanvallen, maar als ik nu nog eens kijk denk ik dat ik dan teveel middenveld haal. Toch maar normaal spelen dus met één aanvallende mid
Die was allang blij dat hij die bal nog had na 40 meter sprint laat staan het overzicht om naar binnen te passenquote:
Tsja, wat al niet kanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Counteren met meer middenveld kan ook hoor.
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, wat al niet kanCounteren met twee verdedigers zou ook kunnen...
Goed ff serieus. Ik zou niet weten wat je het beste kan doen. Volgens mij weet je het zelf beter dan ik. Ik vraag hier niet voor niets advies mbt mn wedstrijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, wat al niet kanCounteren met twee verdedigers zou ook kunnen...
Ik ben er ook al uit, niet counteren... één aanvallende mid... en dan zien we wel wat er gebeurt!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ff serieus. Ik zou niet weten wat je het beste kan doen. Volgens mij weet je het zelf beter dan ik. Ik vraag hier niet voor niets advies mbt mn wedstrijd.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik gister en vandaag mn spam record heb verbroken met het vorige topic
[ afbeelding ]
jep..excuusquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een beetje afhankelijk van zijn vleugelaanval en vleugelverdediging he?
quote:bruse-boys
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Ok top. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook al uit, niet counteren... één aanvallende mid... en dan zien we wel wat er gebeurt!
Dan zou ik het met die aanvallende proberenquote:
Uuhmm... joahhquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja bizar eigenlijk.gewoon 126 posts van de 300
Ik juist met de verdedigende.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het met die aanvallende proberen
Daar dacht ik nou ook aanquote:
Lol 1 zegt aanvallend, 1 verdedigend en 1 normaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmm...ik zou m normaal opstellen denk ik
Ja, ik wou het net zeggen...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol 1 zegt aanvallend, 1 verdedigend en 1 normaal.
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Mensen bedankt voor de tips, maar ik heb nu 3 verschillende tips gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |