quote:
Omdat zijn vleugel te dicht in de buurt komt van jou verdediging zou ik m dus juist verdedigend opstellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Mensen bedankt voor de tips, maar ik heb nu 3 verschillende tips gehad..
Aan de mijne natuurlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?
Achquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat boeit mij die wedstrijd nou, GO UTRECHT@@ :p
Dat dus!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Yapz....quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.quote:
Volgensmij niet, maar je kon het idd niet goed zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.
Swinkels is altijd de lulquote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Flappekz het volgende:
Wat een redding
WillemII wordt zojuist zwaar genaaid door Blom...onterecht rood+pingel
Hooguit op de lijn, maar er zeker niet overquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.
Ohquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad precies waarmee ie de bal weghaalde
Idd dat ligt Utrech juist!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef IPeePie het volgende:
Twente begint onsportief te worden...
Gelukkig weten we dat Utrecht kan vechten als de beste!
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzondersquote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef IPeePie het volgende:
Twente begint onsportief te worden...
Gelukkig weten we dat Utrecht kan vechten als de beste!
Strakkies met van Halst wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij niet, maar je kon het idd niet goed zien.
Nu nog een Utrechts doelpunt!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzonders, maar er komt idd wat meer vuur in de wedstrijd. Leuke 2e helft!
Ik doelde vooral op het niet teruggeven van de bal die utrecht uittrapte, nota bene voor een twente speler. Maar goed, waar was dat tegen die utrecht speler opspringen eigenlijk voor nodig? hij had al geen kans meer om te koppen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzonders, maar er komt idd wat meer vuur in de wedstrijd. Leuke 2e helft!
Ahja dat momentje, klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het niet teruggeven van de bal die utrecht uittrapte, nota bene voor een twente speler. Maar goed, waar was dat tegen die utrecht speler opspringen eigenlijk voor nodig? hij had al geen kans meer om te koppen.
Zou kunnen, maar van deze mid zou ik nou niet bang worden. Zwak conditie...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer heeft mn tegenstander van vanavond ineens een middenvelder gekocht!
Dan Carlbrant (59540491)
Zal hij toch gaan voor 5-4-1?
Die conditie had ik idd ook gezien. Komt ook door zn leeftijd. Hij heeft wel wereldklasse ervaring en is goed in vorm dus hij zou nog wel wat kunnen doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar van deze mid zou ik nou niet bang worden. Zwak conditie...
Ik zou me eerder zorgen maken over zijn opvliegendheid dan over de kwaliteiten van die 36 jarigequote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer heeft mn tegenstander van vanavond ineens een middenvelder gekocht!
Dan Carlbrant (59540491)
Zal hij toch gaan voor 5-4-1?
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor jou alleen maar gunstiger is als hij ineens 541 gaat spelen met deze kerel erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die conditie had ik idd ook gezien. Komt ook door zn leeftijd. Hij heeft wel wereldklasse ervaring en is goed in vorm dus hij zou nog wel wat kunnen doen.
Ach een rode kaart is niet erg.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over zijn opvliegendheid dan over de kwaliteiten van die 36 jarige
Ja ok. Met hem erbij zal ie niet echt veel meer dan rampzalig halen en zn aanval wordt er slechter door.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor jou alleen maar gunstiger is als hij ineens 541 gaat spelen met deze kerel erbij
Preciesquote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok. Met hem erbij zal ie niet echt veel meer dan rampzalig halen en zn aanval wordt er slechter door.
quote:
Stotteren doet hij heulemaaaaal niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik kon geen sopcast of tvu kanaal vinden dus doe ik t nu maar met een erg stotterende link van Drassss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBBBbij mmmmmij wwwwwelquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stotteren doet hij heulemaaaaal niet.
moeilijk, maar als jij moest kiezen tussen verdedigend en aanvallend (ofwel normaal is geen optiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?
Ben ik dan de enige die in hem een potentiele topper ziet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Drassss het volgende:
Nesu doet voor het eerst in zijn leven iets goeds!![]()
ach ik heb wel andere dingen aan mn hoofd dan een nederlaag van PSV hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja we moesten ff het vorige topic dicht gooien. Die TT was voor MrMoon niet echt leuk lijkt mij.
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die in hem een potentiele topper ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |