Mja we moesten ff het vorige topic dicht gooien. Die TT was voor MrMoon niet echt leuk lijkt mij.quote:
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Je middenveld valt over het algemeen toch iets lager uit dan wat HO! aangeeft?
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt weer eens iets gemist.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..
Maar het is ook afhankelijk van weer-events en pullback enzo
Nee, dat kan jammer genoeg niet...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick uitzetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Was het maar waar...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Nee maar je weet nooit of of wanneer het gebeurt. Volgensmij heb je vanaf dat je 2 doelpunten voorstaat bij elke goal 20% kans ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..
Maar het is ook afhankelijk van weer-events en pullback enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat kan jammer genoeg niet...
Dan heb ik dus niks gemist.quote:
Speel pic.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.
Alsof jij er iets mee te maken krijgtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik dus niks gemist.
Ik zat al te hopen dat ik het wel gemist had want dan ging ik t meteen uitzetten.
Ik vind t zwaar irri!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee maar je weet nooit of of wanneer het gebeurt. Volgensmij heb je vanaf dat je 2 doelpunten voorstaat bij elke goal 20% kans ofzo.
Dat deed ik sowieso alquote:
Nu niet maar wel gehad en als ik degradeer zeker wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alsof jij er iets mee te maken krijgt
Ja ik ook, heb het elke keer al meteen bij de 2-0... zal je zien dat in de laatse 5 minuten de tegenstander er ook 2 inlegt...quote:
Dat is een beetje afhankelijk van zijn vleugelaanval en vleugelverdediging he?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef MrMoon het volgende:
Ik kan ook wel wat tips gebruiken voor vanavond..
Zal ik met een aanvallende vleugelverdediger spelen?
[ afbeelding ]
Of met een verdedigende?
[ afbeelding ]
Idd. Kijk naar Bayer gister.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb het elke keer al meteen bij de 2-0... zal je zien dat in de laatse 5 minuten de tegenstander er ook 2 inlegt...
Wat wil je dan? Wel meer middenveld of niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.
Ik had in mijn hoofd te counteren met drie mids op aanvallen, maar als ik nu nog eens kijk denk ik dat ik dan teveel middenveld haal. Toch maar normaal spelen dus met één aanvallende midquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Wel meer middenveld of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |