Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterktquote:
Ah ik weet zowaar iets van de taktiek!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterkt
Verdomd, wist ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterkt
Bij deze dus:quote:
En dat post ie net als ik hier de laatste kans voorbij zie komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Flappekz het volgende:
Weer een wedstrijd goed voorspeldGisteren PSV-ADO ook al
Ja, maar jij hebt Sovjetstreamsquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat post ie net als ik hier de laatste kans voorbij zie komen.
Ah top!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef Drassss het volgende:
Possie die link site van mij heeft nu gewoon Eredivisie live streamsen je loopt niet 5 min achter
Mja even foute info verwijderen vind ik wel netjes voor mensen die het nog na-lezen en denken dat het kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2x posts verwijderen die al gequote zijn.
Als ze terug lezen zien ze ook de quotes van de andere die je corrigeerde.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja even foute info verwijderen vind ik wel netjes voor mensen die het nog na-lezen en denken dat het klopt
2 weken geleden had ik uit ook een zwak (zeer hoog) middenveld dus ik denk dat t nu niet veel zal schelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Je middenveld valt over het algemeen toch iets lager uit dan wat HO! aangeeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |