quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp he, dat ik MIJN sproeten niet mooi vind?
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Ik ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef L-E het volgende:
Ik smeer mijn lippen in met vaseline. Hydrateert, en geeft een mooie glans. Win-win!
quote:
Ik snap t nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp he, dat ik MIJN sproeten niet mooi vind?
Dat is een leugen!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon niet van jezelf!
Lijstjes zijn kut.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sproeten![]()
Lijstjes zijn best handig
Succes met datquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.
ik zelfsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Efficiency is key!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut.
Alsof je punten afwerkt:
check
check
ehm....no check, later
Gewoon een indruk vormen van een ja of een nee, wel zo makkelijk ook.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb van die kleine potjes van Kruidvat, in elke tas 1.
Smaken verschillen. Maar dank je.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap t nietben er echt een sucker voor
vond t je ook leuk staan
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki met sproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie foto zeg
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik heb wel pros-cons, maar die gooi ik net zo makkelijk over boord als mn gevoel wat anders zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.
Ik heb 1 klein potje, die gaat gewoon van tas naar tasquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb van die kleine potjes van Kruidvat, in elke tas 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Uit eindelijk komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut.
Alsof je punten afwerkt:
check
check
ehm....no check, later
Gewoon een indruk vormen van een ja of een nee, wel zo makkelijk ook.
Van die labello blijkt dus averechts te werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
Jij hebt purolquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idiootquote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met datVrouwen die er uitzien als elfjes bestaan nu eenmaal niet. Misschien wat minder WOWen
Nee, dat niet. Sowieso, nu 3 dagen niet buiten geweest en mn lippen zijn weer heel. Dus ik merk dat ik gewoon ff moet uitzitten, lijkt me fijner dan elke keer die troep smeren, ik hou daar niet van.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die labello blijkt dus averechts te werken.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki met sproetjesMooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |