quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat ik dit weekend echt heel lelijk ben
En dat ik het niet nodig hebt, betekent niet dat ik het niet wil lerenMaar ook om het te leren, heb je goede foundation nodig. Vichy is een erg fijn merk, zeker voor een liche huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat ik dit weekend echt heel lelijk ben
En dat ik het niet nodig hebt, betekent niet dat ik het niet wil lerenIk snap het helemaal hoor meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goed.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i squote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het past niet bij het beeld van de perfecte egale porseleinen huid die ik ambieer.
alleen die van haar?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jouw mening over mij is zo bepalend voor me
Dan is het verder helemaal niet zo moeilijk ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ook om het te leren, heb je goede foundation nodig. Vichy is een erg fijn merk, zeker voor een liche huid.
Ik heb genoeg andere imperfecties, dus hier heb ik geen boodschap aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i s
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jouw mening over mij is zo bepalend voor me
Jij hebt me gewoon te vaak afgewezenquote:
Porseleinen huid. Als je erop slaat breekt het en brokkelt 't af.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i s
Ga nooit samenwonen dan, elke keer t zelfde gezeikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef xFriendx het volgende:
Met alle respect, ben ik blij dat ik een vent ben, ik draai nu al dol als ik al die termen lees, laat staan dat ik moet weten hoeveel laagjes je moet aanbrengen en zo, elke ochtend weer
Vanwege je sproeten zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt me gewoon te vaak afgewezen
's avonds moeten bikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Porseleinen huid. Als je erop slaat breekt het en brokkelt 't af.
Ongetwijfeld.quote:
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.quote:
kut, nu word m'n ex weer aantrekkelijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga nooit samenwonen dan, elke keer t zelfde gezeik
We zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.
Mwah, zij kan toch gewoon voor de spiegel staan en haar ding doen, daar heb ik weinig mee van doen. Het zou van haar wel heel imbeciel zijn als zij mij daar ter plekke gaat vragen of het wel goed is. Dat hoeft dus geen gezeik op te leveren.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Maar hoezo heb jij daar gezeik over dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijstje met minpunten was lang hè? kun je nog ff verder gokkenquote:
Daar heb ik dus echt wel advies in nodig. Want ik heb vaak genoeg getest bij drogisten, maar altijd kwam ik uit met een maskereffectquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |