Ik zag het ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.
Dat vinden wel meer mannen leuk. Maar niet met make-up.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
Toen ik zei dat ik het wel leuk vond om vrouwengezichten vol te klodderen was mijn reputatie wel weer gered.
I'm breaking the habitquote:
Nou inderdaad! Doe er iets aan!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.
Het paard houdt van je om wie je bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
I'm breaking the habit
Nee, ik ga eigenlijk altijd zonder make-up naar het paard
quote:
Trouwmake-upquote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vriendinnetje die gaat trouwen, heeft gevraagd of ik haar make-up wil doen met de bruiloft. I must be doing something right.
Or she has very low standards.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vriendinnetje die gaat trouwen, heeft gevraagd of ik haar make-up wil doen met de bruiloft. I must be doing something right.
quote:
Dank, mijn spitsvondigheid liet mij even in de steek.quote:
quote:
Ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
Ok. Wie heeft er nog meer last van dat als je een DM stuurt dat je twee keer op tab drukt en dan op enter ragt?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Peeling was succesvol trouwens, ik ben weer een stukje mooier sinds gisteren.
Niet alleen wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Peeling was succesvol trouwens, ik ben weer een stukje mooier sinds gisteren.
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
Wie praat me bij, wat is er met Peu en make-up dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |