In dat geval ga ik met Copycat mee.. Want dit is een leeftijd waarop je prima op eigen benen zou kunnen staan als je wil.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef sweety1991 het volgende:
ik ben 19. en mijn vriend (ex) hoe je het wilt noemen nu 24
Hij heeft wel beheersing over de nederlandse taal?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef sweety1991 het volgende:
Goed kwa niveau liggen wij niet helemaal op 1 lijn maar nooit geen last van gehad.
Nee hoor, want 9 van de 10 keer accepteren ouders het toch maar omdat ze niet anders kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef sweety1991 het volgende:
klopt maar het is toch hard als het tegen je gezegt word door je ouders je zoekt het zelf maar uit.
dan zou ik ook niet bij ze kunnen komen voor hulp later maakt niet uit om wat.
het is denk ik voor iedereen fijn als ze een goeie band met je ouders hebt toch?
Ik vind je ouders maar naar en manupulatief.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef sweety1991 het volgende:
mijn ouders willen het liefst nog zelf iemand kiezen als het aan hun ligt![]()
en nu maar lief doen tegen me dat ze het zielig vinden.
Ik vind het een onvolwassen instelling.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef sweety1991 het volgende:
klopt maar het is toch hard als het tegen je gezegt word door je ouders je zoekt het zelf maar uit.
dan zou ik ook niet bij ze kunnen komen voor hulp later maakt niet uit om wat.
het is denk ik voor iedereen fijn als ze een goeie band met je ouders hebt toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |