als je het maar niet te erg maakt!quote:Op zondag 6 februari 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenlandik kom je nog wel tegen vannacht
Slaap lekker
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de eerste 3 posts kan ik niet lezen.. hoop dat er niks bijzonders staat...
quote:
quote:
quote:
veeg me opquote:Op zondag 6 februari 2011 03:47 schreef EggsTC het volgende:
WAAR EXCZEGIEL DE SHIT DRAAIT! had de TT moeten zijn... of hoe die gast ook heet.... briljant!
slaap lekker...quote:
Stream is up at 192 kbps with 7 of 120 listeners (7 unique)quote:Op zondag 6 februari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fucking 29 luisteraars...!!!!
Waar is iedereen dan
dan klopt die request pagina niet...quote:Op zondag 6 februari 2011 03:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stream is up at 192 kbps with 7 of 120 listeners (7 unique)
http://onzinradio.nl/stat/quote:Op zondag 6 februari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan klopt die request pagina niet...![]()
![]()
![]()
![]()
whoepsie
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, mijn gedicht voor knetter is klaar. Maar ik draag 'm uiteraard wel eerst voor op de radion.
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef utopie het volgende:
6 nu
trusten
[quote]
quote:
Op 06-02-2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum
Slaap lekker....
Ga maar lekker in bed liggen..
Sluit je ogen...
En denk aan mooie dingen...
Droom langzaam weg bij de dingen die je leuk vind...
Voel hoe de slaap langzaam je lichaam over neemt...
Voel je lichaam zwaar worden....
Je ademhaling rustig worden...
Beweeg nog een keer...
Zodat je lekker ligt....
Veel plezier in dromenland...
Het land waar alles mogelijk is...
En je bent wie je wilt zijn...
Droom lekker weg...
En wie weet komen we elkaar tegen...
net voorbij dat paadje...
Bij dat mooie paarse huisje...
Dichtbij die kruising...
met die palmbomen...
Daar waar de tijgers spelen....
En de bloemen zingen....
Misschien zie ik je daar....
Tot gauw...
kom jij eens HEUL snel op msn.quote:
heb je een ETA voor wanneer je ongeveer klaar bent?quote:
Ik heb hierna nog sowieso 2 nummers die ik wil draaien. Zullen we anders zeggen, half 5 mag jij?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
heb je een ETA voor wanneer je ongeveer klaar bent?
Niet dat ik je weg wil hebben, maar als 't te laat wordt laat ik mijn beurt even verschieten.
Wat. En het is juist een bekendequote:
Sure!quote:Op zondag 6 februari 2011 04:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog sowieso 2 nummers die ik wil draaien. Zullen we anders zeggen, half 5 mag jij?
Deze is ouder.quote:
Ik absoluut nietquote:Op zondag 6 februari 2011 04:05 schreef EggsTC het volgende:
ik hoop dat webhawk een beetje up kan keepen met deze shit... hier leven we voor op dit tijdstip.
quote:Op zondag 6 februari 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dacht even dat mijn internet dood was...
Maar die is weer levend![]()
Hoinquote:Op zondag 6 februari 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dacht even dat mijn internet dood was...
Maar die is weer levend![]()
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan me nu al niet meer voorstellen dat het eggsTC was die zulke mooie liedjes draaide vanaaf..:p
Ik vind dit echt zwaaaar kut muziek.. en toch blijf ik luisteren....quote:
en dan ga jij linea recta richting bed?quote:Op zondag 6 februari 2011 04:17 schreef Ezechielk het volgende:
Hierna nog 2 nummers, en dan mag WH zijn kunsten weer vertonen
Nah, niet gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan ga jij linea recta richting bed?
Kei en keihard.Hoeveel minuten nog?quote:
ben je kei en keihard?quote:Op zondag 6 februari 2011 04:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kei en keihard.Hoeveel minuten nog?
6 minuten.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kei en keihard.Hoeveel minuten nog?
Ik dacht net aan jou, dus jaquote:
Deze, en nog een afsluiter voor Eggs.quote:
Slijmbalquote:
Hoeveel berichten zal ik nog bij hem postenquote:Op 06-02-2011 04:00 schreef utopie
[..]
volgens mij kan ik morgen iets heul ergs verwachten als ik mijn fobo bekijk!
Slaaplekker![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 04:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, er is een kans van 1/10 dat ik de uitzending zometeen mis, mits koelkast 'm op reconnect every 10 seconds heeft staan.
Bij mij staat 'ie op 1.
Bagger. Waar is de teststream?quote:
Goede vraag, ik wil binnenkort eens vanaf mijn laptop draaien, over het netwerk. Dan heb ik ook mic enzo.quote:
Hij heeft hem nu heel snel gezet, normaal is het na 30 of 45 seconden.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bagger. Koelkast mag z'n verzoekjesmachine dus anders af gaan stellen wmb.
wh....quote:Op zondag 6 februari 2011 04:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij heeft hem nu heel snel gezet, normaal is het na 30 of 45 seconden.
Wees eerlijk, welke gek gaat er rond deze tijd een show beginnen?
zie stream die ik hierboven link. ga daar wel ff op draaien.quote:
Slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
wij zijn de enige 2 luisteraarsquote:Op zondag 6 februari 2011 04:52 schreef EggsTC het volgende:
Wat een contrast webhawk.. wel lekker rustig
Eigenlijk moet jij ook gewoon op msn.. kunnen we met zijn 3en lullenquote:Op zondag 6 februari 2011 04:52 schreef EggsTC het volgende:
Wat een contrast webhawk.. wel lekker rustig
Ik zit met webbmessenger dus weet niet hoe dat allemaal werkt..quote:Op zondag 6 februari 2011 04:56 schreef EggsTC het volgende:
voeg me maar toe ikbenstapelopje@hotmail.com
Groepsgesprek aanmaken doe ik wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zit met webbmessenger dus weet niet hoe dat allemaal werkt..
daarmoeteennegerin@hotmail.nl
moet ff uitzoeken hoe ik je dan in het gesprek uitnodig..
Vergeet niet je mail adres straks weer ff uit het forum te halen he
laatste.. wil je meedoen?quote:Op zondag 6 februari 2011 05:32 schreef Dj_Darcli het volgende:
iedereen weg? of druk in een groepsgesprek
Nakende vrouwen, snoeiende gitaren en dode hoeren.quote:
tja wanneer is het de moeite waard.. is minder bagger dan wat hier normaal in het topic is.. en het is minder stil dan het nu hier isquote:
Je vergat de heetste knetterkrankjorem.quote:Op zondag 6 februari 2011 05:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nakende vrouwen, snoeiende gitaren en dode hoeren.
quote:Op zondag 6 februari 2011 05:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je vergat de heetste knetterkrankjorem.
Tuurlijk, pak jij de condooms?quote:Op zondag 6 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
brb.. eerst mijn bed opzoeken.. wh regel jij het ff?
xl toch zoals alle fokkers nodig zijnquote:
quote:Op 06-02-2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum
Bijna 20...
Bijna jarig...
Bijna uit de tienertijd...
Nog even en dan zit je in de tig...
en daar kom je niet snel uit..
twintig
dertig
veertig
vijftig
zestig
zeventig
tachtig
negentig
Honderd.....
dat zijn flink wat jaren verder...
het moment dat je de tig bereikt..
is eigenlijk het moment dat je je jeugd verlaat.
Het is een belangrijk moment.. al voelt het niet zo....
Vanaf de tig word het steeds meer volwassen...
Steeds meer verantwoordelijkheid...
Steeds meer dingen te doen...
Daarom 1 goed advies...
je bereikt volgende week de tig...
Hou je hele leven lang 1 ding duidelijk in de gaten...
DOE GEK/MAL/KRANKZINNIG
dat is de enige manier om toch een beetje van je jeugd te behouden
Dus ga af en toe in het gras liggen om de wolken te bekijken.. en zie er dan allemaal dingen in...
Ga zomaar naar iedereen zwaaien...
Doe alsof je gek bent en vraag bij de bakker naar verse worst...
Steek af en toe de tong eens uit naar een vreemde...
En vooral.... probeer zo veel mogelijk te lachen...
Zoooo dat was mijn opbeurende peptalk over je verjaardag
![]()
Dikke kussssen je weet wie het zegt he
![]()
die hebben het over naakt fotowsquote:
we gaan ff opnieuw aanmeldenquote:Op zondag 6 februari 2011 06:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
eieltsmm is offline en ontvangt je berichten bij de volgende login ?? raar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hoooooi ik zit niet te luisteren :pquote:Op zondag 6 februari 2011 06:34 schreef Viro het volgende:
Hallo
Lig in bed vanaf mijn telefoon te posten, alweer
Ik luister naar wh zijn stream dus ook niet naar de verzoekjesnmasjien...quote:Op zondag 6 februari 2011 06:45 schreef Viro het volgende:
Heb de radio btw niet aanstaan. Luister naar muziek van mijn telefoon.
John mayer
ik ben te lang op fok, ik ken bijna alle codes en smiley's uit mijn hoofd
U2 altijdquote:
Kun je het voor me opnemen?quote:Op zondag 6 februari 2011 06:52 schreef Viro het volgende:
Vanaaf van 19.00 t/m 21.00 luisteren naar mijn 2 uur durende reggae show.
Dus ONZ-Radio zo hard mogelijk aan en lekker losgaan met de lekkerste reggae nummers. De weekend afsluiten met een relaxed gevoel.
dat is het luisteren waard!!quote:Op zondag 6 februari 2011 06:52 schreef Viro het volgende:
Dus ONZ-Radio zo hard mogelijk aan en lekker losgaan met de lekkerste reggae nummers. De weekend afsluiten met een relaxed gevoel.
ga je doen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 06:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun je het voor me opnemen?
ik ben er nl niet![]()
Dat zal ik doen, ik ga aan het begin van de middag ff klooien met de opname functie van butt.quote:Op zondag 6 februari 2011 06:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun je het voor me opnemen?
ik ben er nl niet![]()
Vanaaf word mijn eerste show eerder dan 2.00 uur. Heb vanaf donderdag gemiddeld van 3.00 t/m 7.00 gedraaid. Word nu al een beetje zenuwachtig als ik eraan denk om te draaien in prime timequote:
Je bent ook niks niet nieuwsgierigquote:
Inderdaad, en daarna ga ik knallen. Als het meezitquote:Op zondag 6 februari 2011 06:52 schreef Viro het volgende:
Graaaaaaaaaaaaag dankje.. wil je eerste echte show liever niet missen nl.. dan moet ik het maar achteraf horen...:)quote:Op zondag 6 februari 2011 06:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, ik ga aan het begin van de middag ff klooien met de opname functie van butt.
nee kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 07:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent ook niks niet nieuwsgierig
En we zijn nog wakkerrrrrrrrrquote:
Ik jou ook niet.. ligt vast aan jouquote:Op zondag 6 februari 2011 07:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee kloptmaar ik zie je nou nog steeds niet online op msn
Bazinquote:Op zondag 6 februari 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En we zijn nog wakkerrrrrrrrr![]()
had 10 uur in de planning.quote:
Neh, mijn moeder viel 4:20 van de trapquote:Op zondag 6 februari 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had 10 uur in de planning.
lekker geslapen schatje?
Hoe is het met haar?quote:Op zondag 6 februari 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, mijn moeder viel 4:20 van de trap![]()
Mooi om te horen. Vond je btw gisteravond erg lekker draaien. Lekkere muziek, heel anders dan de mainstream muziek.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarna ga ik knallen. Als het meezit
Ik ben dan ook niet van de mainstream.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Vond je btw gisteravond erg lekker draaien. Lekkere muziek, heel anders dan de mainstream muziek.
Oei klinkt niet goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sneetjes, bloed op haar matras, wordt ook weer een luierdag,
quote:Op zondag 6 februari 2011 07:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Oei klinkt niet goed.
Luie jong je zal voor je moeder zorgen
Doe ik nooit, doet mijn zusquote:Op zondag 6 februari 2011 07:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Oei klinkt niet goed.
Luie jong je zal voor je moeder zorgen
Gelukkig maar, niet verkeerd bedoeld hoor. Ik wil mezelf ook onderscheiden van de andere dj's draaien mijn favo genre muziek te gaan draaien.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van de mainstream.
Een faaaaaaaaaaaaaaaal marathon.. monopoly was te laat ivm zijn werk...quote:Op zondag 6 februari 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer ontopic, wat was er vannacht zoal gebeurd?
Ik probeer ook zo min mogelijk off topic te gaan, alleen heeft de mobiele lay out van fok geen dm functie. Pm'en is nog net te doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik deed het al via dm.. ivm off topic gaan
Ik loop de hele nacht al te baggeren.. wil eigenlijk graag een note.. en lieve notes geven ze niet.. dus dan bagger ik wel..quote:Op zondag 6 februari 2011 07:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo min mogelijk off topic te gaan, alleen heeft de mobiele lay out van fok geen dm functie. Pm'en is nog net te doen.
is nu de machien?quote:Op zondag 6 februari 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een faaaaaaaaaaaaaaaal marathon.. monopoly was te laat ivm zijn werk...
patje heeft gedraaid.. later koelkast, toen mono, en toen ezdinges.. was allemaal harde bonz muzaken wh wou het om 4 uur overnemen van ez.. maar faalde en toen kwam de verzoekjens mashien
Jups.. al luister ik naar de prive stream van whquote:
okéquote:Op zondag 6 februari 2011 07:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups.. al luister ik naar de prive stream van wh
Lieve notes gaven de mods wel, alleen kom je nu geen meer tegen die dat doetquote:Op zondag 6 februari 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik loop de hele nacht al te baggeren.. wil eigenlijk graag een note.. en lieve notes geven ze niet.. dus dan bagger ik wel..
Geen notes vink veelste braaf
en ik ben nog wel zo lievv. vind dat ik er wel een stuk of 10 hoor te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Lieve notes gaven de mods wel, alleen kom je nu geen meer tegen die dat doet
Die automaat is er al schat.. al vanaf 4 uur.. vraag maar eens wat aan op de verzoek paginaquote:Op zondag 6 februari 2011 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks nog even leren voordat die automaat met verzoekjes komt, wil ik niet missen
trololo draait mop.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die automaat is er al schat.. al vanaf 4 uur.. vraag maar eens wat aan op de verzoek pagina
Ik heb in het verleden behoorlijk zitten baggeren, users doodverwensingen naar hun hoofd geslingerd, verboden plaatjes gepost, mods/fa/admins gebashed, topics geopened met vragen naar verboden software. En toch heb ik maar 3 notes.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik ben nog wel zo lievv. vind dat ik er wel een stuk of 10 hoor te hebben.![]()
waarom zeg je het dan vriendquote:Op zondag 6 februari 2011 07:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden behoorlijk zitten baggeren, users doodverwensingen naar hun hoofd geslingerd, verboden plaatjes gepost, mods/fa/admins gebashed, topics geopened met vragen naar verboden software. En toch heb ik maar 3 notes.
dat zal niet lang zo blijven na deze post, denk ik![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:
Waaar ben jij??? kan je nergens op msn vindenquote:
oeh jij bad boy jijquote:Op zondag 6 februari 2011 07:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden behoorlijk zitten baggeren, users doodverwensingen naar hun hoofd geslingerd, verboden plaatjes gepost, mods/fa/admins gebashed, topics geopened met vragen naar verboden software. En toch heb ik maar 3 notes.
dat zal niet lang zo blijven na deze post, denk ik![]()
ja weer ergens anders ingelogd en dan zien wij elkaar nietquote:Op zondag 6 februari 2011 07:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waaar ben jij??? kan je nergens op msn vinden
wat een stom gedoequote:Op zondag 6 februari 2011 07:39 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja weer ergens anders ingelogd en dan zien wij elkaar niet
heb je wel .nl gedaan en niet .com?quote:
Ben er niet trots op.quote:
aawquote:Op zondag 6 februari 2011 07:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben er niet trots op.
Ben nu een beetje down. Heb nu een emotioneel nummer op staan, voor mij dan. Lenny Kravitz - Believe In Me.
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
zijn jullie er uberhaupt wel? Tjoek tjoek?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lukt het?quote:
goeiemorgen, Ja opeens is knetter wegquote:Op zondag 6 februari 2011 08:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lukt het?![]()
mogguh
haha, Doei mopquote:Op zondag 6 februari 2011 08:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik lees mee Ajacied.. BAAS ...
echt je bent de UBER POST BAAS![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke kusssssssssss voor jou omdat je jou bent..
ik ga weer. maar moest het je ff vertellen
Geniaal wakker worden dusquote:Op zondag 6 februari 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb rick astley alvast aangevraagd
I disagree maar dat snap je over een paar jaar welquote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb als redenen: Er is niks fijner dan wakker worden met een rick roll
ja,quote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I disagree maar dat snap je over een paar jaar wel
beter plannen voortaan maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Yep mono had een lange dag achter de rug en is gaan slapen
quote:
Hoe komt het?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondag
serieus? Ik lig meestal om 7:00 al wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondag
Echt? Jij bent echt 12?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus? Ik lig meestal om 7:00 al wakker
hoe laat ik ook op bed ga, ik word altijd voor 9 uur wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Jij bent echt 12?
Mijn zoon zie ik in de weekenden echt niet voor een uur of 11 hoor![]()
LAAT MEEEEEEEEEE
ik ben niet zo'n uitslaper, met nieuwjaar ookquote:Op zondag 6 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Jij bent echt 12?
Mijn zoon zie ik in de weekenden echt niet voor een uur of 11 hoor![]()
LAAT MEEEEEEEEEE
als je ook om 8:59 naar bed gaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe laat ik ook op bed ga, ik word altijd voor 9 uur wakker
nog nooit geprobeert eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je ook om 8:59 naar bed gaat?
Last van buikpijnquote:
Vroeger, dus toen ik nog geen mama was, sliep ik echt lang uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe laat ik ook op bed ga, ik word altijd voor 9 uur wakker
Mijn zoon is dat gelukkig welquote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n uitslaper, met nieuwjaar ook
Kusje op je auwquote:
quote:
moet je serieus doenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
baazzzzzz
ik ga zo maar eens douchen miss slapen
geen school.. wel fysio om 8 uur en om 20 voor negen de tandarts..quote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je serieus doen
anders kom je morgen niet bij je studie
Keelpijn is leuk hoestenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okliever keelpijn dan hoofdpijn
Last van een katertje CA?quote:
Afwisselend. Maar zo gaan we eigen muziek producerenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen school.. wel fysio om 8 uur en om 20 voor negen de tandarts..
Hoe is de muziek btw?
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 09:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen school.. wel fysio om 8 uur en om 20 voor negen de tandarts..
Hoe is de muziek btw?
op naar de coma danquote:Op zondag 6 februari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Geloof ik 1 glas teveel op
Dankjequote:
1 maar?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Geloof ik 1 glas teveel op
Geweldig!!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerKally heeft me op bed gelegd
Douchen omdat je bijna omvaltquote:Op zondag 6 februari 2011 09:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke ik ga douchen.. val bijna om![]()
Ben er vanmiddag nog wel even weer voor de geweldig muziek van onz radio natuurlijk![]()
ook slapen maar ook douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Douchen omdat je bijna omvalt
Ga dan slapen meis.
fipooohuntaaaquote:
Ben je heel de nacht al wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 09:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke ik ga douchen.. val bijna om![]()
Ben er vanmiddag nog wel even weer voor de geweldig muziek van onz radio natuurlijk![]()
jups vanmorgen naar wh geluisterd.. hij heeft een gedicht voor gedragen aan mequote:Op zondag 6 februari 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je heel de nacht al wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |