De hele dag slapen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehehe!
[..]
das dan wel weer handig jaIk vrees dat ik een eventuele volgende keer ook R met ze laat spelen, die is meer van de ochtend. Ik ben geen ochtendmens, en geen avondmens. eigenlijk slaap ik het liefste altijd
Ah, dat is fijn. Zul je wel aan toe zijn denk ik, je verlof.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. Het lijkt allemaal lekker te gaan. Maandag krijg ik daar bevestiging van.
De groeimeting en kijken hoe ze ligt en of ze genoeg ruimte heeft nog. En voor hoelang nog.
Ja ik ben nu 30 weken zwangerNog 4 weken werken!
weet je hoe lekker dat is?quote:
Ik heb donderdag de sleutel gekregen, toen was de woningbouw nog bezig. Overigens liep er een te lekkere schilder rond in mn cribquote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Briljant!!![]()
[..]
Zo snel mogelijk neem ik aan?
Ben je al aan het klussen geweest?
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je hoe lekker dat is?
ik kan het nooit hoor, was vanmorgen om 7 uur alweer wakker (gisteren ook). dus misschien dat ik daarom graag de hele dag wil slapen
Als ik al doe uitslapen is dat als ik alleen in bed ligquote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.
(hoewel ik me kan voorstellen als je met z'n 2en bent je wel sneller wat langer wil blijven liggen)
die 9 uur haal ik dus maar zeer zelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.
(hoewel ik me kan voorstellen als je met z'n 2en bent je wel sneller wat langer wil blijven liggen)
Thanksquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij mag van mij alles hoor, ik ga niet over jouw slaapuurtjes
Zag het op Facebook enzo jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de sleutel gekregen, toen was de woningbouw nog bezig. Overigens liep er een te lekkere schilder rond in mn crib
Ik wilde eigenlijk gisteren gaan verven maar ik voelde me zo kut dat ik thuis ben gebleven, ik ga straks Lust op de muur smeren
Ik slaap het liefst zo lang mogelijk. Misschien omdat ik er vaak toch niet toe kom om meer dan 7 uur per nacht te halen (als ik die luxe al heb). Dus in het weekend slaap ik sowieso veel bij.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
dat heb ik ook ja. hoewel het begint te wennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik al doe uitslapen is dat als ik alleen in bed lig![]()
Als er iemand naast me ligt slaap ik al helemaal kut
En ik dan als enige hard aan het klussen zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Wel een dag vandaag om met z'n allen samen uit te slapen en daarna na een lekker ontbijt te spetteren in een zwembad
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Wel een dag vandaag om met z'n allen samen uit te slapen en daarna na een lekker ontbijt te spetteren in een zwembad
Of samen uitslapen ontbijten en met z'n allen de kwast in de handquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan als enige hard aan het klussen zeker
Zeur niet. Zwemmen is leuk!quote:
Dan is het wel binnen een half uur gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of samen uitslapen ontbijten en met z'n allen de kwast in de hand
Ik ga om half een paardrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan als enige hard aan het klussen zeker
Ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga om half een paardrijden
And I love to swim
Dat is afhankelijk van Rio's bom gehaltequote:
Dat ontken ik ook niet.quote:
Ghehe.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van Rio's bom gehalte
Forum Opties | |